Pytanie 1
Który typ reklamy należy zastosować dla produktów wprowadzanych na rynek?
Wynik: 15/40 punktów (37,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Który typ reklamy należy zastosować dla produktów wprowadzanych na rynek?
Firma reklamowa zdecydowała się wprowadzić na rynek nowatorskie gadżety promocyjne, skierowane do klientów, którzy pragną mieć przedmioty odzwierciedlające ich przekonania, sposób życia czy postawy. Taki typ klienta nazywa się
W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?
Kiedy firma zajmująca się reklamą pragnie, aby grafika reklamowa skutecznie przyciągała uwagę, powinna wykorzystać kolor
Instytucja edukacyjna dwa razy w roku organizuje nabór na studia, a w ramach promocji prowadzi akcję związania z plakatowaniem oraz dystrybucją ulotek. Taki klient może być klasyfikowany jako
Oblicz całkowity koszt 1 500 ulotek reklamowych zakładając, że koszt jednej ulotki wynosi 2,00 zł netto, a klient uzyskał rabat w wysokości 7% od ceny netto. Stawka VAT wynosi 23%?
Jaką metodę prezentacji reklamy warto wykorzystać, aby zaprezentować atuty nowego odkurzacza?
Klient, który entuzjastycznie podejmuje dyskusję z sprzedawcą na temat oferowanych produktów, a także często dzieli się swoimi prywatnymi doświadczeniami, to klient
Przygotowując ofertę handlową według modelu AIDA, na początku należy
Największe możliwości sprzedażowe znajdują się w gorących punktach, które to są
Jaką procentową wartość marży przyjmuje agencja reklamowa, jeżeli cena sprzedaży netto zestawu gadżetów wynosi 110,00 zł, a wysokość marży zawartej w cenie sprzedaży to 10,00 zł?
Agencja marketingowa działa w ramach kampanii promującej obozy młodzieżowe. Która metoda reklamowania tych obozów jest najbardziej efektywna?
Producent pieluszek dla dzieci postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną. O godzinie 18.15 spotkanie to zobaczyło 15% zamierzonej grupy docelowej. Co to oznacza dla firmy, wyemitowując reklamę w tym czasie?
W którym z modeli oddziaływania reklam na klientów następuje zwrócenie uwagi na produkt, budowanie zainteresowania jego cechami, wzbudzanie pragnienia posiadania oraz motywowanie do podjęcia działania?
Który z przedstawionych rysunków na pewno został wykonany w programie do grafiki rastrowej?

Klient, który złożył zamówienie na projekt i wykonanie reklamy na samochód dostawczy, zgłosił się do agencji z reklamacją. Uważa, że po tygodniu użytkowania kolory zbladły, a w niektórych miejscach folia się odkleiła. Jakie powinno być pierwsze działanie pracownika agencji w takiej sytuacji?
Który dokument zawiera opis konstrukcji oraz zasady prawidłowego używania grafiki przedstawionej na rysunku?

Który rodzaj reklamy umieszczono na dachu kiosku?

Jakie czynniki mają znaczenie dla klienta agencji reklamowej przy wyborze produktów o dużej efektywności, biorąc pod uwagę różnorodność cenową i celów promocyjnych oferowanych przez agencję?
Przedstawiony na planszy tekst został napisany z wykorzystaniem czcionki

Klient firmy zajmującej się reklamą wystosował zapytanie w sprawie dwustronnego druku wizytówek w pełnej gamie kolorów po obu stronach. Należy mu przesłać wycenę dla wizytówek, gdzie jeden z parametrów wynosi
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma przeznaczyła 200 000 zł na kampanię reklamową w telewizji. Koszt 30-sekundowego spotu telewizyjnego wynosi 5 000 zł. Postanowiono, że dany spot będzie emitowany 4 razy dziennie. Jak długo potrwa kampania reklamowa w telewizji?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniej atrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z poniższych składników powinien być zawarty w pisemnej umowie sprzedaży artykułów lub usług reklamowych, aby miała ona ważność prawną, w kontekście dowodowym oraz dochodzenia roszczeń przed sądem?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa zmniejszyła koszt stworzenia strategii reklamowej z 40 000,00 zł na 30 000,00 zł, co oznacza redukcję o
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na której ilustracji przedstawiono sposób aranżacji sali sprzedaży typu ruszt?




Brak odpowiedzi na to pytanie.
Końcowym rezultatem usługi reklamowej w sytuacji zamówienia umieszczenia reklamy na billboardzie będzie
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklama oraz promocja piwa mogą być realizowane
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby podnieść wiarygodność produktu oraz zwiększyć jego sprzedaż, prezentując ofertę na stronie internetowej, trzeba umieścić
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Pracownik agencji reklamowej obsługujący ploter tnący został porażony prądem. Którą czynność należy wykonać w pierwszej kolejności?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Koszt brutto zamówienia 100 wizytówek wynosi 40 zł. Jaką kwotę musi uiścić klient, który zamawia 400 wizytówek, jeśli przy zamówieniu powyżej 350 sztuk obowiązuje zniżka w wysokości 10%?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W jakim typie dystrybucji stosuje się ograniczoną liczbę wybranych pośredników, mających na celu zapewnienie korzystnych warunków sprzedaży towarów w punktach handlowych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, co może być przedmiotem ochrony prawnoautorskiej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Ile wynosi intensywność telewizyjnej kampanii reklamowej, której parametry scharakteryzowano w przedstawionej tabeli?
| Parametr | Wartość parametru |
|---|---|
| Koszt kampanii | 160 000,00 zł |
| Zasięg kampanii | 80% |
| Częstotliwość kampanii | 2 |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którą metodę oceny projektu przekazu reklamowego, pod kątem reakcji odbiorcy reklamy, przedstawiono na ilustracji?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Nazwa firmy przedstawiona w formie tekstowej to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które z wymienionych haseł reklamowych powinien umieścić na ulotce producent mebli ogrodowych z Krakowa, chcąc w szybki sposób zbadać skuteczność swojej reklamy w swoim mieście?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zaprezentowana wizualizacja zabudowy targowej dla firmy Piksel jest odpowiednia dla stoiska

Brak odpowiedzi na to pytanie.
W stworzonym materiale reklamowym pasty do zębów wykorzystano specjalistę, który wypowiada się o produkcie i go poleca. Który z wymienionych składników reklamy mógłby ją zaburzyć i wywołać u odbiorcy poczucie sprzeczności?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Czym jest serwis typu "news-wire"?
Brak odpowiedzi na to pytanie.