Pytanie 1
Sprzedawca urządzeń wędkarskich, pragnąc dokładnie zaprezentować wędkarzom swój produkt, powinien wykorzystać reklamę
Wynik: 30/40 punktów (75,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Sprzedawca urządzeń wędkarskich, pragnąc dokładnie zaprezentować wędkarzom swój produkt, powinien wykorzystać reklamę
Agencja reklamowa świadcząca pełen zakres usług postanowiła zdobyć większą liczbę klientów zainteresowanych reklamą ATL. Mając na uwadze powyższe, dział sprzedaży powinien skoncentrować się na pytaniach dotyczących
Ustawą nie regulującą kwestii prawa własności intelektualnej w Polsce jest
Tworzenie skutecznej reklamy wymaga, aby komunikat
Optymalnym programem do analizy działań internautów na stronie reklamowej firmy odzieżowej jest
Firma sprzedająca dekoracje świąteczne zwróciła się do biura reklamowego z prośbą o opracowanie strategii reklamowej. Uwzględniając harmonogram kampanii, agencja powinna zaproponować reklamę
Typowy konsument, który dokonuje zakupu nowego pojazdu w salonie, wybiera pomiędzy różnorodnymi markami o różnych właściwościach. Decyzję, jaki model nabyć, podejmie w sposób
Ile wynosi intensywność telewizyjnej kampanii reklamowej, której parametry scharakteryzowano w przedstawionej tabeli?
| Parametr | Wartość parametru |
|---|---|
| Koszt kampanii | 160 000,00 zł |
| Zasięg kampanii | 80% |
| Częstotliwość kampanii | 2 |
Jakim symbolem oznacza się projekt obustronnie zadrukowany w pełnej kolorystyce CMYK?
Jeśli firma planuje wprowadzenie wolontariatu pracowniczego, w którym zatrudnieni angażują się w działalność na rzecz lokalnej społeczności lub organizacji non-profit, jakie działania powinny zostać zaproponowane?
Analiza dostarcza wiedzy na temat różnych etapów historii sprzedaży oraz dynamiki konkurencji danego produktu
Całkowity zasięg kampanii reklamowej wynosi 35%. W związku z tym, jaki może być zasięg efektywny tej samej kampanii?
Aby zareklamować świeżo otwartą restaurację w Poznaniu, najlepiej wybrać formę reklamy
Najlepszym programem do badania aktywności użytkowników na witrynie reklamowej firmy odzieżowej jest
Na efektywność reklamy detergentu do prania nie wpływa
Firma zajmująca się produkcją artykułów dla dzieci wdrożyła nietypowe metody reklamowe, które są zaskakujące i mają na celu przyciągnięcie uwagi odbiorcy. Jaki to rodzaj reklamy?
Jakie narzędzie promocji przynosi korzyści obu stronom poprzez finansowe, usługowe lub rzeczowe wsparcie innego podmiotu w zamian za umieszczanie znaku towarowego lub nazwy przedsiębiorstwa?
Koszt zakupu netto długopisów reklamowych wynosi 3 000,00 zł. Marża wynosi 30% i jest obliczana metodą "od sta". Jaką kwotę brutto należy ustalić dla długopisów, gdy stawka VAT wynosi 23%?
Jaką regułę kompozycji fotograficznej zastosowano na zdjęciu?

Po zakończeniu transakcji sprzedażowej, klient zdał sobie sprawę, że istnieje inny produkt, który jest bardziej konkurencyjny pod względem ceny oraz jakości. Co to oznacza dla jego odczuć?
W celu osiągnięcia maksymalnej selektywności w oddziaływaniu na potencjalnego klienta, powinno się zastosować reklamę
Postrzeganie partnerów w negocjacjach jako przyjaciół i ustępowanie dla podtrzymywania relacji jest cechą stylu negocjacji, który określa się mianem
Jaki rodzaj kompozycji zamieszczono na rysunku?

