Pytanie 1
Którą regułę psychologii percepcji zastosowano przy projektowaniu przedstawionego plakatu?

Wynik: 25/40 punktów (62,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Którą regułę psychologii percepcji zastosowano przy projektowaniu przedstawionego plakatu?

Gdy klient poprosił o wykonanie materiałów reklamowych POS, które mają być umieszczone na ladzie, jaki produkt reklamowy powinien być uwzględniony w zamówieniu?
Napis „LOREM IPSUM” na przedstawionym projekcie logo to

Klient, który złożył zamówienie na projekt i wykonanie reklamy na samochód dostawczy, zgłosił się do agencji z reklamacją. Uważa, że po tygodniu użytkowania kolory zbladły, a w niektórych miejscach folia się odkleiła. Jakie powinno być pierwsze działanie pracownika agencji w takiej sytuacji?
Agencja reklamowa, która specjalizuje się w sprzedaży reklamy zewnętrznej, zmniejszyła cenę citylight z 200,00 zł na 120,00 zł, co oznacza obniżenie o
Określ rodzaj wizytówki pokazanej na rysunku oraz zestaw kolorów, w jakim została zaprojektowana.

Podczas zakupu soku pomarańczowego klient przypomniał sobie reklamę, która przywodziła mu na myśl lato, słońce, wakacje oraz wywołała pozytywne uczucia. Jak nazywa się to przeniesienie emocji na produkt, które ma miejsce po obejrzeniu reklamy?
Kiedy technika współpracy przy rozwiązywaniu konfliktów znajduje swoje zastosowanie?
Firma zajmująca się produkcją proszku do prania, który ma niską cenę jednostkową oraz informacyjny charakter, powinna według siatki FCB zastosować w reklamie przekaz
Używanie w formie odpłatnej promowanych towarów podczas nadawania programów telewizyjnych nosi nazwę.
Tworząc reklamę w prasie, należy po kolei zaplanować następujące kroki:
Uczelnia powierzyła agencji reklamowej wykonanie nadruku na 600 długopisach krótkim hasłem promującym nowy kierunek kształcenia. Która technika druku będzie najbardziej adekwatna do tego zlecenia?
Który z dokumentów zawiera zbiór kluczowych informacji koniecznych do stworzenia strategii reklamy przez agencję reklamową?
Na podstawie załączonego wykresu wskaż, które media reklamowe są najmniej przydatnym źródłem wiedzy o produktach wyposażenia domu.

Pierwszym krokiem przy projektowaniu bazy danych o klientach jest
Wykorzystując metodę ceny przewodniej do ustalenia ceny balsamu do ciała, warto uwzględnić
Jaką metodę prezentacji reklamy warto wykorzystać, aby zaprezentować atuty nowego odkurzacza?
Agencja reklamowa posiada papiery o podanych gramaturach. Do drukowania wewnętrznych zestawień tabelarycznych, raportów oraz sprawozdań, agencja powinna zastosować papier o gramaturze
Jak złożyć zgłoszenie do konkursu efektywności EFFIE?
Która strategia została zastosowana przy tworzeniu marki rodzinnej pokazanej na rysunku?

Agencja wykorzystuje metodę wyliczania marży "od sta". Oblicz wartość marży agencji, jeśli cena netto kampanii reklamowej wynosi 3 000,00 zł, a marża wynosi 30%?
Który produkt otrzymano po wydrukowaniu 1000 sztuk wizytówek w kolorystyce 4+0?
Agencja reklamowa zmniejszyła cenę jednostkową produktu z 2,00 zł na 1,50 zł, co oznacza, że obniżka wynosi
Czas, przez który billboard sponsora może być wyświetlany przed prognozą pogody, nie powinien przekraczać
Na jaki okres czasu przedsiębiorca jest zobowiązany do przechowywania faktury VAT w swojej dokumentacji?
Jak określa się zbiór norm zachowań i zasad kultury osobistej, które obowiązują w sieci?
Jakie są zasady dotyczące reklamy produktów leczniczych OTC (sprzedawanych bez recepty) w Polsce?
Oferent składający ofertę handlową nie jest zobowiązany do realizacji warunków oferty, jeśli
Agencja reklamowa zmniejszyła koszt stworzenia strategii reklamowej z kwoty 35 000,00 zł do 28 000,00 zł, co oznacza, że obniżka wynosi
Firma zajmująca się produkcją artykułów dla dzieci wdrożyła nietypowe metody reklamowe, które są zaskakujące i mają na celu przyciągnięcie uwagi odbiorcy. Jaki to rodzaj reklamy?
W media planie trzeba przygotować dokument w formie wizualnej, który zawiera daty emisji reklam, czyli
Przygotowując kampanię społeczną z myślą o młodzieży uczęszczającej do szkół średnich, warto skorzystać z
Jeżeli w telewizyjnej reklamie tekst ma być podkreślony, to powinno się
Agencja reklamowa, przyglądając się portfolio swoich produktów, doszła do wniosku, że zwiększenie liczby zamówień na odzież reklamową jest możliwe wyłącznie poprzez oferowanie ich w znacznie niższej cenie. Decyzja ta została podjęta po zakwalifikowaniu odzieży jako produktów
Aby przekonać klientów do zaakceptowania propozycji firmy poprzez ukazanie jej zalet w stosunku do rywali, należy zastosować reklamę
Uniwersalne zasady reguły 80/20, które mają znaczenie w procesie tworzenia reklamy, określa
Stawianie drugiej stronie wyraźnych i konkretnych wymagań jest cechą negocjacji
Klient, który ma silne więzi z firmą i poleca ją innym, jest klientem
Na którym rysunku przedstawiono gradient radialny?

Podczas badania internetowego zmierzono spontaniczną świadomość marki perfum. Którą informację można odczytać z wykresu?
