Pytanie 1
Jakie oprogramowanie jest używane do przesyłania przygotowanej oferty handlowej?
Wynik: 15/40 punktów (37,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Jakie oprogramowanie jest używane do przesyłania przygotowanej oferty handlowej?
Prezentując ofertę sprzedażową, pracownik agencji powinien być przyjaźnie nastawiony do klienta. Którą z pokazanych na rysunkach postaw powinien przyjąć?

Reklama, która należy do kategorii ATL (above the line), to przykład, który nie jest reklamą
Który model reklamy buduje markę według załączonego schematu?

W reakcji na przesłane zapytanie ofertowe, agencja reklamowa przygotuje dla swojego klienta
Jednym z demograficznych wskaźników opisujących grupę docelową jest
Który z przedstawionych schematów ilustruje trójelementową argumentację sprzedażową, stosowaną w prezentacji oferty dla klienta?
Którą figurę retoryczną zawiera tekst zamieszczony w ramce?

Która z poniższych czynności powinna być zrealizowana w pierwszej kolejności przy tworzeniu baz danych?
Nowo powstała agencja BTL, zajmująca się klientami indywidualnymi, dobiera ofertę produktów promocyjnych w sposób, który ma na celu zaspokojenie nawyków zakupowych konsumentów. Wybór ten jest realizowany zgodnie z określonym kryterium
Jakie z wymienionych narzędzi marketingowych należy do narzędzi promocji handlowej?
Wyodrębniając grupę docelową dla wprowadzanego na rynek odtwarzacza mp4, zidentyfikowano segment konsumentów z wyższym wykształceniem. W związku z tym zastosowano segmentację na podstawie kryterium
Agencja marketingowa podejmuje się wykonania wywiadu dotyczącego jakości serwisu pogwarancyjnego wiodącego producenta urządzeń AGD. Na prośbę klienta, wywiad zostanie przeprowadzony metodą CATI, czyli z zastosowaniem ankiety.
Spis niezbędnych materiałów do realizacji reklamy nazywa się
Oblicz całkowity koszt 1 500 ulotek reklamowych zakładając, że koszt jednej ulotki wynosi 2,00 zł netto, a klient uzyskał rabat w wysokości 7% od ceny netto. Stawka VAT wynosi 23%?
Który typ reklamy jest najbardziej efektywny dla produktu w trzeciej fazie cyklu życia (fazie dojrzałości)?
Jakiego nośnika reklamowego powinno użyć biuro podróży, które koncentruje się na organizacji luksusowych wyjazdów dla zamożnych klientów?
Na podstawie wykazu kosztów agencji ustal koszty bezpośrednie produkcji 1 000 szt. ulotek reklamowych.
| Koszty ponoszone przez agencję: |
| — zużycie papieru 50,00 zł/1000 szt. ulotek — ubezpieczenie samochodu firmowego 350,00 zł/rok — obsługa prawna 500,00 zł/miesiąc — zużycie tonera do drukarki 140,00 zł/1000 szt. ulotek — jednorazowy koszt projektu ulotki 1000,00 zł — czynsz za lokal 3500,00 zł/miesiąc |
Która forma promocji w postaci bloga pozwala zamieszczać filmy w kolejności chronologicznej?
Na podstawie danych przedstawionych w tabeli określ, którą branżę cechuje największa dynamika wzrostu.
| Branża | Dynamika wzrostu w % |
|---|---|
| Przemysł | 10,89 |
| Budownictwo | 21,09 |
| Rolnictwo | 34,06 |
| Kultura i sztuka | 25,65 |
| Ochrona zdrowia | 12,00 |
| Finanse i ubezpieczenie | 36,79 |
| Łączność | 20,04 |
| Handel | 36,78 |
Jakie jest badanie, które polega na analizie istniejących danych?
Mały zakład krawiecki funkcjonuje w dużym kompleksie mieszkaniowym, gdzie znajduje się jeszcze jedna firma krawiecka będąca konkurencją. W tej sytuacji przedsiębiorstwo powinno przede wszystkim stosować
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na swojej działce właściciel nieruchomości postawił podświetlaną reklamę własnego warsztatu samochodowego bez wymaganej zgody. Jakie konsekwencje prawne mogą go spotkać w postaci przymusowej rozbiórki reklamy lub kary ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Osoba, która sądzi, że w innym miejscu znajdzie lepszy, tańszy produkt i otrzyma lepszą obsługę, jest osobą
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie z wymienionych kryteriów segmentacji rynku są kluczowe w kontekście branży motoryzacyjnej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W oparciu o schemat macierzy BCG określ, który produkt to "znak zapytania", charakteryzujący się niską rentownością i wymagający dużych nakładów na promocję.

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Pierwszym etapem procesu podejmowania decyzji zakupowych u klientów jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma zajmująca się produkcją artykułów biurowych pozwala klientowi na nabycie towaru przy minimalnym wysiłku, ponieważ produkt jest powszechnie dostępny. Jakie to działanie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką wartość ma GRP, jeśli zasięg kampanii reklamowej wynosi 60%, a częstotliwość to 5?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby stworzyć szablony do rachunków i faktur, które będą zawierały formuły wspierające proces obliczeń, należy z nich skorzystać
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wydruk próbny realizowany bez zastosowania klisz, przeprowadzony w drukarni offsetowej w celu weryfikacji kolorystyki przed właściwym drukiem, mający na celu pokazanie go klientowi do zatwierdzenia, to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na którą kwotę należy wystawić fakturę za wydruk 80 plakatów reklamowych?
| Postery informacyjne | Cena brutto w zł |
|---|---|
| Do 100 sztuk | 10 zł/sztuka |
| Od 100 do 200 sztuk | 8 zł/sztuka |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja marketingowa planuje kampanię reklamową dla swojego klienta. Zdecydowała się na wykorzystanie spotów telewizyjnych i radiowych jako głównego medium oraz billboardów jako medium dodatkowego. W trakcie opracowywania harmonogramu całej kampanii, wskaż czynność, która wymaga najwięcej czasu.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Ile dni reklamowych ma możliwość zakupu firma zajmująca się sprzedażą obuwia w trakcie swojej kampanii promocyjnej, jeśli planuje codziennie emitować 2 spoty po 1 200,00 zł, a całkowity budżet na kampanię wynosi 90 000,00 zł?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który materiał niwelujący napór wiatru na otwartej przestrzeni powinien zostać użyty do wykonania przedstawionej formy reklamowej?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
W telemarketingu kluczowe znaczenie dla przyszłego klienta ma
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym określa praktykę rynkową agresywną, której przykład pokazano w załączeniu, jako działanie

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką minimalną ilość tkaniny należy zamówić, aby można było wykonać 20 banerów oczkowanych o wymiarach 1x2 m, przy założeniu, że w hurtowni dostępna jest tylko tkanina o szerokości 1,20 m, a straty wynikające ze stosowanej technologii produkcji sięgają 10% materiału? Nie dopuszcza się sklejania kawałków tkaniny w większą całość.

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką metodę wykorzystuje się do znakowania gadżetów reklamowych wykonanych ze skóry oraz materiałów syntetycznych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na ilustracji przedstawiono

Brak odpowiedzi na to pytanie.