Pytanie 1
Agencja reklamowa, przy opracowywaniu planu medialnego, podjęła decyzję o wyborze jednego głównego medium oraz jednego dodatkowego
Wynik: 1/40 punktów (2,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Agencja reklamowa, przy opracowywaniu planu medialnego, podjęła decyzję o wyborze jednego głównego medium oraz jednego dodatkowego
W ramach kampanii reklamowej przewidziano ogłoszenie całostronicowe w miesięczniku, 10 spotów reklamowych w lokalnym radio oraz 6 spotów reklamowych w lokalnej telewizji. Na podstawie cennika zaplanuj budżet reklamowy na całą kampanię.
| Cennik wybranych nośników reklamy | |
|---|---|
| Nośniki reklamy | Cena |
| Ogłoszenie całostronicowe w dzienniku | 1 000 zł |
| Ogłoszenie całostronicowe w miesięczniku | 2 000 zł |
| Spot reklamowy w radiu lokalnym | 3 000 zł |
| Spot reklamowy w telewizji lokalnej | 5 000 zł |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklama "Wszystko, co robimy, robimy dla Ciebie" firmy zajmującej się produkcją samochodów to jakie hasło?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które z urządzeń przedstawionych na załączonych rysunkach służy do wycinania liter przestrzennych w materiałach typu styropian lub styrodur?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Każdy konsument, który sądzi, że w innym sklepie znajdzie lepszy towar oraz otrzyma lepszą obsługę, to konsument
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Oblicz wartość marży przy zastosowaniu metody "od sta", jeśli koszt zakupu towaru wynosi 60,00 zł, marża kwotowa to 30,00 zł, a cena sprzedaży wynosi 90,00 zł?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W dokumencie reklamowym dostarczonym przez klienta do agencji znalazł się opis grupy docelowej, który brzmi: kobiety w wieku 40-49 lat uprawiające sport. Co to oznacza w kontekście kampanii reklamowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakiego rodzaju reklamę powinien zaproponować klient, producent napojów orzeźwiających, który pragnie promować swoje wyroby w telewizji przez cały rok oraz zwiększyć intensywność reklamy w okresie letnim?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z przedstawionych schematów ilustruje trójelementową argumentację sprzedażową, stosowaną w prezentacji oferty dla klienta?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na jaki okres czasu przedsiębiorca jest zobowiązany do przechowywania faktury VAT w swojej dokumentacji?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Która z wymienionych cech nie jest zaletą reklamy w internecie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Introligator, który pragnie wydobyć z arkusza papieru logo firmy o złożonych kształtach, a nie ma możliwości osiągnięcia tego przy pomocy standardowego cięcia, zastosuje
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z aspektów komunikacji firmy z klientem odnosi się do nadawania przez klienta konkretnego znaczenia słowom, obrazom oraz symbolom użytym w materiałach reklamowych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Określając cenę towaru, należy uwzględnić wydatki związane m.in. z produkcją, dystrybucją, promocją itp. Jaką metodę się stosuje?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent diety suplementacyjnej zaangażował do najnowszej kampanii reklamowej znanego, atrakcyjnego i budzącego zaufanie rekordzistę świata w Ultra Triathlonie. Jaki mechanizm psychologiczny został tu wykorzystany, biorąc pod uwagę, że głównym celem tej strategii było przeniesienie pozytywnych wrażeń związanych ze sportowcem na promowany produkt?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Promocje w postaci czasowych rabatów za większe zakupy, bezpłatnych produktów oraz pomocy finansowej stanowią typowe narzędzia marketingowe
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zamieszczenie w treści zamówienia informacji o reklamacji dotyczącej jakości ogłoszenia (reklamy) jest niemożliwe, jeśli materiały zostały przygotowane oraz dostarczone przez Ogłoszeniodawcę w sposób niezgodny z obowiązującymi w firmie Wydawcy wymaganiami technicznymi, które dotyczą przekazywania materiałów gotowych do druku.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wizualna reprezentacja marki to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaki dokument został pokazany na zdjęciu?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który dział w agencji reklamowej zajmuje się między innymi tworzeniem scenariuszy reklamowych, koncepcji ogłoszeń, ulotek oraz plakatów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby przeprowadzić rozmowę z klientami sklepu na temat wprowadzonego asortymentu, należy zastosować metodę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Oblicz całkowity koszt produkcji 150 kubków promocyjnych zakładając, że koszty stałe wynoszą
1 500,00 zł, a koszt jednostkowy wyprodukowania jednego kubka to 3,50 zł?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W oparciu o zamieszczony fragment umowy o emisję reklamy prasowej określ wysokość zaliczki, jaką zamawiający ma umieścić na poleceniu przelewu na rzecz wydawcy reklamy.
