Pytanie 1
Jaką strategię przyjmuje firma, która sprzedaje wszystkie swoje wyroby pod jedną marką?
Wynik: 15/40 punktów (37,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Jaką strategię przyjmuje firma, która sprzedaje wszystkie swoje wyroby pod jedną marką?
Jakie elementy wykorzystuje radio jako medium reklamowe w swoim przekazie?
Potrzeby biologiczne to
Która z form komunikacji, wskazanych w modelu FCB, jest stosowana w tworzeniu reklamy produktów spożywczych, kiedy zaangażowanie w zakup jest niskie, a motywacje do zakupu są racjonalne?
Jaką minimalną liczbę rolek folii termotransferowej należy zamówić, aby wykonać nadruk 500 szt. kół o średnicy 23 cm? Rolka folii ma szerokość 50 cm i długość 20 mb, będzie wykorzystana optymalnie, a fragmenty folii nie będą sklejane.

Producent pieluszek dla dzieci postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną. O godzinie 18.15 spotkanie to zobaczyło 15% zamierzonej grupy docelowej. Co to oznacza dla firmy, wyemitowując reklamę w tym czasie?
W przypadku artykułów standardowych, mało zróżnicowanych pod względem ceny i jakości oraz niezróżnicowanych marką, należy zastosować
Pracownik firmy zajmującej się reklamą przygotowuje kampanię na reklamę online w postaci animacji o dowolnej formie, która będzie wyświetlana nad przeglądaną stroną na tzw. "przeźroczystej warstwie". Jak nazywa się ten typ reklamy?
Co to jest merchandising?
Jaki program pozwoli na stworzenie logo?
Aby ustalić, jaki jest koszt dotarcia do jednego procenta odbiorców z określonej grupy, należy przeanalizować wyniki parametru kosztowego
W agencji reklamowej w pierwszy poniedziałek każdego miesiąca obowiązuje 20% zniżka na cały asortyment. Jaki rodzaj zniżki stosuje ta agencja?
Który z poniższych programów komputerowych pozwala na utworzenie relacyjnej bazy danych klientów?
Osoba pracująca w agencji reklamowej, przedstawiając ofertę produktów reklamowych, zadaje klientowi pytania alternatywne, które pomagają ograniczyć temat rozmowy, oferują klientowi przynajmniej dwie możliwości do wyboru oraz wspierają w podjęciu finalnej decyzji. Wskaź, które z poniższych pytań ma charakter alternatywny?
Zaufanie między stronami, pozytywna atmosfera, kompromisy oraz ujawnienie minimalnej granicy akceptacji to charakterystyczne cechy negocjacji
Które działanie można wykonać w prezentacji za pomocą ikonek pokazanych na rysunku?

Klient wyraził potrzebę na wewnętrzną reklamę. Który z produktów powinien mu być dostarczony?
Które z poniższych materiałów stanowi wtórne źródło danych marketingowych?
Który z pokazanych na rysunkach materiałów jest akcydensem?

Ile czasu potrzeba, aby zrealizować zamówienie klienta dotyczące wydruku zatwierdzonego wzoru wizytówki?
Parametry zlecenia:
Parametry technologiczne:
|
W jakim medium można zamieścić reklamę w postaci wklejki?
Reklama wyborcza jest najbardziej powszechną formą reklamy politycznej, której głównym celem jest
Przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą obuwia sportowego zamierza przeprowadzić kampanię reklamową w jednej z lokalnych stacji radiowych. Przedstawiciele firmy chcą, aby spoty emitowane były w godzinach, kiedy ludzie jadą do i wracają z pracy. Która oferta spełnia przedstawione wymogi oraz zawiera najkorzystniejszą cenę emisji jednego spotu?
| ilość spotów 300 | ilość spotów 300 | ilość spotów 200 | ilość spotów 200 |
| dzienna ilość spotów 5 | dzienna ilość spotów 5 | dzienna ilość spotów 4 | dzienna ilość spotów 6 |
| emisja spotów pasmowa | emisja spotów dowolna | emisja spotów dowolna | emisja spotów pasmowa |
| czas trwania spotu 30 s | czas trwania spotu 30 s | czas trwania spotu 30 s | czas trwania spotu 30 s |
| koszt kampanii 900 | koszt kampanii 1 200 | koszt kampanii 1 000 | koszt kampanii 900 |
| A. | B. | C. | D. |
Jaką funkcję pełni Account manager w procesie sprzedaży reklam w agencji reklamowej?
Wyznacz kwotę budżetu netto kampanii reklamowej, która będzie trwać przez 10 kolejnych sobót, bazując na fragmencie cennika jednej z rozgłośni. W ramach tej kampanii mają być emitowane 2 spoty 15’’ w każdą sobotę w paśmie 19:00÷19:29.

