Pytanie 1
Na której ilustracji przedstawiono sposób aranżacji sali sprzedaży typu ruszt?

Wynik: 35/40 punktów (87,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Na której ilustracji przedstawiono sposób aranżacji sali sprzedaży typu ruszt?

Wykorzystanie techniki BATNA w procesie negocjacyjnym polega na
Sprzedając towary przy użyciu zasady kontrastu, w pierwszej ofercie należy zaprezentować
Który z poniższych składników powinien być zawarty w pisemnej umowie sprzedaży artykułów lub usług reklamowych, aby miała ona ważność prawną, w kontekście dowodowym oraz dochodzenia roszczeń przed sądem?
Jakie cechy powinna mieć prawidłowo przygotowana prezentacja dla klienta?
Która postawa zaprezentowana jest na rysunku?

Jeśli firma planuje wprowadzenie wolontariatu pracowniczego, w którym zatrudnieni angażują się w działalność na rzecz lokalnej społeczności lub organizacji non-profit, jakie działania powinny zostać zaproponowane?
Przedstawiona oferta to działanie marketingowe z zakresu

Każdy klient, który wymaga szybkiej i uprzejmej obsługi ze strony sprzedawcy, to klient
Właściciel lokalu gastronomicznego złożył zapytanie o materiały promocyjne, które mogą być uznane za POS/POSM. Oczekuje on katalogu, w którym będą podane ceny
Jaki dokument powinna przygotować firma przyjmując zlecenie do realizacji?
Jeśli w trakcie rozmów na temat umowy dotyczącej usługi reklamowej jeden z uczestników pociera swoje oko, jakie znaczenie ma zastosowany sygnał komunikacji niewerbalnej?
Firma zajmująca się produkcją artykułów biurowych pozwala klientowi na nabycie towaru przy minimalnym wysiłku, ponieważ produkt jest powszechnie dostępny. Jakie to działanie?
Klient zgłosił się do agencji reklamowej z zamiarem szybkiego wyprzedaży starszej wersji produktu poprzez istotne zwiększenie jej sprzedaży w okresie świątecznym. Jakie działania powinny być mu zaproponowane?
Które strefy według zasad merchandisingu zaznaczono kolorem niebieskim na planie samoobsługowej sali sprzedażowej?

W której z podanych wypowiedzi przedstawiciela agencji reklamowej została zastosowana parafraza?

Elementem wpływającym na efektywność komunikacji jest
Agencja reklamowa oferująca pełen wachlarz usług podjęła kroki w celu przyciągnięcia większej liczby klientów zainteresowanych reklamą ATL. W związku z tym, zespół sprzedaży powinien skoncentrować się na zapytaniach odnoszących się do
Jaką wartość procentową zniżki uzyskał klient, jeżeli pierwotna cena wynosiła 165,00 zł, a cena po negocjacjach to 156,75 zł?
Dysonansem występującym po zakupie w procesie decyzji konsumenta na rynku związanym z zakupem określa się
Jakie działanie ilustruje wykorzystanie up-sellingu w trakcie rozmowy handlowej?
Ostatecznym zamiarem prezentacji towaru jest
Klient, który jest związany z firmą emocjonalnie i poleca firmę innym, to klient
Do agencji reklamowej przybył klient, który złożył zamówienie na 8 000 sztuk ulotek, 400 sztuk plakatów oraz
800 sztuk wizytówek. Dokładnie określił wymagania dotyczące zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, jakiego typ klienta można określić?
Zbudowanie bazy danych dotyczącej klientów jest korzystne, gdy
Klient, który nie określa precyzyjnie swojego zamówienia i odnosi się do różnych kwestii w trakcie rozmowy sprzedażowej, jest nazywany klientem
Kierownik działu reklamowego krajowego miesięcznika "Czas Aptekarzy" pragnie zachęcić kilka dużych firm farmaceutycznych do publikacji reklam w piśmie. Które z metod promocji będzie najskuteczniej motywować klientów do nawiązania współpracy z gazetą?
W jakim formacie zamkniętym warto wysłać ofertę sprzedaży, aby utrudnić modyfikację jej treści?
Który model reklamowy przestawiono na rysunku?
| zwrócenie uwagi odbiorcy |
| wywołanie zainteresowania |
| wzbudzenie chęci posiadania |
| przekonanie o słuszności wyboru |
| zakup |
| zapewnienie satysfakcji |
Zachowania nabywcze, które pozwalają na osiągnięcie jak najwyższego poziomu satysfakcji, zazwyczaj związane z zakupem jak największej ilości produktów przy określonym dochodzie, to zachowania
Negocjacje, w których jedna strona stawia drugiej grupie konkretne i zdecydowane wymagania, określane są jako negocjacje
Kierownik sekcji reklamy ogólnopolskiego miesięcznika "Czas Aptekarzy" pragnie zmotywować kilka dużych koncernów farmaceutycznych do umieszczania ogłoszeń w czasopiśmie. Które z narzędzi promocji będzie najskuteczniej perswadować klientom do nawiązania współpracy z gazetą?
Podczas prowadzenia rozmowy sprzedażowej należy pamiętać, aby nie naruszać przestrzeni intymnej klienta, która wynosi
Podczas przedstawiania propozycji sprzedażowej zademonstrowano sposób działania produktu oraz przeprowadzono jego test jakościowy. W związku z tym zastosowano metodę prezentacji nazywaną
Jakie z wymienionych działań nie wpłynie na realizację strategii firmy X, która dąży do zdobycia pozycji lidera w branży oraz kompleksowego zaspokajania potrzeb klientów?
Klient, który entuzjastycznie podejmuje dyskusję z sprzedawcą na temat oferowanych produktów, a także często dzieli się swoimi prywatnymi doświadczeniami, to klient
Sprzedawca oferujący produkty i usługi reklamowe musi zdawać sobie sprawę, że zasady dotyczące umieszczania reklamy zewnętrznej w pobliżu pasa drogowego są określone przez prawo
Tworząc ofertę handlową dotyczącą reklamy w telewizji, należy brać pod uwagę wewnętrzne czynniki związane z procesem zakupowym, do których zaliczają się
Gdy podczas negocjacji warunków sprzedaży rozmówca mówi z zaciśniętymi zębami i ustami lub jedną z warg, to oznacza, że
Wypowiedź przytoczona w ramce jest charakterystyczna dla klienta typu
| „Potrzebuję strony internetowej, responsywnej z zastosowaniem systemu zarządzania treścią. Proszę zaproponować kilka strategii pozycjonowania strony, a wybiorę najlepszą dla mojej firmy." |