Pytanie 1
Który krój pisma zastosowano w haśle reklamowym?

Wynik: 37/40 punktów (92,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Który krój pisma zastosowano w haśle reklamowym?

Reklama, która odnosi się do kampanii ATL, nie powinna obejmować działań promocyjnych przy użyciu
W trakcie estetycznego przygotowania produktu poligraficznego, połączenie powierzchni druku z przezroczystą folią z tworzywa sztucznego określa się jako proces
Najbardziej użytecznym programem do tworzenia prostej bazy klientów wraz z sortowaniem i wyszukiwaniem jest
Które z elementów marketingu mix odnosi się do interakcji firmy z rynkiem?
Agencja reklamowa ma zlecenie na przygotowanie projektu opakowania dla soku owocowego skierowanego do dzieci. W tym celu planuje zbadać potrzeby klientów, realizując wywiady metodą CAWI. Jaką formę ankiety powinna wybrać agencja?
Który z przedstawionych schematów ilustruje trójelementową argumentację sprzedażową, stosowaną w prezentacji oferty dla klienta?
Jaki program pozwoli na stworzenie logo?
Wybierając medium z najmniejszym zakłóceniem uwagi do kampanii reklamowej, powinno się zdecydować na
Efektywność reklamy detergentu do prania nie jest uzależniona od
Agencja marketingowa tworzy projekt folderu reklamowego dla swojego klienta. Koszty zmienne przygotowania projektu wynoszą 10 zł za jednostkę, koszty stałe są równe 120 zł, a marża wynosi 10%. Jaką ostateczną cenę będzie miała realizacja projektu folderu?
Jakie jest badanie, które polega na analizie istniejących danych?
Który z poniższych programów jest przede wszystkim używany do tworzenia prezentacji oraz pokazów slajdów?
Jaką metodę prezentacji reklamy zastosował przedstawiciel agencji, który w trakcie rozmowy sprzedażowej podkreślał zalety swojej oferty, przytaczając wyniki badań dotyczące efektywności narzędzi reklamowych?
Szybko rozwijająca się firma IT, zatrudniająca głównie młodych i ambitnych pracowników, zamierza zainicjować szeroką akcję reklamową. Z tej okazji postanowiła zaktualizować swój logotyp. Jaki typ kompozycji artystycznej byłby dla niej najbardziej odpowiedni?
Dokument wystawiany w momencie wydania materiałów lub towarów na zewnątrz to dokument
W trakcie sesji zdjęciowej należy uchwycić reklamowany produkt w taki sposób, aby osiągnąć wrażenie powiększenia go względem jego rzeczywistych wymiarów. Jakiego typu perspektywy powinno się użyć podczas jego fotografowania?
Dokument, który określa media, środki oraz nośniki wybrane do kampanii reklamowej, zawierający informacje o dacie i miejscu emisji, kosztach oraz założeniach kampanii, to
Na podstawie załączonej tabeli określ, jakiego rodzaju rabat stosuje agencja reklamowa.
| termin emisji reklamy | Cena emisji jednego spotu, zł | |
|---|---|---|
| zasięg - lokalnie | zasięg - cały region | |
| 1.01÷15.03 | 200,00 | 200,00 |
| 16.03÷31.03 | 350,00 | 350,00 |
| 1.04÷30.06 | 200,00 | 200,00 |
| 1.07÷31.08 | 150,00 | 150,00 |
| 1.09÷30.11 | 200,00 | 200,00 |
| 1.12÷31.12 | 350,00 | 350,00 |
| ceny obowiązują przy zakupie 10 spotów | ||
Który z wniosków wyciągniętych na podstawie graficznej prezentacji wyników badania wydatków reklamowych jest prawdziwy?

Na podstawie wyników badania respondentów zamieszczonych w tabeli określ metodę badawczą, którą zastosowano w celu zbadania skutków oddziaływania reklamy proszku do prania Perełka na zachowanie nabywcy.
| Cele stawiane reklamie | Pytania | Odpowiedzi potwierdzające | Ocena skuteczności celu |
|---|---|---|---|
| Dotarcie przekazu do odbiorcy | Czy pamięta Pani reklamę proszku do prania Perełka? | 84% | Bardzo duża |
| Zapamiętanie przekazu przez odbiorcę | Czy pamięta Pani jej treść? | 75% | Duża |
| Pobudzanie do chęci posiadania produktu | Czy reklama podoba się Pani? | 48% | Średnia |
| Pobudzanie do zakupu | Czy Pani zdaniem reklama zachęca do zakupu? | 37% | Mała |
Który z podanych fragmentów reklam prasowych wskazuje na korzyść i obiecuje zwiększenie siły nabywczej klienta?

Który materiał niwelujący napór wiatru na otwartej przestrzeni powinien zostać użyty do wykonania przedstawionej formy reklamowej?

Zachowania nabywcze, które pozwalają na osiągnięcie jak najwyższego poziomu satysfakcji, zazwyczaj związane z zakupem jak największej ilości produktów przy określonym dochodzie, to zachowania
Grupa docelowa firmy to osoby z zaburzeniami wzroku w przedziale wiekowym od 13 do 17 lat. Najskuteczniejszą metodą dotarcia do tej grupy będzie wykorzystanie reklamy
Pierwszym etapem procesu zakupu jest
Który produkt reklamowy należy wybrać, aby znalazł się on w segmencie mediów o największym udziale wydatków?

W wewnętrznym harmonogramie agencji reklamowej pracownik działu obsługi klienta przekazał do działu kreatywnego informacje zamieszczone w ramce. Oznaczają one to, że projekt

Jaką strategię przyjmuje firma, która sprzedaje wszystkie swoje wyroby pod jedną marką?
Na podstawie danych zawartych w tabeli, określ wartość wydatków reklamowych poniesionych przez firmę PRIMAVERA WODA w marcu na reklamę w gazetach.

Podczas badania internetowego zmierzono spontaniczną świadomość marki perfum. Którą informację można odczytać z wykresu?

W jakim z poniższych formatów powinien zostać zapisany dokument, aby zapewnić spójny wygląd oraz zachować pierwotne formatowanie, w tym nietypowe czcionki?
Reklamowa agencja, która promuje swoje usługi bez pośredników, korzysta z kanału dystrybucji nazwanego
Firma "Medica" chce przeprowadzić kampanię reklamową, która będzie reklamować firmę i jej usługi medyczne na terenie Małopolski. Spot reklamowy ma być nadawany w czasie największej oglądalności. Na podstawie załączonych danych wskaż stację, w której reklama będzie miała największy zasięg.
| Stacja telewizji regionalnej | Liczba osób, do której dociera sygnał stacji – grupa docelowa (w tys.) | Szacowana liczba widzów, którzy oglądną reklamę w prime time (w tys.) |
|---|---|---|
| Twoja TV | 2 540 | 1 524 |
| Region 1TV | 3 250 | 2 750 |
| Region 2TV | 2 880 | 2 600 |
| Małopolska TV | 2 645 | 1 587 |
Która kolejność jest prawidłowa podczas procesu druku sitowego?

W których miesiącach firma Krokus osiągnęła wartość sprzedaży poniżej 40 000 zł?

Którego elementu brakuje w załączonym modelu oddziaływania na klienta określanym jako DIPADA?

Który zestaw cech charakteryzuje obiekt przedstawiony na ilustracji, wykonany w jednym z programów do tworzenia grafiki wektorowej?

Producent obuwia planuje poprzez reklamę zbudować silniejsze przywiązanie klientów do swojej marki. W treści reklamy powinien nawiązywać do
Zamieszczony na ilustracji przebieg krzywej życia produktu dotyczy produktu
