Pytanie 1
Osobę, która ma swoje zdanie i potrafi wyrażać emocje oraz postawy w sposób nieprzekraczający granic prawa i dobrych obyczajów, charakteryzuje
Wynik: 29/40 punktów (72,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Osobę, która ma swoje zdanie i potrafi wyrażać emocje oraz postawy w sposób nieprzekraczający granic prawa i dobrych obyczajów, charakteryzuje
W trakcie rozmowy sprzedażowej z klientem, który nie potrafił podjąć decyzji, pracownik agencji reklamowej zastosował zasadę niedostępności. Które z wymienionych stwierdzeń ilustruje użycie tej zasady?
Agencja reklamowa, która specjalizuje się w sprzedaży reklamy zewnętrznej, zmniejszyła cenę citylight z 200,00 zł na 120,00 zł, co oznacza obniżenie o
Do badań efektywności reklamy wykorzystano arkusz kalkulacyjny. Którą formułę należy wpisać w komórce D2, aby otrzymać prawidłową wartość wskaźnika rentowności reklamy?

To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Która pozycja z cennika ogłoszeń prasowych powinna zostać wyceniona jako najtańsza?
| Liczba modułów | Kolor | Miejsce | |
|---|---|---|---|
| A. | 6 | nie | Strony redakcyjne |
| B. | 4 | tak | Ostatnia strona |
| C. | 8 | tak | Strony ogłoszeniowe |
| D. | 6 | nie | Pierwsza strona |
Reklama na pojeździe firmowym może być umieszczona za pomocą
Którą techniką prezentacji reklamy należy się posłużyć, aby pokazać zalety i rozbudowane funkcje nowego robota kuchennego?
Największy kontrast w tworzonych materiałach reklamowych osiąga się przy użyciu kolorów
Firma przeznaczyła 200 000 zł na kampanię reklamową w telewizji. Koszt 30-sekundowego spotu telewizyjnego wynosi 5 000 zł. Postanowiono, że dany spot będzie emitowany 4 razy dziennie. Jak długo potrwa kampania reklamowa w telewizji?
W którym elemencie marketingu mix, agencja reklamowa prowadzi kampanie informacyjne oraz promocyjne dotyczące swej nowej oferty produktowej?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Którego elementu modelu AIDCAS oznaczonego znakiem zapytania nie uzupełniono na zamieszczonej ilustracji?

Który z załączonych fragmentów reklam prasowych pełni funkcję przypominającą?

Jakie rozszerzenie mają pliki graficzne?
Przepisy uznające za nieuczciwą reklamę komunikaty odwołujące się do emocji konsumentów poprzez wzbudzanie strachu lub wykorzystanie przesądów znajdują się w ustawie
Którego obowiązkowego składnika brakuje w załączonej umowie kupna-sprzedaży?
| Umowa kupna – sprzedaży |
| zawarta w dniu 21 grudnia 2015 r. pomiędzy: Janem Nowakiem – właścicielem firmy XYZ z siedzibą w Warszawie, ul. Wałęsy 89, zwanym dalej Sprzedającym, a Józefem Kowalewskim – kierownikiem działu zakupów firmy ABC z siedzibą w Warszawie, ul. Mazowiecka 98, zwanym dalej Kupującym. |
| §1 |
| Podstawą zawarcia umowy jest zamówienie z dnia 15 października 2015 r. |
| §2 |
| Przedmiotem umowy jest sprzedaż plotera model PWZAA 50/32. |
| §3 |
| Cena towaru, którego dotyczy niniejsza umowa, wynosi 5 000,00 zł brutto. |
| §4 |
| Ploter zostanie wydany i dostarczony Kupującemu na koszt Sprzedającego. Sprzedający dostarczy towar w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty. |
| §5 |
| Kupujący zobowiązuje się zapłacić za towar do dnia 28 grudnia 2015 r. |
| §6 |
| W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego. |
| §7 |
| Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. |
| Podpis Kupującego |
Jakie narzędzie promocji jest najbardziej efektywne w trakcie zakupów?
Wybór różnych wariantów reklamy oraz udoskonalenie wybranego wariantu poprzez dodanie elementów istotnych dla odbiorcy to zadanie badań reklamowych typu
Który z podanych czynników ma kluczowy wpływ na skuteczność kampanii reklamowej przeprowadzanej pocztą?
W reklamie często stosuje się stereotypy, ponieważ
Czynnikiem ekonomicznym mającym wpływ na działalność agencji reklamowej jest
Firma prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych. Cena ustalona w drodze negocjacji, gdy obie strony mają wpływ na ostateczną jej wartość, określana jest jako cena
Firma OLGA prowadzi sprzedaż olejków do opalania, które są produktami sezonowymi. Najlepszym sposobem tej firmy na rozłożenie reklamy w czasie jest wykorzystanie kampanii
Klasyfikacja rynku na jednorodne grupy klientów według ustalonych kryteriów określa się mianem
Informacje o tym, że reklamy nie mogą zawierać treści oraz elementów dyskryminujących, zachęcać do przemocy oraz bez uzasadnienia wywoływać poczucia lęku lub strachu, znajdują się w Kodeksie
Którą technikę prezentacji przekazu reklamowego wybrał producent spotu telewizyjnego, którego kadr został przedstawiony na rysunku?

Na podstawie danych w tabeli określ wartość TRP dla TV Life (faktyczny zasięg emisji) dla reklamy szamponu firmy kosmetycznej "Elise".
| Nazwa stacji | Liczba osób, które miały kontakt z reklamą podczas danej emisji | Wielkość grupy docelowej |
|---|---|---|
| TV Blask | 300 | 600 |
| TV Life | 450 | 750 |
| TV Minute | 650 | 900 |
Agencja marketingowa zarządza bazą danych klientów w arkuszu kalkulacyjnym. Które z poniższych działań można wykonać tylko po włączeniu autofiltra?
Jaką analizę należy zastosować przy doborze mediów do kampanii?
Aby stworzyć trwałą reklamę, która nie blokuje dopływu światła na szybach samochodowych, agencja reklamowa powinna użyć
Jaka będzie łączna kwota brutto materiałów POS, jeśli klient uiścił 15 000 zł netto (VAT 23%)?
Producent zabawek przeprowadził analizę portfelową BCG dla swoich wyrobów. W której kategorii znajdują się artykuły, które nie generują istotnych zysków i nie mają szans na rozwój?
Jaką kategorię według matrycy BCG zajmują cyfrowe towary i usługi, które generują straty oraz nie mają potencjału rozwoju?
Aby skutecznie promować produkt codziennego użytku w prasie ogólnopolskiej, warto najpierw
Zamieszczony fragment formularza dokumentu to część

Jakiego rodzaju slogan wykorzystuje do promocji swoich batonów firma Tabalugo?

Którą operację należy wykonać w utworzonej w arkuszu kalkulacyjnym bazie danych w celu wyświetlenia tylko i wyłącznie informacji o zleceniu dla konkretnego klienta, zrealizowanym we wskazanym miesiącu i dotyczącym projektu określonych nośników reklamowych?
Jaką formę reklamy w telewizji wykorzystano w przypadku, gdy aktor w trakcie filmu prezentuje produkt marki z widocznym logo tej firmy?
Jaką cechę osobistą negocjator reprezentujący agencję reklamową powinien wyeliminować podczas negocjacji?