Pytanie 1
Wywiad przeprowadzany jednocześnie z dwoma uczestnikami, na przykład z małżonkiem i małżonką, w celu analizy procesu podejmowania decyzji przy zakupie, określany jest jako wywiad
Wynik: 32/40 punktów (80,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Wywiad przeprowadzany jednocześnie z dwoma uczestnikami, na przykład z małżonkiem i małżonką, w celu analizy procesu podejmowania decyzji przy zakupie, określany jest jako wywiad
Gdy podczas negocjacji warunków sprzedaży rozmówca mówi z zaciśniętymi zębami i ustami lub jedną z warg, to oznacza, że
Zachowania nabywcze, które pozwalają na osiągnięcie jak najwyższego poziomu satysfakcji, zazwyczaj związane z zakupem jak największej ilości produktów przy określonym dochodzie, to zachowania
Klient, który ma silne więzi z firmą i poleca ją innym, jest klientem
Jakie działanie ilustruje wykorzystanie up-sellingu w trakcie rozmowy handlowej?
Jakie podmioty uczestniczą w procesie zakupowym?
Kierownik sekcji reklamy ogólnopolskiego miesięcznika "Czas Aptekarzy" pragnie zmotywować kilka dużych koncernów farmaceutycznych do umieszczania ogłoszeń w czasopiśmie. Które z narzędzi promocji będzie najskuteczniej perswadować klientom do nawiązania współpracy z gazetą?
Sprzedawca, przekazując klientowi informacje o promocjach, które mają na celu skłonienie go do zakupu produktu, wykorzystuje formę komunikacji o charakterze
Firma nabyła system CRM (Customer Relations Management). Będzie go używała do
Największe możliwości sprzedażowe znajdują się w gorących punktach, które to są
Na którym etapie współpracy z klientem agencja reklamowa realizuje ofertę sprzedażową?
Agencja reklamowa, badając zebrane dane oraz opracowane koncepcje, które mają na celu zaspokojenie maksymalnej liczby oczekiwań i potrzeb klienta, a także uwzględnienie zdolności finansowych kupującego, realizuje proces
Klient, który złożył zamówienie na projekt i wykonanie reklamy na samochód dostawczy, zgłosił się do agencji z reklamacją. Uważa, że po tygodniu użytkowania kolory zbladły, a w niektórych miejscach folia się odkleiła. Jakie powinno być pierwsze działanie pracownika agencji w takiej sytuacji?
Poniższa wypowiedź w ramce ilustruje typ klienta
"Potrzebuję witryny internetowej, responsywnej, z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią. Proszę o przedstawienie kilku strategii pozycjonowania strony, a wybiorę najlepszą dla mojej firmy".
Dokument przedstawiający propozycję sprzedaży lub zakupu towarów bądź usług, wskazujący na kluczowe warunki przyszłej transakcji kupna-sprzedaży, to
Technika współpracy przy rozwiązywaniu konfliktów ma zastosowanie, gdy
Jakiego rodzaju temperament charakteryzuje klienta, który ma cechy lidera, dąży do praktycznych rozwiązań, skupia się na ustalonym celu oraz ma trudności z akceptowaniem argumentów innych osób?
Pierwszym etapem procesu podejmowania decyzji zakupowych u klientów jest
Klient, dla którego najważniejsze jest osiągnięcie określonego celu, jakim jest zawarcie umowy, należy do grupy klientów typu
Dom mediowy, który zdobył nagrodę Firma Fair Play, zakupił czas antenowy (2 minuty) przed istotnym meczem piłkarskim. Pozostało mu jeszcze 30 sekund na sprzedaż reklamy. Wartość takiego spotu w tym czasie wynosi 100 000,00 zł. Dom mediowy liczył na duże zainteresowanie i planował prowadzić negocjacje twarde z reklamodawcami. Ostatecznie zainteresowały się tylko dwie firmy, gotowe zapłacić 30 000,00 zł za 30 sekund. Jaką strategię negocjacyjną powinien przyjąć dom mediowy?
Aby nawiązać bezpośredni kontakt interpersonalny z klientem, najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie
Jakie narzędzie promocji jest najbardziej efektywne w trakcie zakupów?
