Pytanie 1
Aby dostosować marketing-mix firmy do miejsca zamieszkania klientów, należy wykorzystać
Wynik: 33/40 punktów (82,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Aby dostosować marketing-mix firmy do miejsca zamieszkania klientów, należy wykorzystać
Hasło reklamowe drukarni, mające na celu zaakcentowanie korzyści płynących z druku przy użyciu nowoczesnych maszyn cyfrowych, powinno zawierać wezwanie
W kampaniach społecznych często wykorzystuje się apel, który ma na celu wskazanie, co jest dobre, a co złe. Jaki typ apelu to reprezentuje?
Jakiego rodzaju fakturę powinien uzyskać klient agencji reklamowej po wniesieniu zaliczki na przyszłe zlecenie?
Na podstawie tabeli wybierz cenę reklamowej podkładki pod myszkę, przy której zysk ze sprzedaży będzie najwyższy.
| Koszt produkcji, zł | Cena, zł | Wielkość sprzedaży, szt. |
|---|---|---|
| 1,80 | 2,00 | 1 000 |
| 2,00 | 3,00 | 800 |
| 4,00 | 5,00 | 700 |
| 5,50 | 7,00 | 400 |
Instrument marketingowy specyficzny dla branży usługowej nosi nazwę
Którą techniką prezentacji reklamy należy się posłużyć, aby pokazać zalety nowego robota kuchennego?
Tworzenie układu wielostronicowej broszury reklamowej realizuje się przy użyciu programu
Na którym rysunku przedstawiono ploter?

Zaprezentowana wizualizacja zabudowy targowej dla firmy Piksel jest odpowiednia dla stoiska

W przedstawionym fragmencie faktury sprzedaży usług nie figuruje kwota VAT, ponieważ

Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik interesujących go banerów reklamowych.
Oblicz brakującą w cenniku cenę brutto.
| Baner reklamowy lity (frontligh) | Cena netto za 1 m² | Stawka VAT | Cena brutto za 1 m² |
|---|---|---|---|
| do 1 m² | 20,00 zł | 23% | 24,60 zł |
| 1 m²÷5 m² | 15,00 zł | 23% | 18,45 zł |
| 1 m²÷5 m² | 10,00 zł | 23% | ? |
W jaki sposób nowocześnie zaprezentować ofertę dla młodzieży, biorąc pod uwagę ich zamiłowanie do korzystania ze smartfonów?
Kluczowym elementem skutecznej kampanii promocyjnej jest
Na podstawie załączonej tabeli określ, jakiego rodzaju rabat stosuje agencja reklamowa.
| termin emisji reklamy | Cena emisji jednego spotu, zł | |
|---|---|---|
| zasięg - lokalnie | zasięg - cały region | |
| 1.01÷15.03 | 200,00 | 200,00 |
| 16.03÷31.03 | 350,00 | 350,00 |
| 1.04÷30.06 | 200,00 | 200,00 |
| 1.07÷31.08 | 150,00 | 150,00 |
| 1.09÷30.11 | 200,00 | 200,00 |
| 1.12÷31.12 | 350,00 | 350,00 |
| ceny obowiązują przy zakupie 10 spotów | ||
Krajowa firma odzieżowa planuje wprowadzenie nowej kolekcji odzieży młodzieżowej na rynek krajowy. Powinna w tym celu skorzystać przede wszystkim z reklamy
Jakiego rodzaju strategię produktowo-rynkową przyjęła agencja reklamowa wprowadzająca nowe towary na nowy rynek zbytu?
Która z podanych form reklamy w sieci będzie najodpowiedniejsza do promowania usług turystycznych, aby na bieżąco informować klientów o przygotowanych przez firmę promocjach i okazjach?
Agencja reklamowa zarządza fanpage'em marki odzieżowej na Facebooku. Całkowity koszt netto miesięcznej obsługi obejmuje wydatki na kampanię reklamową w wysokości 750 zł oraz koszty konsultingowe wynoszące 250 zł. Na usługi nałożony jest 23% podatek VAT. Jaką wartość brutto powinno mieć zlecenie reklamowe na fakturze dla klienta?
Ile arkuszy papieru w formacie A3 o wymiarach: 297 x 420 mm należy wykorzystać do ekonomicznego druku 1000 sztuk ulotek A6 o wymiarach 105 x 148?
Grafik podczas tworzenia projektu reklamy chce skorzystać z obrazu znalezionego w banku zdjęć. Jeżeli do fotografii załączono przedstawiony na rysunku symbol, to grafik

Jakie zestawienie kolorów powinno znaleźć się w reklamie produktu spożywczego, by wzbudzić w kliencie poczucie głodu?
Który z dokumentów zawiera zestaw niezbędnych informacji potrzebnych do opracowania przez agencję reklamową strategii reklamy?
Organizacja, która zamierza zwiększyć sprzedaż swoich istniejących produktów na aktualnych rynkach, wdroży strategię
Przedstawiona grafika jest formą prezentacji informacji zwaną

W kontekście analiz diagnostycznych dotyczących reklamy można wskazać obszar związany z chęcią zakupu oraz korzystaniem z konkretnej marki. Jakie to jest obszar?
Przy opracowywaniu kampanii promującej młodzieżowe obuwie sportowe, jaki rodzaj reklamy powinno się wybrać?
W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?
Przygotowanie w propozycji sprzedaży dla klienta agencji reklamowej opisu konkretnego projektu, zawierającego dokładne dane o jego realizacji, to
Który dokument tworzony jest na formularzu pokazanym na rysunku?

W procesie tworzenia materiałów promocyjnych uwzględnia się psychologiczne aspekty kolorów. Który z wymienionych odcieni będzie najbardziej odpowiedni dla promocji środków czystości, takich jak proszki do prania?
Podstawową zasadą, która powinna być brana pod uwagę podczas tworzenia opakowania nowego produktu w serii już istniejących, jest użycie
Tworzenie reklamy z uwzględnieniem wizualnej ścieżki postrzegania, polegającej na układzie elementów w formie "Z" lub "S", związane jest z zastosowaniem zasady
Aby zrealizować kampanię reklamową, firma AS postanowiła przeprowadzić badanie rynkowe. Jak nazywa się pytanie, które ma na celu wyeliminowanie uczestników, do których badanie nie jest skierowane?
Na rysunku przedstawiona jest wizytówka służbowa pracownika Agencji Reklamowej "Ollyy". Którego podstawowego elementu brakuje na wizytówce?

Który z poniższych dokumentów zawiera ofertę sprzedaży towarów reklamowych oraz definiuje kluczowe warunki przyszłej umowy sprzedaży?
Agencja reklamowa ustaliła swoje zasady cenowe usług jako "zbieranie śmietanki" z rynku. Co to oznacza dla agencji?
Który z elementów modelu AIDCAS ma za zadanie wywołać długookresowe zadowolenie u konsumenta, które z kolei ma się przyczynić do ponownego wyboru reklamowanego produktu?
| zwrócenie uwagi odbiorcy |
| wywołanie zainteresowania |
| wzbudzenie chęci posiadania |
| przekonanie o słuszności wyboru |
| zakup |
| zapewnienie satysfakcji |
Na czym polega ekspozycja w modelu 'shop in shop'?
Ryzyko oderwania fragmentu obrabianego materiału może wystąpić podczas używania