Pytanie 1
Reklama na pojeździe firmowym może być umieszczona za pomocą
Wynik: 25/40 punktów (62,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Reklama na pojeździe firmowym może być umieszczona za pomocą
Do jakiej kategorii znaków należy logo znajdujące się na opakowaniu produktów?
Na podstawie wykresu określ, które z narzędzi reklamy internetowej są najmniej efektywne z punktu widzenia wykorzystania ich do umieszczenia przekazu reklamowego.

Przy opracowywaniu materiału promocyjnego warto uwzględnić przepisy prawne obowiązujące w reklamie zewnętrznej, zwłaszcza w odniesieniu do produktów
Jaką minimalną liczbę rolek folii termotransferowej należy zamówić, aby wykonać nadruk 500 szt. kół o średnicy 23 cm? Rolka folii ma szerokość 50 cm i długość 20 mb, będzie wykorzystana optymalnie, a fragmenty folii nie będą sklejane.

Pytanie: "W jaki sposób moglibyśmy poprawić obsługę klienta?" jest pytaniem o charakterze
Zasady podane w załączonej charakterystyce zostały zapisane w
| Charakterystyka spotu reklamowego | |
|---|---|
| — | nie nadużywa zaufania odbiorcy, |
| — | nie wykorzystuje braku doświadczenia lub wiedzy odbiorcy, |
| — | nie zawiera elementów zachęcających do aktów przemocy. |
Klasyfikacja rynku na jednorodne grupy klientów według ustalonych kryteriów określa się mianem
Który z dostępnych środków reklamowych powinien wybrać klient, jeśli interesuje go produkt outdoor?
Każde działanie marketingowe, które opiera się na stosowaniu zachęt finansowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu lub usługi, nazywamy
Do agencji reklamowej przybył klient, który złożył zamówienie na 8 000 sztuk ulotek, 400 sztuk plakatów oraz
800 sztuk wizytówek. Dokładnie określił wymagania dotyczące zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, jakiego typ klienta można określić?
Zgodnie z zasadami Ustawy o radiofonii i telewizji zabronione jest lokowanie produktu w
Do kompetencji i zadań GIODO, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, należy
Agencja reklamowa prowadzi negocjacje z potencjalnym klientem. Jaką metodę negocjacyjną wykorzystuje negocjator, mówiąc "W tej chwili kończą się nasze uprawnienia i nie jesteśmy w stanie podejmować decyzji w tej kwestii"?
W wewnętrznym harmonogramie agencji reklamowej pracownik działu obsługi klienta przekazał do działu kreatywnego informacje zamieszczone w ramce. Oznaczają one to, że projekt

Po przeprowadzeniu analizy rynku, agencja reklamowa zasugerowała firmie korzystającej z jej usług, aby skierowała promocję swoich produktów bezpośrednio do końcowych konsumentów. Agencja zaproponowała zastosowanie
Reklamowa agencja, która promuje swoje usługi bez pośredników, korzysta z kanału dystrybucji nazwanego
Który proces uszlachetniania wyrobu papierniczego polega na oklejaniu cienkim papierem (niezadrukowanym lub zadrukowanym) papieru znacznie grubszego, tektury falistej itp.?
Czym jest credentials agencji reklamowej?
Który typ reklamy należy zastosować dla produktów wprowadzanych na rynek?
Reklama personalizowana dostaje się do konsumenta dzięki
Oblicz koszt jednostkowy ulotki na podstawie załączonych danych.
Liczba sztuk w partii: 440 Koszty: — projekt - 230,00 zł — przygotowanie do druku - 100,00 zł (za partię do 500 szt.) — wydruk - 1,25 zł/szt. |
Biuro reklamy otrzymało zlecenie na wydrukowanie 18 sztuk naklejek o wymiarach 90x90 mm. Naklejki będą drukowane na arkuszach A4 (210x297 mm) papieru samoprzylepnego. Jaką minimalną liczbę arkuszy A4 należy przygotować, aby zrealizować to zlecenie?
Cena stanowi podstawę do obliczenia marży za pomocą metody "w stu"?
Agencja reklamowa ustaliła swoje zasady cenowe usług jako "zbieranie śmietanki" z rynku. Co to oznacza dla agencji?
Na której ilustracji przedstawiono sposób aranżacji sali sprzedaży typu ruszt?

Oblicz brakującą kwotę podatku VAT.
| Stawka VAT [%] | Kwota podatku VAT | Wartość brutto |
|---|---|---|
| 23% | ? | 300,00 zł |
Które połączenie kolorystyczne powinno zostać wykorzystane przy projektowaniu systemu identyfikacji wizualnej firmy, która chce pobudzić do entuzjastycznych zakupów przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa i zaufania do marki?

Agencja digitalowa wykonała analizę BCG swoich produktów i usług internetowych. W której grupie znajdują się produkty i usługi digitalowe, które nie przynoszą zysków i nie mają perspektyw rozwoju?
Które linie zaznaczono kolorem czerwonym na rysunku projektu pudełka?

Organizacja oraz realizacja konferencji prasowej należy do działalności w obszarze
Aby agencja reklamowa mogła wstępnie ocenić makrootoczenie, powinna przeprowadzić analizę
W Polsce prawo reklamowe nie zezwala na wykorzystanie reklamy
Podczas oceny jakości ulotek należy zwrócić uwagę na
Podczas tworzenia komunikatów reklamowych wykorzystywane są analizy
Na której ilustracji przedstawiono slogan zapisany przy użyciu kroju pisma typu egipcjanka?




Na podstawie danych zamieszczonych w tabeli określ, w którym z krajów wiązana kampania radiowo-telewizyjna osiągnie największy zasięg.
| kraje | zasięg telewizji [%] | zasięg radia [%] | zasięg magazynów dla kobiet [%] | |
|---|---|---|---|---|
| A. | Francja | 85 | 39 | 66 |
| B. | Niemcy | 77 | 52 | 54 |
| C. | Włochy | 87 | 50 | 69 |
| D. | Wielka Brytania | 83 | 42 | 69 |
Jakie jest badanie, które polega na analizie istniejących danych?
Baza danych o klientach, umożliwiająca zarządzanie relacjami z klientem, to baza
Pracownik agencji reklamowej, który obsługiwał ploter tnący, doznał porażenia prądem. Jaką czynność należy wykonać w pierwszej kolejności?