Pytanie 1
Która metoda zbierania informacji została opisana w zamieszczonej ramce?

Wynik: 33/40 punktów (82,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Która metoda zbierania informacji została opisana w zamieszczonej ramce?

Jedną z najbardziej skutecznych metod określania budżetu reklamowego przedsiębiorstwa jest
Wybór określonej liczby segmentów rynku, które firma uznaje za interesujące i dopasowane do jej zasobów, oraz opracowanie różnorodnej strategii marketingowej i produktowej dla każdego z tych segmentów nazywa się specjalizacją
Agencja reklamowa prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych w cenie zawyżonej w stosunku do działań konkurencyjnych agencji. Stosuje wobec powyższego strategię cenową zwaną
Umieszczając reklamę na szybie sklepowej i chcąc równocześnie zapewnić 40% przepuszczalność światła oraz widoczność na zewnątrz, należy ją wykonać wykorzystując

Jakiego typu rabat zastosowała agencja reklamowa, gdy przyznała klientowi zniżkę z okazji nadchodzącego Dnia Kobiet?
Jakiego typu reklamy o selektywnym działaniu powinno się użyć dla produktu, którego sieć dystrybucji jest zróżnicowana?
Która z technik negocjacyjnych związanych z czasem lub przestrzenią zapewnia większą pewność oraz możliwość kontrolowania lokalizacji?
Jakie środki poetyckie zastosowano w haśle Śpiesz się powoli?
Kiedy firma planuje nabyć usługi promocyjne, przesyła do różnych agencji reklamowych brief
Nowo powstała Agencja reklamowa przygotowuje ofertę swoich usług. Którego z wymienionych aspektów nie będzie w stanie dodać ze względu na brak doświadczenia w branży?
Która forma promocji w postaci bloga pozwala zamieszczać filmy w kolejności chronologicznej?
Agencja marketingowa, specjalizująca się w analizach rynku, założyła, że całkowity zasięg odpowiada efektywnemu zasięgowi reklamy. Z tego wynika, że właściwa częstotliwość reklamy wynosi
Zamieszczenie w treści zamówienia informacji o reklamacji dotyczącej jakości ogłoszenia (reklamy) jest niemożliwe, jeśli materiały zostały przygotowane oraz dostarczone przez Ogłoszeniodawcę w sposób niezgodny z obowiązującymi w firmie Wydawcy wymaganiami technicznymi, które dotyczą przekazywania materiałów gotowych do druku.
Jaką wartość netto mają 50 sztuk długopisów promocyjnych z nadrukiem, jeżeli ich wartość brutto wynosi 307,50 zł, a stawka VAT to 23%?
Krajowa firma odzieżowa planuje wprowadzenie nowej kolekcji odzieży młodzieżowej na rynek krajowy. Powinna w tym celu skorzystać przede wszystkim z reklamy
Według nowoczesnego modelu ostatnim etapem aspektu sprzedaży jest
Klient zlecił agencji reklamowej przygotowanie plakatu informującego o wyprzedaży sprzętu sportowego. Jednym z elementów tego przekazu miało być zastosowanie ceny psychologicznej. Która z przedstawionych propozycji plakatu spełnia wymagania klienta?

Jakie jest pierwsze zadanie w procesie produkcji spotu reklamowego, które agencja reklamowa powinna pokazać swojemu klientowi?
Określ liczbę emisji reklamy prasowej w weekendowych wydaniach pewnego dziennika, jeśli klient zażyczył sobie, aby reklama zajmowała 2 moduły oraz była wydrukowana w kolorze. Budżet kampanii wynosi 4 900,00 zł.

Który z dokumentów zawiera zbiór kluczowych informacji koniecznych do stworzenia strategii reklamy przez agencję reklamową?
Promocje w postaci czasowych rabatów za większe zakupy, bezpłatnych produktów oraz pomocy finansowej stanowią typowe narzędzia marketingowe
Na której ilustracji przedstawiono sposób aranżacji sali sprzedaży typu ruszt?




Nabywcy, którzy jako pierwsi decydują się na zakup nowości oferowanych przez firmę, to
Termin kolorystyki druku 4+4 oznacza projekt zadrukowany
Negocjacji nie należy podejmować, kiedy
Jak długo maksymalnie może potrwać pojedyncze przedstawienie dwóch sponsorów w programie?
Którą formę reklamy zewnętrznej przedstawiono na rysunku?

Którego pytania brakuje w zamieszczonym modelu strategicznego planowania mediów Stephena Kinga?

Aby zaprezentować wszystkie atuty samochodu osobowego, najlepszym rozwiązaniem będzie wykorzystanie reklamy w
Agencja marketingowa planuje kampanię reklamową dla niewielkiej firmy, która posiada bardzo ograniczony budżet na działania promocyjne. Celem firmy jest dotarcie do jak największej liczby klientów przy stosunkowo niskich kosztach. W tej sytuacji agencja reklamowa powinna zasugerować następujące formy przekazu reklamowego:
Metoda, w której "mechanizm koncentruje się na wymaganiach jednostki dotyczących konkretnych produktów i usług praktycznych. Mechanizm akcentuje właściwości oraz cechy produktów i usług", określana jest jako metoda
Jakie narzędzie promocji jest najbardziej efektywne w trakcie zakupów?
Aby sporządzić plakat reklamowy, zastosowano zestaw czterech podstawowych kolorów farb używanych w druku: magenta, yellow, cyjan, black, co oznacza
Jak nazywa się przekaz reklamowy, którego zamysł jest ukryty przed odbiorcami?
Koszt produkcji wyrobu wynosi 30,00 zł, a marża to 40%. Jaką cenę sprzedaży uzyskamy, jeśli marża jest określona metodą "w stu", co oznacza, że stanowi 40% od ceny sprzedaży?
Agencja otrzymała od klienta prośbę o realizację badania, które pozwoli ustalić, jaka liczba respondentów identyfikuje jego markę. W tym celu agencja reklamowa powinna zastosować
Przedstawiona oferta to działanie marketingowe z zakresu

Na podstawie analizy danych przedstawionych w tabeli określ, jaki procent badanych konsumentów akceptuje cenę 12 zł.
| Poziom cen w zł | Udział konsumentów uznających cenę za zbyt wysoką w % | Udział konsumentów uznających cenę za zbyt niską w % | Udział konsumentów akceptujących cenę w % |
|---|---|---|---|
| 9 | 10 | 30 | 30 |
| 12 | 15 | 25 | 35 |
| 15 | 30 | 5 | 50 |
| 19 | 60 | 2 | 60 |
Z jakiego kanału dystrybucji korzysta producent, który sprzedaje swoje wyroby bez udziału pośredników bezpośrednio do nabywcy?