Pytanie 1
Co to jest dysonans pozakupowy?
Wynik: 31/40 punktów (77,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Co to jest dysonans pozakupowy?
Podczas negocjacji żadna ze stron nie podjęła prób ustępstw na rzecz drugiej strony. W związku z tym obie strony przyjęły typ negocjacji
Jakie narzędzie marketingowe wpłynie na klienta w sklepie podczas podejmowania decyzji o zakupie sprzętu AGD?
Znak CE umieszczony na produkcie wskazuje, że produkt jest
Aby zrozumieć potrzeby konsumentów, uzyskać natychmiastowe opinie na temat swoich produktów oraz jednocześnie zidentyfikować lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów, firma powinna zaprezentować swoją ofertę sprzedaży na
Na wartość budżetu reklamowego nie oddziałuje
Jaką strategię dystrybucji powinien wybrać producent sprzętu AGD z tzw. średniej klasy cenowej?
Który efekt powinien zastosować grafik komputerowy, aby uzyskać przekształcenie fotografii pokazane na rysunkach?

To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Agencja, która oferuje usługi reklamowe, postanowiła wdrożyć koncepcję marketingu-mix na podstawie formuły 7P, aby ułatwić klientom podejmowanie decyzji zakupowych oraz podkreślić dowody świadczące o jakości świadczonych usług. W celu zrealizowania tego celu powinna podjąć działania związane
Wykonanie konkretnej funkcji w firmie, której celem są działania kontrolne, dostarczające informacji o poziomie sprzedaży, kosztach i zyskach, dotyczy
Każdy klient, który wymaga szybkiej i uprzejmej obsługi ze strony sprzedawcy, to klient
Jaki jest współczynnik GRP kampanii reklamowej wody mineralnej "Jowita", która dotarła do 45% grupy docelowej, przy częstotliwości emisji równej 3?
Który typ reklamy jest najbardziej efektywny dla produktu w trzeciej fazie cyklu życia (fazie dojrzałości)?
Analiza dostarcza wiedzy na temat różnych etapów historii sprzedaży oraz dynamiki konkurencji danego produktu
Jaką cenę brutto należy wpisać do cennika, jeśli agencja reklamowa na cenę netto zakupu wynoszącą 130,00 zł nakłada 20% marżę oraz 23% stawkę VAT?
Jaką minimalną liczbę rolek folii termotransferowej należy zamówić, aby wykonać nadruk 500 szt. kół o promieniu 11,5 cm? Rolka folii ma szerokość 50 cm i długość 20 mb, będzie wykorzystana optymalnie, a fragmenty folii nie będę sklejane.

Który z wymienionych materiałów reklamowych opisuje załączona specyfikacja?
| Specyfikacja | |
|---|---|
| Materiał | Frontlit powlekany 510 g, semimat/ błysk |
| Maksymalna szerokość | Rolki o szerokościach: 1,2 m, 1,6 m, 3,5 m |
| Długość | Długość dowolna |
| Wykończenie | Zawijanie, zgrzewanie po bokach, oczkowanie |
| Wykonanie | Druk solwentowy, 4+0 |
| Kolorystyka | CMYK |
Jakie narzędzie promocji jest najbardziej efektywne w trakcie zakupów?
Na podstawie danych zamieszczonych w tabeli wskaż datę i przedział godzinowy, w których emitowany był program o najniższej średniej oglądalności minutowej.

Jakie rozszerzenie pliku należy zastosować dla dokumentu z próbą nagranego dżingla reklamowego przeznaczonego dla klienta?
Który proces uszlachetniania wyrobu papierniczego polega na oklejaniu cienkim papierem (niezadrukowanym lub zadrukowanym) papieru znacznie grubszego, tektury falistej itp.?
Jaką analizę należy zastosować przy doborze mediów do kampanii?
Który model reklamowy przestawiono na rysunku?
| zwrócenie uwagi odbiorcy |
| wywołanie zainteresowania |
| wzbudzenie chęci posiadania |
| przekonanie o słuszności wyboru |
| zakup |
| zapewnienie satysfakcji |
Głównym celem tego podejścia do negocjacji jest zachowanie pozytywnych relacji z partnerem na dłuższą metę, przy czym osoba negocjująca świadomie rezygnuje z niektórych swoich aspiracji. Tego typu styl często kończy się wynikiem 'wygrany-przegrany'. Jak nazywa się ten styl?
W którym elemencie marketingu mix, agencja reklamowa prowadzi kampanie informacyjne oraz promocyjne dotyczące swej nowej oferty produktowej?
W badaniach rynku, które mają na celu zbadanie zmian w zachowaniach konsumentów w czasie, powinna być wykorzystana metoda
Ryzyko oderwania fragmentu obrabianego materiału może wystąpić podczas używania
Na którym rysunku przedstawiono sposób aranżacji sali sprzedaży typu ruszt?

Która z poniższych relacji biznesowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów odnosi się do bazy danych klasy B2B?
Umiejętność kwestionowania przekonań drugiej osoby, gdy są one niepoparte faktami, to technika negocjacyjna, która polega na wskazaniu
Spotkania, podczas których przedstawiciel agencji reklamowej może wytłumaczyć koncepcję, a klient ma szansę na doprecyzowanie oraz uzupełnienie swoich wymagań, to
Reklama wyborcza jest najbardziej powszechną formą reklamy politycznej, której głównym celem jest
Czym jest spowodowana wysoka pamięć reklamy kinowej?
Do badań efektywności reklamy wykorzystano arkusz kalkulacyjny. Jaką formułę należy wpisać w komórce D2, aby otrzymać prawidłową wartość wskaźnika rentowności reklamy?
| A | B | C | D | |
| 1 | Wartość sprzedaży przed rozpoczęciem kampanii | Wartość sprzedaży po zakończeniu kampanii | Nakłady poniesione na reklamę | Wskaźnik rentowności reklamy |
| 2 | 450 000,00 zł | 570 000,00 zł | 40 000,00 zł | |
| 3 |
Który z poniższych sloganów można uznać za kontrastowy?
Agencja reklamowa prowadzi negocjacje z potencjalnym klientem. Jaką metodę negocjacyjną wykorzystuje negocjator, mówiąc "W tej chwili kończą się nasze uprawnienia i nie jesteśmy w stanie podejmować decyzji w tej kwestii"?
Jaki rodzaj rabatu stosuje stacja radiowa?
| Cennik reklamy stacji radiowej na rok 2017 | ||
|---|---|---|
| Godzina emisji | Ilość spotów | Cena spotu, zł |
| 6:00-8:00 | 1 | 70,00 |
| 6:00-8:00 | 5 | 66,50 |
| 6:00-8:00 | 10 | 63,00 |
W przeciwieństwie do modelu AIDA, w ostatnim etapie modelu oddziaływania reklamy AIDCAS uwagę zwraca się na
Podczas badania internetowego zmierzono spontaniczną świadomość marki perfum. Którą informację można odczytać z wykresu?