Co oznacza pojęcie corporate identity?
Agencja reklamowa prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych w cenie zawyżonej w stosunku do działań konkurencyjnych agencji. Stosuje wobec powyższego strategię cenową zwaną
Odkładając wysokość lub szerokość od krawędzi znaku literki "s" otrzymano granice pola. Uzyskano w ten sposób

Firma działa na rynku od pół roku. W planie reklamowym postanowiła dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Jednakże promocja nie może być zbyt droga, gdyż firma jeszcze nie osiągnęła profitów. W takiej sytuacji idealnym rozwiązaniem będzie wybór takiego nośnika jak
Na podstawie cennika koszulek reklamowych wskaż, który model koszulki jest najtańszy przy zamówieniu 50 szt.
| Cennik koszulek reklamowych | ||
|---|---|---|
| typ koszulki reklamowej | liczba sztuk | cena jednostkowa netto, zł |
| M21 | do 100 | 30,00 |
| powyżej 100 | 26,00 | |
| M22 | do 30 | 24,00 |
| powyżej 30 | 22,00 | |
| M23 | do 1 000 | 25,00 |
| powyżej 1 000 | 15,00 | |
| M24 | do 50 | 25,00 |
| powyżej 50 | 20,00 | |
Którą sumę brutto będzie musiał zapłacić klient agencji reklamowej za gotowe stanowisko targowe przygotowane według zamieszczonego kosztorysu?
| Koncepcja | Projekt wykonawczy | Przygotowanie stanowiska | Rabat od wartości netto zamówienia |
|---|---|---|---|
| 1 000,00 zł netto | 2 500,00 zł netto | 2 000,00 zł netto | 10% |
| Obowiązuje podstawowa stawka podatku VAT 23%. | |||
Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym określa praktykę rynkową agresywną, której przykład pokazano w załączeniu, jako działanie

W reklamowym materiale informacyjnym, gdzie powinny znajdować się śródtytuły?
Który dział w agencji reklamowej zajmuje się między innymi tworzeniem scenariuszy reklamowych, koncepcji ogłoszeń, ulotek oraz plakatów?
Pytanie: "W jaki sposób moglibyśmy poprawić obsługę klienta?" jest pytaniem o charakterze
Agencja przygotowała ofertę w programie Microsoft Office Word. W jakim formacie powinno się przesłać ofertę do klienta, aby jak najlepiej zachować spójność dokumentu, oryginalne formatowanie, umożliwić odczyt ozdobnych czcionek oraz uniknąć zmiany wyglądu i treści dokumentu po otwarciu na urządzeniach i oprogramowaniu klienta?
Agencja marketingowa podejmuje się wykonania wywiadu dotyczącego jakości serwisu pogwarancyjnego wiodącego producenta urządzeń AGD. Na prośbę klienta, wywiad zostanie przeprowadzony metodą CATI, czyli z zastosowaniem ankiety.
Jak nazywa się zastosowany na rysunku rodzaj perspektywy?

Agencja marketingowa oferuje różnorodne linie produktowe oraz usługowe. Oznacza to, że posiada asortyment
Na podstawie wyników przedstawionych w tabeli wskaż sklep, który ma najdłuższą historię obecności strony na portalu społecznościowym i dominuje nad konkurencją pod względem liczby polubień i aktywności użytkowników na stronie.
| Cecha | Sklep 1 | Sklep 2 | Sklep 3 | Sklep 4 |
|---|---|---|---|---|
| Rok powstania strony na portalu społecznościowym | 2017 | 2019 | 2018 | 2022 |
| Liczba polubień strony | 9520 | 7149 | 9358 | 8796 |
| Charakterystyka grupy odbiorczej (lokalizacja i wiek) | Warszawa 25-34 lata | Poznań 25-34 lata | Gdańsk 25-34 lata | Wrocław 25-34 lata |
| Częstotliwość publikacji postów - średnia z ostatniego roku | 2 dni | 3 dni | 2 dni | 1 dzień |
| Średnia liczba polubień postów | 60 | 53 | 58 | 55 |
| Średnia liczba komentarzy postów | 5 | 3 | 5 | 4 |
| Średnia liczba udostępnień postów | 40 | 35 | 40 | 38 |
Bezmyślny sposób oglądania telewizji, który polega na nieustannym przełączaniu z jednego kanału na drugi podczas wyświetlania reklam, nazywany jest potocznie skakaniem po kanałach i jest to działanie typu
Reklamy umieszczane na pojazdach komunikacji miejskiej (tramwajach, autobusach, samochodach) stanowią przykład