Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

MOT.01 Pytanie 164
Diagnozowanie i naprawa nadwo…

Zgodnie z aktualną klasyfikacją metali symbol S235 (wcześniej oznaczany jako St3S) odnosi się do stali

A. specjalnej nierdzewnej
B. narzędziowej stopowej
C. niestopowej wysokowęglowej
D. konstrukcyjnej spawalnej
MOT.01 Pytanie 167
Diagnozowanie i naprawa nadwo…

Tailored blanks to rodzaj materiałów konstrukcyjnych stosowanych do produkcji nadwozi, powstałych w wyniku

A. połączenia tworzyw sztucznych ze stopami metali kolorowych.
B. zastosowania lekkich stopów aluminium.
C. specjalnego utwardzania tworzyw sztucznych.
D. połączenia różnych rodzajów blach.
Diagnozowanie i naprawa nadwo…

Po naprawie podłużnic przednich przy użyciu ramy naprawczej, należy sprawdzić położenie stałych punktów nadwozia korzystając z

A. urządzenia do pomiaru geometrii zawieszenia.
B. cyrkla pomiarowego.
C. urządzenia do pomiaru bryły nadwozia.
D. przymiaru liniowego.
Diagnozowanie i naprawa nadwo…

Małe wgniecenie z jednoczesnym rozciągnięciem materiału na karoserii samochodu powinno być naprawione przy użyciu metody

A. wyrównania szpachlą lakierniczą
B. wyklepania młotkiem blacharskim
C. wypychania rozpierakami blacharskimi
D. wyciągania przyssawką blacharską
Diagnozowanie i naprawa nadwo…

W procesie spawania elementów nadwozia samochodowego, kluczowym czynnikiem wpływającym na jakość połączenia jest

A. kolor spawanych elementów
B. temperatura zewnętrzna
C. rodzaj zastosowanego materiału spawalniczego
D. wilgotność powietrza
Diagnozowanie i naprawa nadwo…

W pojeździe przedstawionym na rysunku naprawa uszkodzeń polegać będzie na

Ilustracja do pytania 40
A. spawaniu uszkodzonego zderzaka i prostowaniu uszkodzonych elementów.
B. wymianie wszystkich uszkodzonych elementów i formowaniu na ramie naprawczej.
C. formowaniu nadwozia na ramie naprawczej.
D. wymianie uszkodzonego zderzaka i wyprostowaniu uszkodzonych elementów.