Pytanie 1
Aby stworzyć szablony do rachunków i faktur, które będą zawierały formuły wspierające proces obliczeń, należy z nich skorzystać
Wynik: 26/40 punktów (65,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Aby stworzyć szablony do rachunków i faktur, które będą zawierały formuły wspierające proces obliczeń, należy z nich skorzystać
Agencja marketingowa postanowiła wzbogacić swoją ofertę o powiązane produkty, przy ich tworzeniu wykorzystując posiadane umiejętności oraz zasoby. W związku z tym prowadzi sprzedaż według strategii dywersyfikacji?
Klient usług reklamowych przedstawił agencji reklamowej zamówienie, które zawierało cel, zakres działań, przewidziany budżet oraz przybliżony termin wykonania usługi. Zastosowanie tego dokumentu pozwoliło pracownikowi agencji reklamowej na uzyskanie informacji istotnych w trakcie opracowywania kampanii reklamowej. Czym jest ten dokument?
Nabywcy, którzy jako pierwsi decydują się na zakup nowości oferowanych przez firmę, to
Nagle zmieniając zespół negocjacyjny, stosuje się technikę negocjacyjną, która polega na
Firma reklamowa zdecydowała się wprowadzić na rynek nowatorskie gadżety promocyjne, skierowane do klientów, którzy pragną mieć przedmioty odzwierciedlające ich przekonania, sposób życia czy postawy. Taki typ klienta nazywa się
Przygotowując kampanię społeczną, należy mieć na uwadze, że nie może ona odnosić się do tematyki
Postrzeganie partnerów w negocjacjach jako przyjaciół i ustępowanie dla podtrzymywania relacji jest cechą stylu negocjacji, który określa się mianem
Która z poniższych metod płatności nie jest gotówkowa?
Oblicz wartość marży przy zastosowaniu metody "od sta", jeśli koszt zakupu towaru wynosi 60,00 zł, marża kwotowa to 30,00 zł, a cena sprzedaży wynosi 90,00 zł?
Reklama personalizowana dostaje się do konsumenta dzięki
Który krój pisma zastosowano w sloganie reklamowym?

W jakim formacie zamkniętym warto wysłać ofertę sprzedaży, aby utrudnić modyfikację jej treści?
Pracownicy zespołu obsługi klienta w agencji reklamowej powinni podczas spotkania z potencjalnym klientem zrealizować prezentację multimedialną w trybie on-line. Który z poniższych programów pozwoli na opracowanie oraz przeprowadzenie takiej prezentacji?
Które obszary zaznaczono na rysunku czerwoną i zieloną linią?

Która z reklam, poddanych wstępnej ocenie respondentów przed emisją, najlepiej łączy w sobie trzy cechy: najbardziej wyróżnia się na tle innych, skłania do zakupu i kreuje wizerunek marki?

Reklama piwa w telewizji, radiu, kinie oraz teatrze nie może być nadawana w godzinach pomiędzy
W jaki sposób ustala się koszt dotarcia do tysiąca osób w obrębie grupy docelowej, używając wskaźnika?
Który z wymienionych elementów oferty handlowej stanowi USP (unikalną propozycję sprzedażową)?
Jakie są zasady dotyczące reklamy produktów leczniczych OTC (sprzedawanych bez recepty) w Polsce?
Który z poniższych dokumentów zawiera ofertę sprzedaży towarów reklamowych oraz definiuje kluczowe warunki przyszłej umowy sprzedaży?
Firma zleciła przygotowanie projektu zaproszenia według następujących zasad: na środku napis zaproszenie w kolorze czarnym, krój pisma bez szeryfów, dwa elementy ozdobne również na środku. Agencja przygotowała do akceptacji projekt pokazany na rysunku. Wskaż elementy niezgodne z wytycznymi klienta.

Jakie materiały promocyjne powinna zaproponować agencja, aby jak najlepiej zaprezentować ofertę podczas inauguracji sklepu meblowego?
Gdy obserwuje się zmniejszenie sprzedaży danego towaru, głównym zamiarem reklamy staje się
Jaką metodę badawczą powinno się wykorzystać, aby ustalić, ile czasu oraz które stacje były słuchane przez respondenta w dniu przed przeprowadzeniem badania?
Aby produkować ulotkę o wymiarach 105 x 148, zachowując jej rozmiary bez konieczności przycinania papieru do formatu, najlepiej zamówić papier w rozmiarze
Jaki koszt poniesie klient agencji zamawiający 10 spotów, nadawanych w weekend w stacji LokalRadio w godzinach 20÷22 i korzystający z 10% rabatu agencyjnego?
| Cennik czasu antenowego w stacji LokalRadio | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| dni emisji | pasma godzinowe emisji | ||||||
| 6÷8 | 8÷12 | 12÷15 | 15÷18 | 18÷20 | 20÷22 | 22÷6 | |
| poniedziałek - piątek | 89,00 | 108,00 | 114,00 | 100,00 | 54,00 | 35,00 | 20,00 |
| sobota - niedziela | 52,00 | 69,00 | 74,00 | 45,00 | 37,00 | 45,00 | 20,00 |
| Ceny podane w tabeli dotyczą jednej emisji, jednego 20" spotu w wybranym czasie, zł | |||||||
Agencja reklamowa przeprowadziła badanie rozmieszczonych na terenie miasta diapazonów z reklamą nowego modelu telefonu komórkowego. W badaniu ankietowym zadano pytania dotyczące czytelności, oryginalności, atrakcyjności i stopnia zachęty do zakupu produktu. Badaniem objęto 2 000 osób, a wyniki przedstawiono na załączonym wykresie.
Ilu badanych uważa, że diapazon zachęcił ich do zakupu?

Który z poniższych programów jest przede wszystkim używany do tworzenia prezentacji oraz pokazów slajdów?
System badawczy oparty na danych pozyskanych od uczestników poprzez ankietę zamieszczoną na stronie internetowej to
Którego z poniższych programów powinien wykorzystać pracownik agencji reklamowej do stworzenia profesjonalnej wielostronicowej publikacji drukowanej, zawierającej setki stron?
W którym roku na stronie internetowej pojawił się pierwszy banner reklamowy?
W którym z wymienionych procesów stosuje się przedstawione na ilustracji narzędzie?

Przedstawienie, najczęściej w formie multimedialnego pokazu (dokumentu), propozycji oferty sprzedażowej i działań reklamowych potencjalnej firmie lub marce nosi nazwę
Który rodzaj druku powinien zastosować pracownik agencji reklamowej, aby oznakować adresem strony internetowej 300 sztuk gadżetów reklamowych przedstawionych na ilustracji?

Szybko rozwijająca się firma IT, zatrudniająca głównie młodych i ambitnych pracowników, zamierza zainicjować szeroką akcję reklamową. Z tej okazji postanowiła zaktualizować swój logotyp. Jaki typ kompozycji artystycznej byłby dla niej najbardziej odpowiedni?
Jaką strategię dystrybucji powinien wybrać producent sprzętu AGD z tzw. średniej klasy cenowej?
Agencja reklamowa, według briefu, powinna przygotować charakterystykę grupy docelowej wraz z analizą czynników determinujących, czyli czynników:
Wybierz program telewizyjny na podstawie wyników badań, w którym producent środków do pielęgnacji włosów powinien umieścić swoją reklamę, chcąc wprowadzić na rynek nowy produkt adresowany do kobiet, które cenią zdrowy styl życia i często podróżują.

Które stanowisko w agencji reklamowej zostało opisane w ramce?
