Pytanie 1
Ile dni reklamowych ma możliwość zakupu firma zajmująca się sprzedażą obuwia w trakcie swojej kampanii promocyjnej, jeśli planuje codziennie emitować 2 spoty po 1 200,00 zł, a całkowity budżet na kampanię wynosi 90 000,00 zł?
Wynik: 17/40 punktów (42,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Ile dni reklamowych ma możliwość zakupu firma zajmująca się sprzedażą obuwia w trakcie swojej kampanii promocyjnej, jeśli planuje codziennie emitować 2 spoty po 1 200,00 zł, a całkowity budżet na kampanię wynosi 90 000,00 zł?
Które narzędzie marketingu internetowego powinna wykorzystać agencja reklamowa, uwzględniając warunki zleceniodawcy?
Warunki zlecenia: — niski koszt dotarcia do klienta, — wysoki stopień zachowania prywatności odbiorcy, — szybkie dotarcie z przekazem reklamowym, — dotarcie do określonej grupy odbiorców. |
Załączony rysunek przedstawia harmonogram wydawniczy jednego z miesięczników. Ile wynosił okres wyprzedzenia w składaniu reklamy do druku dla wydania nr 6?
| Numer wydania | Data publikacji | Termin nadsyłania gotowych materiałów | Termin nadsyłania zlecenia reklamowego |
|---|---|---|---|
| 1 | 2013-12-27 | 2013-12-12 | 2013-12-10 |
| 2 | 2014-01-23 | 2013-01-04 | 2013-01-07 |
| 3 | 2014-02-20 | 2014-02-07 | 2014-02-03 |
| 4 | 2014-03-20 | 2014-03-07 | 2014-03-03 |
| 5 | 2014-04-24 | 2014-04-11 | 2014-04-07 |
| 6 | 2014-05-22 | 2014-05-09 | 2014-05-05 |
| 7/8 | 2014-06-20 | 2014-06-06 | 2014-06-02 |
| 9 | 2014-08-14 | 2014-08-01 | 2014-07-28 |
| 10 | 2014-09-18 | 2014-09-05 | 2014-09-01 |
| 11 | 2014-10-16 | 2014-10-03 | 2014-09-29 |
| 12 | 2014-11-13 | 2014-10-31 | 2014-10-27 |
| 1/2015 | 2014-12-18 | 2014-12-05 | 2014-12-01 |
Zgodnie z przepisami prawa projektując opakowanie papierosów należy przedstawić na nim obrazek ilustrujący społeczne i zdrowotne skutki palenia, który powinien zajmować

Na podstawie wyników badania respondentów zamieszczonych w tabeli określ metodę badawczą, którą zastosowano w celu zbadania skutków oddziaływania reklamy proszku do prania Perełka na zachowanie nabywcy.
| Cele stawiane reklamie | Pytania | Odpowiedzi potwierdzające | Ocena skuteczności celu |
|---|---|---|---|
| Dotarcie przekazu do odbiorcy | Czy pamięta Pani reklamę proszku do prania Perełka? | 84% | Bardzo duża |
| Zapamiętanie przekazu przez odbiorcę | Czy pamięta Pani jej treść? | 75% | Duża |
| Pobudzanie do chęci posiadania produktu | Czy reklama podoba się Pani? | 48% | Średnia |
| Pobudzanie do zakupu | Czy Pani zdaniem reklama zachęca do zakupu? | 37% | Mała |
Instrument marketingowy specyficzny dla branży usługowej nosi nazwę
Materiał typu mesh produkowany jest
Przygotowując materiał reklamowy do druku, należy uwzględnić trzy kolory podstawowe, a są to
Salon kosmetyczny złożył zamówienie w agencji interaktywnej na wykonanie podstawowej strony www z elementami animowanymi wraz z usługą aktualizacji strony na jeden rok. Ile zapłaci klient za usługę?
| Podstawowa strona www | 650,00 zł |
| Podstawowa strona www z elementami animowanymi | 850,00 zł |
| Rozbudowana strona www | 900,00 zł |
| Rozbudowana strona www z elementami animowanymi | 12 000,00 zł |
| Aktualizacja jednorazowa | 20,00 zł |
| Aktualizacja - abonament na 12 m-cy | 180,00 zł |
| Do każdej kwoty należy doliczyć 23% VAT. Przy zamówieniu o wartości netto powyżej 1 000,00 zł – 10% rabatu. | |
Osoba zajmująca się cyfrową edycją zdjęć powinna przede wszystkim korzystać z programu graficznego
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Agencja reklamowa, przesyłając ofertę handlową do przedsiębiorstwa, dołączyła również teczkę z dziełami grafików oraz przykłady wcześniej zrealizowanych projektów, które umożliwią przyszłym klientom ocenę kreatywności zespołu, a także stylu i różnorodności świadczonych usług. Jak brzmi nazwa załącznika, który znajduje się w ofercie?
Agencja, która oferuje usługi reklamowe, postanowiła wdrożyć koncepcję marketingu-mix na podstawie formuły 7P, aby ułatwić klientom podejmowanie decyzji zakupowych oraz podkreślić dowody świadczące o jakości świadczonych usług. W celu zrealizowania tego celu powinna podjąć działania związane
Zestaw, który spełnia wymagania klienta oraz zapewnia mu zadowolenie z zakupionego produktu, to zbiór
Jaką wartość brutto zapłaci klient za zamówione produkty?
| ZAMÓWIENIE NR 123/09/2019 | Warszawa, dn. 10.01.2020 r. | ||||||
| Nabywca: Andrzej Nowakowski ul. Nowa 2, 00-230 Warszawa | Sprzedawca: Agencja Reklamowa Druk ul. Koralowa 345, 00-240 Warszawa | ||||||
| Lp. | Nazwa produktu | Cena jednostkowa netto | Stawka VAT | Kwota podatku VAT | Cena jednostkowa brutto | Zapotrzebowanie | |
| 1 | Smycz | 0,50 zł | 23% | 0,12 zł | 0,62 zł | 100 szt. | |
| 2 | Roll-up 80×200 mm | 160,00 zł | 23% | 36,80 zł | 196,80 zł | 10 szt. | |
| 3 | Tabliczka przydrzwiowa 180×54 mm | 85,00 zł | 23% | 19,55 zł | 104,55 zł | 5 szt. | |
Na podstawie zamieszczonego wykresu określ, ile osób widziało reklamę kremu przy założeniu, że badaniami objęto grupę 1000 respondentów.

