Pytanie 1
Jakie narzędzie promocji jest najbardziej efektywne w trakcie zakupów?
Wynik: 7/40 punktów (17,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Jakie narzędzie promocji jest najbardziej efektywne w trakcie zakupów?
Zbiór dokumentów potrzebnych do zlecenia robót produkcyjnych, rejestrowania ich przebiegu oraz późniejszego rozliczenia kosztów własnych produkcji to dokumentacja
Podczas prowadzenia rozmowy sprzedażowej należy pamiętać, aby nie naruszać przestrzeni intymnej klienta, która wynosi
Dział marketingu przedsiębiorstwa zajmującego się produkcją chemikaliów, opracowuje ulotki reklamowe. Ulotki mają zostać wydrukowane w drukarni w liczbie 2000 sztuk, korzystając z technologii offsetowej. W jakiej palecie kolorów powinna być przygotowana ulotka?
Która kolejność etapów fragmentu rozmowy sprzedażowej jest prawidłowa?
| A. | B. | C. | D. |
|---|---|---|---|
| Prezentacja oferty | Negocjacje | Określenie potrzeb klienta | Negocjacje |
| Określenie potrzeb klienta | Prezentacja oferty | Prezentacja oferty | Podpisanie umowy |
| Podpisanie umowy | Określenie potrzeb klienta | Negocjacje | Prezentacja oferty |
| Negocjacje | Podpisanie umowy | Podpisanie umowy | Określenie potrzeb klienta |
Analizując skuteczność kampanii reklamowej, jakie powiązania należy oceniać?
Reklama nie ma na celu
Klient pragnie realizować działania promocyjne dla swojej firmy, jednak chciałby, aby wyniki tych działań były uznawane za obiektywne i wiarygodne. Biorąc pod uwagę jego wymagania, jakie działanie z zakresu należałoby mu zaproponować?
Podczas badania internetowego zmierzono spontaniczną świadomość marki perfum. Którą informację można odczytać z wykresu?

W trakcie estetycznego przygotowania produktu poligraficznego, połączenie powierzchni druku z przezroczystą folią z tworzywa sztucznego określa się jako proces
Na podstawie danych zamieszczonych w tabeli określ, w którym z krajów wiązana kampania radiowo-telewizyjna osiągnie największy zasięg.
| kraje | zasięg telewizji [%] | zasięg radia [%] | zasięg magazynów dla kobiet [%] | |
|---|---|---|---|---|
| A. | Francja | 85 | 39 | 66 |
| B. | Niemcy | 77 | 52 | 54 |
| C. | Włochy | 87 | 50 | 69 |
| D. | Wielka Brytania | 83 | 42 | 69 |
Znana osobowość medialna została ambasadorką marki kosmetycznej i promuje krem do twarzy. W wyniku tej reklamy wiele kobiet, identyfikujących się ze swoją idolą, nabyło krem. Tego rodzaju zachowanie odnosi się do efektu
Kiedy celem kampanii promocyjnej jest osiągnięcie wysokiej rozpoznawalności marki, należy
Ostatecznym krokiem w ocenie jakości realizacji zadania jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Krajowa firma odzieżowa planuje wprowadzenie nowej kolekcji odzieży młodzieżowej na rynek krajowy. Powinna w tym celu skorzystać przede wszystkim z reklamy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Co to jest merchandising?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie wykresu przedstawiającego poziom oglądalności pewnej stacji telewizyjnej wybierz najkorzystniejszy czas emisji spotu reklamowego adresowanego do grupy docelowej, czyli osób w wieku powyżej 65 lat.

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przeniesienie emocji wywołanych przez reklamę na dany produkt określane jest mianem efektu
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Która pozycja z cennika ogłoszeń prasowych powinna zostać wyceniona jako najtańsza?
| Liczba modułów | Kolor | Miejsce | |
|---|---|---|---|
| A. | 6 | nie | Strony redakcyjne |
| B. | 4 | tak | Ostatnia strona |
| C. | 8 | tak | Strony ogłoszeniowe |
| D. | 6 | nie | Pierwsza strona |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W załączonym ogłoszeniu prasowym slogan-podsumowanie został napisany przy użyciu

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jak określa się graficzny układ reklamy w prasie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby poprawić efektywność jakościowych badań marketingowych, gdy uczestnik nie potrafi lub obawia się otwarcie ujawnić swoich myśli, emocji, potrzeb oraz motywów, należy zastosować technikę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Urządzenie peryferyjne przestawione na ilustracji, służące do pracy z dużymi płaskimi powierzchniami i używane przez grafików komputerowych, to

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Podczas badania internetowego zmierzono spontaniczną świadomość marki perfum. Którą informację można odczytać z wykresu?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wybór różnych wariantów reklamy oraz udoskonalenie wybranego wariantu poprzez dodanie elementów istotnych dla odbiorcy to zadanie badań reklamowych typu
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma handlowa zamierza prowadzić kampanię reklamową jedynie za pośrednictwem nośników BTL. W związku z tym nie skorzysta z
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Rozważając zalecenia strategiczne dotyczące usług reklamowych oferowanych przez agencję, w kolumnie związanej z netto przepływami pieniężnymi znajduje się zapis: "wysoka nadwyżka umożliwiająca finansowanie innych usług". Do jakiej kategorii z macierzy BCG to się odnosi?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Mała firma zajmująca się cukiernictwem wykorzystała formę promocji, opartą na rekomendacjach swoich klientów. Jaką formą reklamy to jest?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklama wyborcza jest najbardziej powszechną formą reklamy politycznej, której głównym celem jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który rodzaj bazy danych został przedstawiony na schemacie, gdzie dane grupują się na kolejnych poziomach na zasadzie podrzędności i nadrzędności?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którego elementu brakuje w załączonym modelu oddziaływania na klienta określanym jako DIPADA?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Czym jest serwis typu "news-wire"?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Analizując przedstawione na wykresie dane, można stwierdzić, że najskuteczniejszym medium są

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wykorzystanie techniki BATNA w procesie negocjacyjnym polega na
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Spis niezbędnych surowców do realizacji reklamy nazywa się
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z wymienionych elementów umożliwia bezpieczne przycięcie projektu do finalnego formatu, zapewniając, że obszar druku sięga samej krawędzi po obcięciu arkusza?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Sprzedając towary przy użyciu zasady kontrastu, w pierwszej ofercie należy zaprezentować
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Narzędzie promocji konsumenckiej w formie służy do budowania lojalności klientów w salonie samochodowym
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Podczas tworzenia komunikatów reklamowych wykorzystywane są analizy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W jaki sposób ustala się koszt dotarcia do tysiąca osób w obrębie grupy docelowej, używając wskaźnika?
Brak odpowiedzi na to pytanie.