Pytanie 1
W trakcie negocjacji żadna ze stron nie podjęła próby ustąpienia na rzecz przeciwnika. Obie strony zastosowały zatem typ negocjacji
Wynik: 2/40 punktów (5,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
W trakcie negocjacji żadna ze stron nie podjęła próby ustąpienia na rzecz przeciwnika. Obie strony zastosowały zatem typ negocjacji
Producent pieluszek dla dzieci postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną. O godzinie 18.15 spotkanie to zobaczyło 15% zamierzonej grupy docelowej. Co to oznacza dla firmy, wyemitowując reklamę w tym czasie?
Producent proszku do prania Omega w swojej reklamie porównuje produkt zaplamiony z wypranym i czystym. Która technika prezentacji została zastosowana w celu dotarcia do odbiorców?

Media plan zakłada wyemitowanie 30 spotów telewizyjnych w ciągu 15 dni. Organizacja emisji tych spotów ma mieć charakter pulsacyjny. Który z harmonogramów realizuje to założenie?

Metoda, w której "mechanizm koncentruje się na wymaganiach jednostki dotyczących konkretnych produktów i usług praktycznych. Mechanizm akcentuje właściwości oraz cechy produktów i usług", określana jest jako metoda
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką wartość netto ma kubek reklamowy z nadrukiem, jeśli jego cena brutto wynosi 9,84 zł, a stawka VAT to 23%?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który format ulotki otrzyma pracownik agencji reklamowej po złożeniu kartki formatu A4 dłuższym bokiem na trzy równe części?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przedsiębiorstwo planuje osiągnąć najwyższą skuteczność oddziaływania na potencjalnych klientów. W tym celu powinna być wykorzystana reklama
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaka będzie całkowita cena brutto za 2 500 egzemplarzy ulotek w formacie A5, jeśli agencja dodaje 15% narzuty, cena netto jednostkowa wynosi 0,30 zł, a stawka VAT to 23%?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Co powinien uczynić sprzedawca, gdy podczas rozmowy sprzedażowej klient wyraża wątpliwości, które w praktyce nie mają wpływu na decyzję zakupową?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaki dokument powinna przygotować firma przyjmując zlecenie do realizacji?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W której z podanych wypowiedzi przedstawiciela agencji reklamowej została zastosowana parafraza?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zaufanie między stronami, pozytywna atmosfera, kompromisy oraz ujawnienie minimalnej granicy akceptacji to charakterystyczne cechy negocjacji
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Koszt brutto zamówienia 100 wizytówek wynosi 40 zł. Jaką kwotę musi uiścić klient, który zamawia 400 wizytówek, jeśli przy zamówieniu powyżej 350 sztuk obowiązuje zniżka w wysokości 10%?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Account Manager ma przedstawić klientowi wyniki pretestu reklamy. Który typ wykresu jest najbardziej odpowiedni do tego, aby pokazać procentową strukturę odpowiedzi w badanej grupie respondentów?




Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę zamieszczonego logo?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma reklamowa, która uruchamia swoją filię, projektuje innowacyjny sposób dostarczenia produktu do odbiorcy. W związku z tym wykorzysta działania typowe dla narzędzia marketingu mix, jakim jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Po obszernej kampanii reklamowej firmy oferującej fast food, mieszkańcy państwa X doszli do wniosku, że przestaną spożywać hamburgery. Uważają, że jest to jedzenie dla przeciętnych konsumentów, do których oni się nie zaliczają. Jak z punktu widzenia marketingu można określić zachowanie mieszkańców państwa X?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W miejscach pracy, gdzie realizowana jest lekka praca fizyczna, pracodawca jest zobowiązany zapewnić pracownikom temperaturę nie niższą niż
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przedstawiona oferta to działanie marketingowe z zakresu

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklama informacyjna jest zazwyczaj stosowana dla produktów, które
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie działania są związane z tworzeniem portfela klientów w agencji reklamowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent przypraw do mięs sprzedawanych w całym kraju, planując kampanię promocyjną mającą na celu osiągnięcie jak najszerszego dotarcia do grupy odbiorców, powinien zdecydować się na reklamę w
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W jakim programie telewizyjnym warto umieścić reklamę środka do pielęgnacji skóry, aby trafić do kobiet poszukujących programów oferujących opinie i porady ekspertów?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakim symbolem oznacza się projekt obustronnie zadrukowany w pełnej kolorystyce CMYK?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który dokument należy wystawić, jeśli zamieszczona faktura zawiera błąd w miejscu zaznaczonym na czerwono?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Która z przytoczonych form oferty handlowej popularnej agencji reklamowej jest najmniej interesująca?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Oblicz całkowity koszt produkcji 150 kubków promocyjnych zakładając, że koszty stałe wynoszą
1 500,00 zł, a koszt jednostkowy wyprodukowania jednego kubka to 3,50 zł?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma reklamowa zdecydowała się wprowadzić na rynek nowatorskie gadżety promocyjne, skierowane do klientów, którzy pragną mieć przedmioty odzwierciedlające ich przekonania, sposób życia czy postawy. Taki typ klienta nazywa się
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Oznaczenie kolorystyki druku 4+4 oznacza projekt zadrukowany
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które połączenie kolorystyczne powinno zostać wykorzystane przy projektowaniu systemu identyfikacji wizualnej firmy, która chce pobudzić do entuzjastycznych zakupów przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa i zaufania do marki?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie tabeli wybierz cenę reklamowej podkładki pod myszkę, przy której zysk ze sprzedaży będzie najwyższy.
| Koszt produkcji, zł | Cena, zł | Wielkość sprzedaży, szt. |
|---|---|---|
| 1,80 | 2,00 | 1 000 |
| 2,00 | 3,00 | 800 |
| 4,00 | 5,00 | 700 |
| 5,50 | 7,00 | 400 |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zjawisko polegające na wprowadzeniu do filmu, sztuki lub książki produktu oznaczonego określoną marką zamiast standardowego rekwizytu, co przynosi korzyści promocyjne jego producentowi lub dystrybutorowi, nosi nazwę.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W jakiej fazie cyklu życia produktu wykorzystuje się reklamę pionierską?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Cechą charakterystyczną dla reklamy jest jej duży zasięg, wysoka selektywność geograficzna i demograficzna oraz znaczna wiarygodność?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zlecenie agencji full service przez przedsiębiorstwo na realizację kampanii reklamowej uznaje się za transakcję typu
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Podział rynku stosowany w tworzeniu kampanii reklamowej nazywamy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie danych zamieszczonych w tabeli wskaż datę i przedział godzinowy, w których emitowany był program o najniższej średniej oglądalności minutowej.

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie zamieszczonego wykresu określ, ile osób widziało reklamę balsamu przy założeniu, że badaniami objęto grupę 1000 respondentów.

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które urządzenie służy do frezowania?

Brak odpowiedzi na to pytanie.