Jaką metodę prezentacji reklamy zastosował przedstawiciel agencji, który w trakcie rozmowy sprzedażowej podkreślał zalety swojej oferty, przytaczając wyniki badań dotyczące efektywności narzędzi reklamowych?
Pytanie: "W jaki sposób moglibyśmy poprawić obsługę klienta?" jest pytaniem o charakterze
Jeśli firma planuje wprowadzenie wolontariatu pracowniczego, w którym zatrudnieni angażują się w działalność na rzecz lokalnej społeczności lub organizacji non-profit, jakie działania powinny zostać zaproponowane?
Jaką wartość brutto zapłaci klient za zamówione produkty?
| ZAMÓWIENIE NR 123/09/2019 | Warszawa, dn. 10.01.2020 r. | ||||||
| Nabywca: Andrzej Nowakowski ul. Nowa 2, 00-230 Warszawa | Sprzedawca: Agencja Reklamowa Druk ul. Koralowa 345, 00-240 Warszawa | ||||||
| Lp. | Nazwa produktu | Cena jednostkowa netto | Stawka VAT | Kwota podatku VAT | Cena jednostkowa brutto | Zapotrzebowanie | |
| 1 | Smycz | 0,50 zł | 23% | 0,12 zł | 0,62 zł | 100 szt. | |
| 2 | Roll-up 80×200 mm | 160,00 zł | 23% | 36,80 zł | 196,80 zł | 10 szt. | |
| 3 | Tabliczka przydrzwiowa 180×54 mm | 85,00 zł | 23% | 19,55 zł | 104,55 zł | 5 szt. | |
W jakim typie dystrybucji stosuje się ograniczoną liczbę wybranych pośredników, mających na celu zapewnienie korzystnych warunków sprzedaży towarów w punktach handlowych?
Klient zgłosił się do agencji reklamowej z zamiarem szybkiego wyprzedaży starszej wersji produktu poprzez istotne zwiększenie jej sprzedaży w okresie świątecznym. Jakie działania powinny być mu zaproponowane?
Przygotowując ofertę handlową według modelu AIDA, na początku należy
Co powinien uczynić sprzedawca, gdy podczas rozmowy sprzedażowej klient wyraża wątpliwości, które w praktyce nie mają wpływu na decyzję zakupową?
Koszt brutto zamówienia 100 wizytówek wynosi 40 zł. Jaką kwotę musi uiścić klient, który zamawia 400 wizytówek, jeśli przy zamówieniu powyżej 350 sztuk obowiązuje zniżka w wysokości 10%?
Podmioty biorące udział w procesie zakupowym to:
Kiedy zamiarem umowy zawartej pomiędzy agencją reklamową a firmą jest osiągnięcie rezultatu wskazanego w jej treści, przykładowo: stworzenie strony internetowej, mówimy o umowie
Zaufanie między stronami, pozytywna atmosfera, kompromisy oraz ujawnienie minimalnej granicy akceptacji to charakterystyczne cechy negocjacji
Jakie cechy powinna mieć prawidłowo przygotowana prezentacja dla klienta?
Osoba pracująca w agencji reklamowej, przedstawiając ofertę produktów reklamowych, zadaje klientowi pytania alternatywne, które pomagają ograniczyć temat rozmowy, oferują klientowi przynajmniej dwie możliwości do wyboru oraz wspierają w podjęciu finalnej decyzji. Wskaź, które z poniższych pytań ma charakter alternatywny?
Każdy konsument, który sądzi, że w innym sklepie znajdzie lepszy towar oraz otrzyma lepszą obsługę, to konsument
Który z poniższych składników powinien być zawarty w pisemnej umowie sprzedaży artykułów lub usług reklamowych, aby miała ona ważność prawną, w kontekście dowodowym oraz dochodzenia roszczeń przed sądem?
Producent garniturów męskich chciałby skierować swoją promocję do hurtowników. W tym celu powinien zastosować
Jeżeli sprzedaż jest rejestrowana przez kasę fiskalną, to dokumentacja sprzedaży w postaci wydrukowanego paragonu fiskalnego powinna zostać