Pytanie 1
Firma przeznaczyła 200 000 zł na kampanię reklamową w telewizji. Koszt 30-sekundowego spotu telewizyjnego wynosi 5 000 zł. Postanowiono, że dany spot będzie emitowany 4 razy dziennie. Jak długo potrwa kampania reklamowa w telewizji?
Wynik: 34/40 punktów (85,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Firma przeznaczyła 200 000 zł na kampanię reklamową w telewizji. Koszt 30-sekundowego spotu telewizyjnego wynosi 5 000 zł. Postanowiono, że dany spot będzie emitowany 4 razy dziennie. Jak długo potrwa kampania reklamowa w telewizji?
Cennik otrzymany od dostawcy, zapisany w formacie pliku .xlsx, powinien zostać otwarty w aplikacji
Które z urządzeń pokazanych na rysunkach jest maszyną do sitodruku?

Jaką kategorię czynników z analizy SWOT przedsiębiorstwa reprezentują wysokie kompetencje pracowników tej organizacji?
Które obszary zaznaczono na rysunku czerwoną i zieloną linią?

Aby stworzyć trwałą reklamę, która nie blokuje dopływu światła na szybach samochodowych, agencja reklamowa powinna użyć
Jak nazywa się symbol graficzny lub taki, który można przedstawić w formie graficznej, używany do rozróżniania w działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą Prawo własności przemysłowej?
Cele psychograficzne w reklamie nie obejmują celów związanych z
Jakie połączenie medium reklamy, środka reklamy oraz nośnika reklamy jest spójne?
Agencja marketingowa zrealizowała ocenę swojego środowiska konkurencyjnego przy użyciu metody "Pięciu sił Portera". Ocena nie obejmowała
Na wykresie przedstawiono strukturę wiekową czytelników czterech popularnych miesięczników. W którym czasopiśmie należy umieścić reklamę, aby dotrzeć do największej nominalnie liczby czytelników z grupy wiekowej 20÷35 lat, jeżeli wiadomo, że miesięcznik X ma nakład 100 000, miesięcznik Y – 200 000, miesięcznik Z – 150 000, a miesięcznik Q – 300 000?

Przekaz zawarty w sloganie reklamowym skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
Jakie informacje zgromadzone w bazie danych są niezbędne do nadania przesyłki?
Aby dostarczyć istotne informacje dotyczące konkretnego wydarzenia wąskiej grupie dziennikarzy będących ekspertami w danej dziedzinie, należy wykorzystać
Czym jest profil kompetencyjny?
Znak CE umieszczony na produkcie wskazuje, że produkt jest
Którego elementu nie uzupełniono w analizie strukturalnej sektora, nazywanej również analizą pięciu sił Portera, na zamieszczonym rysunku?

Jaką funkcję pełni Account manager w procesie sprzedaży reklam w agencji reklamowej?
Jakie z wymienionych kryteriów segmentacji rynku są kluczowe w kontekście branży motoryzacyjnej?
Na podstawie załączonego wykresu wskaż, które media reklamowe są najmniej przydatnym źródłem wiedzy o produktach wyposażenia domu.

Którą z wymienionych form reklamy powinna zastosować lokalna firma cateringowa, która chce pozyskać lojalnych klientów wśród ludzi starszych i samotnych, mających problem z nowoczesnymi technologiami komunikacyjnymi?

Lista wymaganych surowców do wykonania reklamy nosi nazwę
W załączonej tabeli przedstawiono wyniki badania zasięgu poszczególnych mediów po zakończeniu kampanii reklamowej. Na podstawie analizy wskaźnika Affinity index określ, które z mediów wykorzystanych w kampanii reklamowej było najbardziej dopasowane do grupy docelowej.
| Zasięg mediów w kampanii reklamowej | ||
| grupa docelowa | cała populacja | |
| Radio | 35% | 15% |
| Outdoor | 20% | 35% |
| Internet | 55% | 90% |
| Telewizja | 87% | 29% |
Agencja reklamowa świadcząca pełen zakres usług postanowiła zdobyć większą liczbę klientów zainteresowanych reklamą ATL. Mając na uwadze powyższe, dział sprzedaży powinien skoncentrować się na pytaniach dotyczących
Która stacja radiowa cechuje się największą dynamiką przyrostu słuchalności w drugim kwartale 2019 r.?

Jaką metodę prezentacji reklamy powinno się zastosować, aby uwydatnić zalety oraz rozbudowane funkcje nowego robota kuchennego?
Zielony kolor otrzymuje się poprzez połączenie dwóch innych kolorów
Ceny ustalone w aquaparku są porównywalne z cenami innych krytych pływalni w regionie. W aquaparku zastosowano metodę ustalania cen, która opiera się na
Na podstawie tabeli określ, która marka rowerów górskich jest najbardziej rozpoznawalna wśród konsumentów.
| marka | spontaniczna świadomość marki [%] | spontaniczna świadomość reklamy [%] |
|---|---|---|
| Blast | 29 | 13 |
| Fourwheel | 13 | 4 |
| Dynamo | 18 | 11 |
| Sixter | 24 | 21 |
Faza kampanii reklamowej, w której opracowuje się sposoby i techniki komunikacji wizualnej oraz dźwiękowej, nosi nazwę
Czym jest credentials agencji reklamowej?
Każdy klient, który wymaga szybkiej i uprzejmej obsługi ze strony sprzedawcy, to klient
Przedstawiony projekt logo składa się z dwóch elementów. Jednym z nich jest logotyp, a drugi to

Do narzędzi wykorzystywanych przez przedsiębiorstwo w komunikacji z rynkiem zalicza się
Dla którego etapu telefonicznej rozmowy handlowej charakterystyczne są sformułowania podane w ramce?
| Mamy przyjemność zaproponować Państwu współpracę z naszą agencją reklamową. Nasza agencja pomaga przedsiębiorcom osiągnąć sukces. O naszych kompetencjach świadczą opinie zadowolonych klientów. |
Tabela zawiera dane dotyczące skuteczności czterech kampanii reklamowych. Która z kampanii cechuje się najwyższym wskaźnikiem kosztu dotarcia do audytorium reklamy (CPP)?
| Określenie kampanii | Koszt całkowity przeprowadzenia kampanii, zł | Liczba wygenerowanych punktów GRP |
|---|---|---|
| Kampania reklamowa A | 100 000,00 | 250 |
| Kampania reklamowa B | 120 000,00 | 200 |
| Kampania reklamowa C | 140 000,00 | 200 |
| Kampania reklamowa D | 150 000,00 | 300 |
Reklama, która jest czynem nieuczciwej konkurencji, to
Który z wymienionych elementów umożliwia bezpieczne przycięcie projektu do finalnego formatu, zapewniając, że obszar druku sięga samej krawędzi po obcięciu arkusza?
Pierwszym etapem procesu zakupu jest
Badanie, które polega na zadawaniu respondentom pytania o stacje radiowe, których słuchali w dniu poprzednim, jest przeprowadzane metodą