§ 3 Zamawiający zleca zamieszczenie reklamy w kwartalniku "Twój ogród" zgodnie z załączonymi materiałami, w terminie i formacie: 1) numer wydania: zima 2020 2) przedmiot zamówienia: – reklama rozkładówka (2 sąsiadujące strony A4) cena netto: 2500,00 zł; stawka VAT 23% – usługa dodatkowa - design reklamy cena netto: 250,00 zł; stawka VAT 23% § 4 Kwota za zamieszczenie reklamy płatna jest w formie zaliczki w wysokości 50% wartości brutto zamówienia w terminie 14 dni od złożenia zamówienia. Pozostałą kwotę należy zapłacić w terminie 14 dni od publikacji reklamy. |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Pierwszym krokiem w tworzeniu hiperłącza w prezentacji w programie Power Point jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Z jakiego powodu wykorzystuje się techniki projekcyjne?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Do jakiej kategorii znaków należy logo znajdujące się na opakowaniu produktów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W załączonym ogłoszeniu prasowym slogan-podsumowanie został napisany przy użyciu

Brak odpowiedzi na to pytanie.
W ramach promocji sprzedażowej skierowanej na klientów, mającej na celu zwiększenie obrotów, nie wykorzystuje się
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką kolejność mają składniki briefu 6M?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja marketingowa oferująca narzędzia BTL zaproponuje swoim klientom pomysły na reklamy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Ile wyniesie wartość netto zamówienia 200 sztuk ulotek formatu A5, o gramaturze 170, wykonanych na papierze kredowym, bez połysku?
| Rodzaj papieru, nakład | Format papieru | Gramatura | Wykończenie papieru | Cena netto zł |
|---|---|---|---|---|
| Kreda, 100 szt. | A5 | 130 | mat | 31,00 |
| połysk | 40,50 | |||
| 170 | mat | 34,50 | ||
| połysk | 44,00 | |||
| A4 | 130 | mat | 32,00 | |
| połysk | 36,00 | |||
| 170 | mat | 45,50 | ||
| połysk | 52,00 |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W odpowiedzi na zapytanie dotyczące realizacji nadruków na długopisach promocyjnych, drukarnia powinna dostarczyć wycenę dla druku klasyfikowanego jako
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zestaw, który spełnia wymagania klienta oraz zapewnia mu zadowolenie z zakupionego produktu, to zbiór
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jednym z procesów w tworzeniu reklamy radiowej jest mastering, który obejmuje
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie środki poetyckie zastosowano w haśle Śpiesz się powoli?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie zestawienie kolorów powinno znaleźć się w reklamie produktu spożywczego, by wzbudzić w kliencie poczucie głodu?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Cechą pozytywną reklamy zewnętrznej jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Osoba, która sądzi, że w innym miejscu znajdzie lepszy, tańszy produkt i otrzyma lepszą obsługę, jest osobą
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Tworząc ofertę handlową dotyczącą reklamy w telewizji, należy brać pod uwagę wewnętrzne czynniki związane z procesem zakupowym, do których zaliczają się
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaki koszt poniesie klient agencji zamawiający 10 spotów, nadawanych w weekend w stacji LokalRadio w godzinach 20÷22 i korzystający z 10% rabatu agencyjnego?
| Cennik czasu antenowego w stacji LokalRadio | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| dni emisji | pasma godzinowe emisji | ||||||
| 6÷8 | 8÷12 | 12÷15 | 15÷18 | 18÷20 | 20÷22 | 22÷6 | |
| poniedziałek - piątek | 89,00 | 108,00 | 114,00 | 100,00 | 54,00 | 35,00 | 20,00 |
| sobota - niedziela | 52,00 | 69,00 | 74,00 | 45,00 | 37,00 | 45,00 | 20,00 |
| Ceny podane w tabeli dotyczą jednej emisji, jednego 20" spotu w wybranym czasie, zł | |||||||
Brak odpowiedzi na to pytanie.