Dokument zawierający wybrane media do kampanii, środki i nośniki, a także informacje o dacie i miejscu emisji oraz kosztach, to
Zgodnie z kryterium branżowotowarowym, targi o ogólnym charakterze, które są skierowane do szerokiego kręgu odbiorców i mogą obejmować różne branże, to targi
Na osłabienie efektywności reklamy wpływa
W jakim typie dystrybucji stosuje się ograniczoną liczbę wybranych pośredników, mających na celu zapewnienie korzystnych warunków sprzedaży towarów w punktach handlowych?
Na zlecenie klienta agencja marketingowa stworzyła kampanię reklamową. W ramach tej kampanii przygotowano różnorodne materiały oraz gadżety promocyjne, takie jak: roll-up, standy reklamowe, ulotki, katalogi, naklejki oraz długopisy z logo produktu. Jakim rodzajem reklamy jest to?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Fanpage to specyficzna forma promocji
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z poniższych programów komputerowych pozwala na utworzenie relacyjnej bazy danych klientów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którą technikę druku należy zastosować do umieszczenia logo na kubku z wykorzystaniem gumowego stempla?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent przypraw do mięs sprzedawanych w całym kraju, planując kampanię promocyjną mającą na celu osiągnięcie jak najszerszego dotarcia do grupy odbiorców, powinien zdecydować się na reklamę w
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent pieluszek dla dzieci postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną. O godzinie 18.15 spotkanie to zobaczyło 15% zamierzonej grupy docelowej. Co to oznacza dla firmy, wyemitowując reklamę w tym czasie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent żywności dla zwierząt planuje promować swoje wyroby na platformie AdSense od Google w taki sposób, aby reklama produktów dla psów była wyświetlana, gdy użytkownik przegląda treści dotyczące psów, a reklama produktów dla kotów, gdy przegląda treści o kotach. Jaki rodzaj kampanii powinien wybrać?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Klient biura reklamy, który jest zainteresowany reklamą w postaci prezentacji wyświetlanej na ekranie przy kasie w kinie, powinien zdecydować się na
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką metodę prezentacji reklamy powinno się zastosować, aby uwydatnić zalety oraz rozbudowane funkcje nowego robota kuchennego?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Cytowany tytuł "Wyślij kwiaty powiedz kocham" stanowi nagłówek
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W ramach rozszerzonej koncepcji 7P, obok tradycyjnych elementów marketingu 4P, znajdują się również następujące składniki:
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przy opracowywaniu kampanii promującej młodzieżowe obuwie sportowe, jaki rodzaj reklamy powinno się wybrać?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Udział w rynku plakatów reklamowych, oferowanych przez Agencję reklamową X jest niski, ale tempo wzrostu sprzedaży jest wysokie. Które pole w macierzy BCG opisuje sytuację tego produktu?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na której grafice ukazano wizytówkę agencji reklamowej, zajmującej się realizacją indywidualnych, niestandardowych projektów, tworzonych przez niezależnych twórców o wysokiej renomie w branży reklamowej?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent suplementu diety zatrudnił do najnowszej reklamy znanego, przystojnego i wzbudzającego zaufanie rekordzistę świata w Ultra Triathlonie. Który mechanizm psychologiczny został zastosowany w tym przypadku, jeżeli wiadomo, że głównym celem tego działania było przeniesienie pozytywnych odczuć związanych ze sportowcem na reklamowany produkt?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent garniturów męskich chciałby skierować swoją promocję do hurtowników. W tym celu powinien zastosować
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Właściciel butiku z luksusową odzieżą damską złożył zamówienie na reklamę w formie aranżacji wystawy sklepowej. W jaki sposób najlepiej zaprezentować projekt reklamy klientowi do zatwierdzenia?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zgodnie z kryterium branżowotowarowym, targi o ogólnym charakterze, dedykowane szerokiemu kręgowi odbiorców, mogące obejmować różnorodne branże, to targi
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Oblicz koszt uzyskania 1 punktu ratingowego, jeśli kampania reklamowa kosztowała 175 000,00 zł, a wskaźnik intensywności kampanii reklamowej wynosił 25 punktów.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniej atrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?

Brak odpowiedzi na to pytanie.