Jakie medium podstawowe powinno zostać wybrane przez agencję, jeśli zleceniodawca oczekuje, że będzie się ono charakteryzować niskim kosztem dotarcia do jednostki, ogromnym zasięgiem oraz najatrakcyjniejszą formą komunikacji?
Który rodzaj testu otrzymała klientka salonu urody, podczas przeprowadzania badań marketingowych z wykorzystaniem technik projekcyjnych?
| Proszę podać jeden dowolny wyraz, który przychodzi Pani na myśl po zapoznaniu się ze słowem: | |
| Rzęsy | ................................ |
| Manicure | ................................ |
| Masaż | ................................ |
| Makijaż | ................................ |
Na podstawie załączonych wyników badań wskaż portal internetowy, w którym producent odzieży powinien umieścić swoją reklamę, chcąc wprowadzić na rynek serię nowoczesnych kostiumów kąpielowych dla młodych kobiet, które są miłośniczkami zdrowego stylu życia i podróży.

Firma przeznaczyła 200 000 zł na kampanię reklamową w telewizji. Koszt 30-sekundowego spotu telewizyjnego wynosi 5 000 zł. Postanowiono, że dany spot będzie emitowany 4 razy dziennie. Jak długo potrwa kampania reklamowa w telewizji?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie jest główne założenie reklamy społecznej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Aby stworzyć szablony do rachunków i faktur, które będą zawierały formuły wspierające proces obliczeń, należy z nich skorzystać
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent wody mineralnej przesłał kilka informacji do agencji reklamowych, które są kluczowe do stworzenia projektu kampanii reklamowej dla nowej wody gazowanej planowanej do wprowadzenia na rynek. Jakiego typu briefy otrzymały te agencje reklamowe?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z poniższych kroków w procesie produkcji spotu radiowego odbywa się najpóźniej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Gdy podczas negocjacji warunków sprzedaży rozmówca mówi z zaciśniętymi zębami i ustami lub jedną z warg, to oznacza, że
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wskaźnik CTR (Click Through Rate) to miara stosowana w marketingu internetowym, która definiuje
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który środek poetycki został użyty w sloganie Śpiesz się powoli?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Kiedy najpóźniej należy dokonać zapłaty za fakturę wystawioną w dniu 5 stycznia 2017 roku, której termin płatności wynosi 10 dni od daty jej wystawienia, przy założeniu, że w przypadku, gdy termin płatności przypada w dniu wolnym od pracy, płatność powinna nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu?
| STYCZEŃ 2017 | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| PON. | WT. | ŚR. | CZW. | PT. | SOB. | NIEDZ. |
| 1 | ||||||
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | |||||
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Podczas negocjacji umowy na świadczenie usług reklamowych agencja decyduje się na rezygnację z części swoich wymagań, mając nadzieję, że jej kontrahenci postąpią podobnie. W tym przypadku agencja liczy na to, że zadziała zasada
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Kluczowym elementem skutecznej kampanii promocyjnej jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Pracownik firmy otrzymał zadanie zebraniu danych pierwotnych, które są niezbędne do realizacji kampanii reklamowej. Które z wymienionych informacji mają wyłącznie charakter pierwotny?
Brak odpowiedzi na to pytanie.