Pytanie 1
Który z poniższych programów komputerowych jest przeznaczony do opracowywania kosztorysu naprawy po wypadku?
Wynik: 0/40 punktów (0,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Który z poniższych programów komputerowych jest przeznaczony do opracowywania kosztorysu naprawy po wypadku?
Po wymianie lewego przedniego wahacza konieczne jest przeprowadzenie pomiarów
Jakie jest prawidłowe napięcie podczas ładowania akumulatora?
Jakie czynności należą do zadań doradcy serwisowego?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakim symbolem oznacza się dowód wydania materiałów eksploatacyjnych z magazynu do celów wewnętrznych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W oparciu o zamieszczone zestawienie oblicz czas wymiany wszystkich tarcz hamulcowych oraz przednich zacisków hamulcowych w samochodzie
| Czas naprawy |
|---|
| Zacisk hamulca Wymiana lewego przedniego zacisku hamulcowego (1,2 rbg) Wymiana prawego przedniego zacisku hamulcowego (1,2 rbg) Wymiana lewego tylnego zacisku hamulcowego (1,2 rbg) Wymiana prawego tylnego zacisku hamulcowego (1,2 rbg) Wymiana obu przednich zacisków hamulcowych (1,4 rbg) Wymiana obu tylnych zacisków hamulcowych (1,6 rbg) Wymiana wszystkich zacisków hamulcowych (2,5 rbg) Tarcza hamulca Wymiana lewej przedniej tarczy hamulcowej (0,6 rbg) Wymiana prawej przedniej tarczy hamulcowej (0,6 rbg) Wymiana obu przednich tarcz hamulcowych (0,9 rbg) Wymiana lewej tylnej tarczy hamulcowej (1,1 rbg) Wymiana prawej tylnej tarczy hamulcowej (1,1 rbg) Wymiana obu tylnych tarcz hamulcowych (1,5 rbg) Wymiana wszystkich tarcz hamulcowych (2,4 rbg) |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie urządzenie nie jest wymagane jako podstawowe wyposażenie Stacji Kontroli Pojazdów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dokument obrotu materiałowego sporządzony w prawidłowy sposób nie musi zawierać
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Podczas przeglądu systemu hamulcowego stwierdzono nadmierne zużycie tarcz hamulcowych. Jakie działanie należy podjąć?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Podczas wykonywania przeglądu technicznego pojazdu przyjętego do warsztatu należy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Po zakończeniu naprawy systemu hamulcowego, mechanic powinien w pierwszej kolejności
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Oblicz, jaki będzie łączny brutto koszt naprawy układu wydechowego pojazdu. Cena netto całego układu wydechowego wynosi 250,00 zł, czas wymiany to 1,5 godziny, stawka netto za jedną roboczogodzinę to 80,00 zł, a podatek VAT wynosi 23%. Klientowi udzielono zniżki w wysokości 5%.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby poprawić standardy obsługi i naprawy samochodów, kierownik serwisu powinien przede wszystkim
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Identyfikator pojazdu samochodowego to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Do warsztatu został przywieziony samochód, który wykazuje drgania przekazywane na karoserię przy prędkości 100-120 km/h. Może to być spowodowane
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie obowiązki ma mechanik pracujący w autoryzowanym serwisie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Diagnostyka pokładowa pojazdu w normie OBD I polega na
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Kto posiada uprawnienia do przeprowadzania czynności diagnostycznych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Koszt usługi polegającej na wymianie osłony zewnętrznego przegubu napędowego, jeżeli normatywny czas wymiany to 0,8 rbh, wynosi
| Cennik | |
|---|---|
| Osłona przegubu zewnętrznego | 28,00 zł/szt. |
| Osłona przegubu wewnętrznego | 42,00 zł/szt. |
| Opaska zewnętrzna osłony przegubu | 3,00 zł/szt. |
| Opaska wewnętrzna osłony przegubu | 2,50 zł/szt. |
| Smar do przegubów 200ml | 10,00 zł/szt. |
| Robocizna | 90,00 zł/rbh |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Spalanie zużytego oleju i opon samochodowych w piecach przemysłowych to proces recyklingu?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie danych zawartych w tabeli, przy pojemności układu smarowania silnika pojazdu 4,5 litra, koszt brutto wykonania zlecenia obejmującego przegląd techniczny na stacji kontroli pojazdów oraz wymianę oleju i filtra oleju wynosi
| Cena netto [zł] | rg.* | Podatek % | |
|---|---|---|---|
| Olej silnikowy 1 litr | 80 | - | 23 |
| Filtr oleju 1 szt. | 20 | - | 23 |
| Przegląd techniczny | 100 | - | 23 |
| Wymiana oleju i filtra oleju | - | 1 | 23 |
| *cena 1 rg = 100 zł | |||
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Gdy na kole kierownicy odczuwalne są drgania, powinno się najpierw
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Pracownik BOK, który przyjmuje samochód na przegląd gwarancyjny nie rejestruje w formularzu zlecenia
