Pytanie 1
Dokument powstający na skutek debriefingu klienta z agencją reklamową to brief?
Wynik: 27/40 punktów (67,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Dokument powstający na skutek debriefingu klienta z agencją reklamową to brief?
W jakim typie dystrybucji stosuje się ograniczoną liczbę wybranych pośredników, mających na celu zapewnienie korzystnych warunków sprzedaży towarów w punktach handlowych?
Producent kawy organizuje raz w miesiącu akcję pod hasłem "Święto Kawy". Polega ona na oferowaniu klientom opakowań premiowych kawy, zgodnie z zasadą zaprezentowaną na załączonym plakacie. Które z narzędzi promocji wykorzystuje firma?

Reklama porównawcza jest dozwolona, jeśli
Reklamy umieszczane na pojazdach komunikacji miejskiej (tramwajach, autobusach, samochodach) stanowią przykład
Informacje zebrane ze strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego wykorzystywane w kampanii reklamowej zaliczają się do źródeł danych
Firma X wyemitowała 4 reklamy do 5 osób stanowiących grupę docelową. Wyniki badań oglądalności tych emisji przedstawia tabela obok. Ile wynosi wielkość wskaźnika OTS1+ po trzeciej emisji reklamy?
| emisja 1 | emisja 2 | emisja 3 | emisja 4 | |
| osoba 1 | X | X | X | |
| osoba 2 | X | |||
| osoba 3 | X | X | ||
| osoba 4 | X | X | X | |
| osoba 5 | X | X | ||
| X- pojedynczy kontakt z reklamą | ||||
Jakie cechy powinna mieć prawidłowo przygotowana prezentacja dla klienta?
Która z przytoczonych form oferty handlowej popularnej agencji reklamowej jest najmniej interesująca?
Dokument stworzony w edytorze tekstu, powszechnie stosowanym do przygotowywania ofert handlowych, łatwy w modyfikacji, używany w biurach agencji reklamowych, posiada rozszerzenie
Reklama i promocja piwa jest dozwolona pod warunkiem, że
W materiałach reklamowych nie wolno używać głosu ani wizerunku osób, które prowadziły programy informacyjne, publicystyczne lub dziecięce, w czasie krótszym niż
W przedstawionym fragmencie faktury sprzedaży usług nie figuruje kwota VAT, ponieważ

Firma JEVAL chce wzbogacić swoją ofertę produktową w punkcie sprzedaży oraz zainteresować klientów. W tym celu powinna wykorzystać
Celem producenta jest podniesienie efektywności kampanii promocyjnej poprzez odpowiedni wybór mediów zgodnych z przyjętą strategią reklamy, która zakłada osiągnięcie efektu synergii dzięki wykorzystaniu przynajmniej dwóch różnych kanałów komunikacji masowej. Producent zatem zastosuje
Klient pragnie zrealizować kampanię reklamową, która umożliwi łatwą i szybką modyfikację treści przy jednoczesnym niskim poziomie kosztów produkcji oraz emisji. Dlatego powinno mu się polecić reklamę
Jaką z podanych form reklamy powinna zasugerować agencja klientowi, który pragnie osiągnąć zasięg globalny, zdefiniować grupę docelową oraz zapewnić interaktywną komunikację?
Jaką minimalną rozdzielczość powinien mieć plik graficzny z projektem ulotki, aby nadawał się do druku offsetowego?
Jaką wadę ma reklama zewnętrzna?
Tworząc reklamę w prasie, należy po kolei zaplanować następujące kroki:
Podział obrazu na dziewięć sekcji przy użyciu dwóch linii pionowych oraz dwóch poziomych to zasada kompozycji
Oznaczenie kolorystyki druku 4+4 oznacza projekt zadrukowany
Jaki model kolorów należy zastosować, tworząc prezentację multimedialną zawierającą ofertę sprzedażową?
Do agencji reklamowej zgłosił się klient, który złożył zamówienie na 6 000 egzemplarzy ulotek, 300 plakatów oraz
600 wizytówek. Precyzyjnie określił szczegóły zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, klient ten jest
Do przygotowania oferty handlowej z informacjami teleadresowymi agencji reklamowej w nagłówku i stopce, używa się programu
Nowo powstała Agencja reklamowa przygotowuje ofertę swoich usług. Którego z wymienionych aspektów nie będzie w stanie dodać ze względu na brak doświadczenia w branży?
W celu osiągnięcia maksymalnej selektywności w oddziaływaniu na potencjalnego klienta, powinno się zastosować reklamę
Lista wymaganych materiałów do przeprowadzenia kampanii reklamowej nosi nazwę
Aplikacja komputerowa, która pozwala na stworzenie pokazu slajdów ilustrujących ofertę sprzedaży z animacjami oraz różnorodnymi efektami przejścia, to
Która z form komunikacji, wskazanych w modelu FCB, jest stosowana w tworzeniu reklamy produktów spożywczych, kiedy zaangażowanie w zakup jest niskie, a motywacje do zakupu są racjonalne?
Producent wody mineralnej przesłał kilka informacji do agencji reklamowych, które są kluczowe do stworzenia projektu kampanii reklamowej dla nowej wody gazowanej planowanej do wprowadzenia na rynek. Jakiego typu briefy otrzymały te agencje reklamowe?
W kampaniach społecznych często wykorzystuje się apel, który ma na celu wskazanie, co jest dobre, a co złe. Jaki typ apelu to reprezentuje?
Fanpage to specyficzna forma promocji
Elementem wpływającym na efektywność komunikacji jest
Jaka część budżetu została przeznaczona przez firmę na reklamę multimedialną w 2024 roku?

Na podstawie informacji zawartych w tabeli wskaż dzień oraz przedział czasowy, w którym emitowano program z najniższą średnią oglądalnością na minutę?

Kluczowym elementem skutecznej kampanii promocyjnej jest
Który z podanych sloganów reklamowych można uznać za slogan deklaratywny?
W programie Microsoft Office Excel stworzono bazę kontrahentów agencji reklamowej. Jaki filtr należy zastosować na kolumnie z kodem pocztowym, by uzyskać listę kontrahentów z Częstochowy, którzy mają kod pocztowy 42-200?
Na podstawie danych w tabeli określ wartość TRP dla TV Life (faktyczny zasięg emisji) dla reklamy szamponu firmy kosmetycznej "Elise".
| Nazwa stacji | Liczba osób, które miały kontakt z reklamą podczas danej emisji | Wielkość grupy docelowej |
|---|---|---|
| TV Blask | 300 | 600 |
| TV Life | 450 | 750 |
| TV Minute | 650 | 900 |