Pytanie 1
Podstawowym celem promocji produktów odzieżowych jest
Wynik: 4/40 punktów (10,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Podstawowym celem promocji produktów odzieżowych jest
Która zasada projektowania odzieży bezpośrednio odnosi się do spełniania oczekiwań klientów na odzież?
Która zasada merchandisingu jest słuszna?
W skład rynku odzieży vintage wchodzą
Producent luksusowej odzieży dla dojrzałych mężczyzn, który planuje oferować swoje wyroby klientom w ograniczonej liczbie sklepów na danym rynku, powinien przyjąć strategię sprzedaży
Klienci, którzy mają swoje zdanie, potrafią wyrażać emocje oraz postawy w ramach przestrzegania prawa i akceptowanych norm społecznych, to klienci
Jakie działania mające na celu utrzymanie pozytywnego wizerunku są realizowane w ramach public relations marki odzieżowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Funkcja dystrybucji, która obejmuje zbieranie oraz dostarczanie producentom informacji na temat popytu, a także realizowanie transakcji kupna i sprzedaży, to funkcja
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Klientka sklepu z markową odzieżą żąda obniżki ceny sukienki z poprzedniej kolekcji. W tej sytuacji sprzedawca powinien przede wszystkim
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakiego typu odzież warto polecić kobiecie o sylwetce przypominającej jabłko?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie elementy fasonu powinny być brane pod uwagę przy tworzeniu sukienki dla krągłych i niskich kobiet, biorąc pod uwagę obecne trendy w modzie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaki rodzaj promocji wykorzystuje sprzedawca odzieży, gdy do każdego nabytego przez klienta garnituru dodaje gratis krawat?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
O decyzji dotyczącej wyboru pośredniego kanału dystrybucji odzieży przez markę modową przesądza
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przy projektowaniu nowej linii odzieżowej należy przede wszystkim zacząć od
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby skutecznie ukształtować wizerunek nowej kolekcji wyrobów odzieżowych wprowadzanej na rynek, należy przede wszystkim zastosować
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na wysokości oczu powinny być umieszczane produkty
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Sprzedaż ubrań w Internecie stanowi działanie firmy odzieżowej w kontekście strategii
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką strategię dystrybucji warto wykorzystać, aby zapewnić dostępność wyrobów z najnowszej linii odzieżowej w jak największej liczbie punktów sprzedaży?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Źródłem wiedzy o aktualnych kierunkach w modzie nie są
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie cechy charakteryzują sylwetkę w kształcie "gruszki"?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Klient, który chętnie prowadzi dyskusję ze sprzedawcą na temat towarów i często dzieli się informacjami o swoim życiu osobistym, to klient
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Osoby nabywające odzież w sklepach fast fashion są częścią grupy, która zaspokaja potrzebę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firmy odzieżowe oferujące swoje produkty w hipermarketach odpowiadają na wymagania konsumentów, którzy zwracają uwagę między innymi na
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Do istotnych źródeł informacji na temat bieżących tendencji w modzie zaliczają się
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaki rodzaj promocji wykorzystał producent odzieży, organizując pokaz nowej kolekcji dla przedstawicieli mediów i blogerów modowych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakiego rodzaju narzędzia promocji używa producent odzieży, organizując prezentację nowej kolekcji?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na przedstawionej ilustracji widać zestawienie kolorów

Brak odpowiedzi na to pytanie.
W jakiej fazie cyklu życia produktu powinno się podejmować działania mające na celu wydłużenie obecności marki na rynku?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką metodę obsługi klienta powinno się stosować w tradycyjnym handlu detalicznym przy sprzedaży odzieży?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaki wzór na tkaninach jest typowy dla stylu dziewczęcego oraz damskiego w okresie wiosna-lato?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką metodę promocyjną należy wykorzystać, aby zapewnić klientom dodatkowe korzyści w postaci kuponów rabatowych oraz obniżek cen produktów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z poniższych kanałów komunikacji pozwala na niedrogie i szybkie przekazanie informacji o wprowadzeniu nowej kolekcji odzieży do największej liczby potencjalnych klientów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie cechy są typowe dla sukienki inspirowanej stylem klasycznym?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby zachować dużą grupę wiernych klientów i nagradzać ich za lojalność wobec marki, powinno się
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które z poniższych narzędzi jest zbędne w kontekście funkcjonowania sklepu internetowego?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakiego rodzaju klientem jest osoba, która podejmuje decyzje o zakupie odzieży bez zastanowienia, pod wpływem atrakcyjnej wystawy w sklepie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Klientami, którzy stanowią około 2,5% całkowitego rynku docelowego, są osoby skłonne do ryzyka i szybko przyjmujące innowacje to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie załączonych grafik wskaź trendy panujące w modzie.

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Produkty z linii odzieżowej dla młodych kobiet powinny być przede wszystkim dostępne w
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Opracowanie projektu kolekcji odzieżowej powinno zaczynać się od ustalenia
Brak odpowiedzi na to pytanie.