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Klient informuje, że podczas prowadzenia pojazdu z zablokowanym przednim napędem w wąskim zakręcie słychać regularne stuki w lewej przedniej części samochodu. Poszukiwanie usterki powinno się zacząć od
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Do zadań mechanika w serwisie nie należy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Spalanie stukowe w silniku ZI występuje, gdy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dokumentem kluczowym dla funkcjonowania serwisu pojazdowego, który stanowi podstawę do przyjęcia auta do naprawy, jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Olej napędowy "zimowy" jest stosowany w celu
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jak określa się zestaw działań wykonywanych po kolei, mających na celu przywrócenie pojazdu do pełnej sprawności technicznej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Kalibrację analizatora spalin powinno się przeprowadzać przy użyciu gazów wzorcowych co najmniej raz na
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Klient zgłosił problem z automatycznym "wyskakiwaniem" biegów w swoim pojeździe. Osoba przyjmująca auto, w celu przeprowadzenia diagnostyki, powinna przede wszystkim zlecić sprawdzenie
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W sytuacji, gdy sprzęgło nie rozłącza się całkowicie, najpierw powinno się przeprowadzić
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Stary olej silnikowy powinien być
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W badanym pojeździe zauważono głośną pracę podczas naciskania pedału sprzęgła. Najbardziej prawdopodobną przyczyną tej awarii może być
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Podczas ruszania pojazdem dochodzi do nadmiernych wibracji nadwozia. Wskaż sposób naprawy?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Kto w ASO odpowiada za bezpośredni kontakt z klientem?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie działanie należy podjąć po wymianie cewki zapłonowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Kto ma prawo przeprowadzić obowiązkowe badanie techniczne pojazdu w Stacji Kontroli Pojazdów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W celu określenia prędkości przepływu powietrza podczas testowania działania przepływomierza zazwyczaj wykorzystuje się komputer diagnostyczny, ale można także użyć
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie wyciągu z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 lutego 2005 r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów Dz. U. nr 25 poz. 209, należy stwierdzić, że kanał przeglądowy w warsztacie samochodowym, wykonującym przeglądy pojazdów powyżej 3,5 t powinien mieć szerokość
| Rozdział 2 Stanowisko kontrolne | |
§ 12. 1. Wymiary ław pomiarowych powinny spełniać następujące wymagania: 1) długość powinna zapewniać możliwość ustawienia na nich wszystkimi kołami każdego badanego pojazdu oraz umieszczenia przed jego przednimi światłami przyrządu do pomiaru ustawienia i światłości świateł pojazdu; w przypadku gdy przewiduje się przetaczanie pojazdu podczas pomiaru zbieżności kół, długość ław pomiarowych należy powiększyć o długość drogi przetoczenia pojazdu; 2) rozstaw krawędzi zewnętrznych nie powinien być mniejszy niż: a) 2,4 m - dla pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, b) 2,8 m - dla pozostałych pojazdów - przy czym rozstaw krawędzi wewnętrznych wynika z szerokości kanału przeglądowego, o której mowa § 13 ust. 1 pkt 2. § 13. 1. Wymiary kanału przeglądowego powinny spełniać następujące wymagania: 1) długość powinna być większa niż długość pojazdu, określona przepisami w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, powiększona o długość schodów, o ile znajdują się na końcu kanału, lub zespołu pojazdów, jeżeli stacja kontroli pojazdów upoważniona jest do przeprowadzania badań technicznych zespołów pojazdów; przy czym dopuszcza się długość nie mniejszą niż 6,0 m dla stacji kontroli pojazdów przeprowadzających badania techniczne wyłącznie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t; 2) szerokość na poziomie ławy pomiarowej powinna mieścić się w granicach: a) 0,6-0,8 m - w odniesieniu do stacji kontroli pojazdów przeprowadzających badania techniczne wyłącznie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, b) 0,7-1,0 m - w odniesieniu do stacji kontroli pojazdów przeprowadzających badania techniczne pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t; 3) głębokość powinna wynosić od 1,3 m do 1,8 m; wewnątrz kanału przeglądowego powinny znajdować się przesuwne platformy lub stałe boczne stopnie umożliwiające diagnoście zajęcie pozycji podwyższonej. |
Brak odpowiedzi na to pytanie.