Pytanie 1
Który krój pisma zastosowano w sloganie reklamowym?

Wynik: 27/40 punktów (67,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Który krój pisma zastosowano w sloganie reklamowym?

W trakcie prezentacji sprzedawca odnosi się do zastrzeżeń klienta, przyjmując jego uwagi oraz jednocześnie je kwestionując przez przedstawienie zalet towaru. Jaką technikę odpierania zarzutów wykorzystuje w tej sytuacji sprzedawca?
Podczas badania internetowego zmierzono spontaniczną świadomość marki perfum. Którą informację można odczytać z wykresu?

Grafik podczas tworzenia projektu reklamy chce skorzystać z obrazu znalezionego w banku zdjęć. Jeżeli do fotografii załączono przedstawiony na rysunku symbol, to grafik

Aby wydrukować ograniczoną liczbę wizytówek, należy zastosować
Aby stworzyć trwałą reklamę, która nie blokuje dopływu światła na szybach samochodowych, agencja reklamowa powinna użyć
Który z wymienionych programów komputerowych powinna wykorzystać agencja do prezentacji projektów w formie slajdów, stworzonych według zamówienia, którego fragment został dołączony?
Zamówienie: wykonanie grafiki oraz wizytówki według załączonego briefu. Proszę o przedstawienie propozycji w postaci pokazu slajdów w ciągu dwóch tygodni od momentu otrzymania zamówienia.
W projekcie logotypu zastosowano model barw CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przypisanie wartości cyfrowych do kolorów jest poprawne?
Jakie przepisy prawne powinny być brane pod uwagę przy tworzeniu baz danych oraz ich wykorzystaniu w reklamie?
W celu zaprojektowania należy użyć ilustracji, nagłówka, sloganu oraz body copy
Bezpośredni sondaż za pomocą kwestionariusza, w którym ankieter odczytuje pytania i zapisuje odpowiedzi udzielane przez respondenta na formularzu, to forma wywiadu
Element w ofercie handlowej, który pozwala na szybkie uzyskanie odpowiedzi zwrotnej, to
Na której grafice ukazano wizytówkę agencji reklamowej, zajmującej się realizacją indywidualnych, niestandardowych projektów, tworzonych przez niezależnych twórców o wysokiej renomie w branży reklamowej?

Agencja reklamowa, chcąc budować strategię marki kosmetycznej na podstawie czynników makroekonomicznych: polityczno-prawnych (P), ekonomicznych (E), społeczno-kulturowych (S) i technologiczno-ekologicznych (T) powinna przeprowadzić analizę
Jakie rozszerzenie pliku powinno zostać użyte dla nagrania dżingla reklamowego stworzonego dla klienta?
Jaka część budżetu została przeznaczona przez firmę na reklamę multimedialną w 2024 roku?

Agencja reklamowa prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych w cenie zawyżonej w stosunku do działań konkurencyjnych agencji. Stosuje wobec powyższego strategię cenową zwaną
Który z wymienionych programów komputerowych będzie najbardziej pomocny w ulepszeniu fotografii, tak jak pokazano na załączonym zdjęciu?

Agencja marketingowa tworzy projekt folderu reklamowego dla swojego klienta. Koszty zmienne przygotowania projektu wynoszą 10 zł za jednostkę, koszty stałe są równe 120 zł, a marża wynosi 10%. Jaką ostateczną cenę będzie miała realizacja projektu folderu?
Który z poniższych tekstów powinien znaleźć się na banerze mającym charakter rozkazujący?
Jaki jest symbol klasyfikacji statystycznej, który powinien znajdować się na fakturze VAT?
Który z wymienionych materiałów reklamowych opisuje załączona specyfikacja?
| Specyfikacja | |
|---|---|
| Materiał | Frontlit powlekany 510 g, semimat/ błysk |
| Maksymalna szerokość | Rolki o szerokościach: 1,2 m, 1,6 m, 3,5 m |
| Długość | Długość dowolna |
| Wykończenie | Zawijanie, zgrzewanie po bokach, oczkowanie |
| Wykonanie | Druk solwentowy, 4+0 |
| Kolorystyka | CMYK |
Który z podanych sposobów przekazywania informacji stanowi część efektywnej komunikacji ustnej?
Co może być wliczone w koszty reklamowe przez firmę?
Tworzenie banneru internetowego z animacją powinno być przeprowadzone w programie typu
Model interakcji reklamy, który obejmuje etapy: przyciągnięcie uwagi, wzbudzenie ciekawości, wywołanie chęci posiadania i dokonania zakupu to
Przedstawiony layout należy wykorzystać, projektując reklamę

Bodźce generowane przez wnętrze sklepu (obrazy, dźwięki, zapachy), postrzegane i interpretowane przez klienta, klasyfikowane są jako
Kiedy firma zajmująca się reklamą pragnie, aby grafika reklamowa skutecznie przyciągała uwagę, powinna wykorzystać kolor
Który proces uszlachetniania wyrobu papierniczego polega na oklejaniu cienkim papierem (niezadrukowanym lub zadrukowanym) papieru znacznie grubszego, tektury falistej itp.?
Aby poprawić efektywność jakościowych badań marketingowych, gdy uczestnik nie potrafi lub obawia się otwarcie ujawnić swoich myśli, emocji, potrzeb oraz motywów, należy zastosować technikę
Jakie pytanie powinno być zadane przy określaniu celów reklamowych?
Jakie medium podstawowe powinno zostać wybrane przez agencję, jeśli zleceniodawca oczekuje, że będzie się ono charakteryzować niskim kosztem dotarcia do jednostki, ogromnym zasięgiem oraz najatrakcyjniejszą formą komunikacji?
Baza danych o klientach, umożliwiająca zarządzanie relacjami z klientem, to baza
Agencja zajmująca się reklamą wykorzystuje estetyczny, prosty i trwały sposób na prezentację reklam, mając możliwość umieszczenia jednocześnie dwóch grafik. Oznacza to, że korzysta
Podstawowym zamiarem działań marketingowych firmy, która zmienia system wizualnej identyfikacji, jest
Która technika produkcji reklamy służy do tego, aby uzyskać efekt przedstawiony na ilustracji?

Który środek poetycki został użyty w sloganie Śpiesz się powoli?
Przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą obuwia sportowego zamierza przeprowadzić kampanię reklamową w jednej z lokalnych stacji radiowych. Przedstawiciele firmy chcą, aby spoty emitowane były w godzinach, kiedy ludzie jadą do i wracają z pracy. Która oferta spełnia przedstawione wymogi oraz zawiera najkorzystniejszą cenę emisji jednego spotu?
| ilość spotów 300 | ilość spotów 300 | ilość spotów 200 | ilość spotów 200 |
| dzienna ilość spotów 5 | dzienna ilość spotów 5 | dzienna ilość spotów 4 | dzienna ilość spotów 6 |
| emisja spotów pasmowa | emisja spotów dowolna | emisja spotów dowolna | emisja spotów pasmowa |
| czas trwania spotu 30 s | czas trwania spotu 30 s | czas trwania spotu 30 s | czas trwania spotu 30 s |
| koszt kampanii 900 | koszt kampanii 1 200 | koszt kampanii 1 000 | koszt kampanii 900 |
| A. | B. | C. | D. |
Jaki dokument powinna przygotować firma przyjmując zlecenie do realizacji?