Pytanie 1
Negocjacje, w których jedna strona stawia drugiej grupie konkretne i zdecydowane wymagania, określane są jako negocjacje
Wynik: 8/40 punktów (20,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Negocjacje, w których jedna strona stawia drugiej grupie konkretne i zdecydowane wymagania, określane są jako negocjacje
Pierwszym etapem w projektowaniu bazy danych jest
Firma zajmująca się produkcją artykułów dla dzieci wdrożyła nietypowe metody reklamowe, które są zaskakujące i mają na celu przyciągnięcie uwagi odbiorcy. Jaki to rodzaj reklamy?
Producent żywności dla zwierząt planuje promować swoje wyroby na platformie AdSense od Google w taki sposób, aby reklama produktów dla psów była wyświetlana, gdy użytkownik przegląda treści dotyczące psów, a reklama produktów dla kotów, gdy przegląda treści o kotach. Jaki rodzaj kampanii powinien wybrać?
Rysunek przedstawia rodzaje stoisk targowych. Jaki rodzaj stoisk oznaczono numerem 1?

Na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej określ, jaką technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedający.
| Klient: Od kilku lat prowadzę salonik krawiecki i przez cały ten czas swoją reklamę zamieszczałem w prasie lokalnej. Niestety, nie jestem zadowolony z jej efektów. |
| Sprzedający: O ile dobrze zrozumiałem, reklama prasowa już Pana nie interesuje. |
Jak określa się zbiór norm zachowań i zasad kultury osobistej, które obowiązują w sieci?
Jaka będzie całkowita cena brutto za 2 500 egzemplarzy ulotek w formacie A5, jeśli agencja dodaje 15% narzuty, cena netto jednostkowa wynosi 0,30 zł, a stawka VAT to 23%?
Przepisy uznające za nieuczciwą reklamę komunikaty odwołujące się do emocji konsumentów poprzez wzbudzanie strachu lub wykorzystanie przesądów znajdują się w ustawie
Jaki rodzaj umowy charakteryzuje załączony opis?
| Jest to umowa, w której jedna ze stron lub obie zobowiązują się do zawarcia umowy. Dla swej ważności wymaga określenia istotnych postanowień i ustaleń np. ceny oraz terminów, w której umowa przyrzeczona ma być zawarta. Jest ona zawierana, aby zabezpieczyć się, że do transakcji faktycznie dojdzie. |
Przedstawiona grafika ma zostać zamieszczona na bilbordach w większych miastach Polski. Wskaż nieprawidłowość, która występuje w zaprojektowanym przekazie reklamowym.

Kiedy technika współpracy przy rozwiązywaniu konfliktów znajduje swoje zastosowanie?
Który z podanych sloganów reklamowych można uznać za slogan deklaratywny?
W której umowie może wystąpić zapis podany w ramce?
| § 3 Zamawiający zleca, a Agencja reklamowa zobowiązuje się świadczyć na zasadach określonych w Umowie usługi w zakresie PR. |
Typ klienta, który charakteryzuje się dynamicznością, otwartością oraz dużą konsumpcją, często znajdujący się na szczycie swojej kariery, nazywany jest
W której fazie procesu realizacji transakcji handlowej sporządzony jest dokument, którego fragment zamieszczono na rysunku?
| Faktura nr 1/2013 | 1 stycznia 2013 r. |
| Dane sprzedawcy: Wystawca sp. z o.o. 02-495 Warszawa ul. Tomcia Palucha 37 NIP: 000-00-00-000 | NIP nabywcy: 999-999-99-99 |
| Doradztwo - należność 300 zł. (w tym 23% VAT) | |
Którą techniką prezentacji reklamy należy się posłużyć, aby pokazać zalety nowego robota kuchennego?
Podczas zakupu soku pomarańczowego klient przypomniał sobie reklamę, która przywodziła mu na myśl lato, słońce, wakacje oraz wywołała pozytywne uczucia. Jak nazywa się to przeniesienie emocji na produkt, które ma miejsce po obejrzeniu reklamy?
Jakie jest główne założenie reklamy społecznej?
Reklama informacyjna najczęściej dotyczy produktów, które
Który materiał odporny na warunki atmosferyczne, lekki i wytrzymały, pozwalający na wycięcie skomplikowanych kształtów ploterem termicznym, a następnie pomalowanie na dowolny kolor farbami akrylowymi, można zastosować w celu wykonania liter 3D umieszczonych na szyldzie reklamowym?

Która z poniższych osób, według obowiązujących przepisów prawnych oraz norm etyki zawodowej, nie może promować swojej działalności zawodowej?
Wykorzystując metodę ceny przewodniej do ustalenia ceny balsamu do ciała, warto uwzględnić
Jakie są nośniki reklamy w sieci?
Agencja reklamowa, prowadząc kampanię dla producenta wybielających past do zębów, stosuje podejście TTL (Through The Line). Jakie nośniki, według wybranej strategii, powinna wykorzystać w kampanii?
Jaki rodzaj bazy danych kontrahentów przedstawiono na rysunku?

Urządzenie peryferyjne przestawione na ilustracji, służące do pracy z dużymi płaskimi powierzchniami i używane przez grafików komputerowych, to

Zleceniodawca, który podpisał umowę na przygotowanie reklamy w prasie, zaakceptował sugestie przedstawione w briefie kreatywnym. Następnym dokumentem, który odbierze, jest tzw. layout, zawierający
Jaką metodę płatności stosuje agencja reklamowa, gdy rozlicza reklamę w internecie na podstawie liczby kliknięć w banner?
Do czego służy program komputerowy, którego okno przedstawiono na rysunku?

Oblicz całkowity koszt 1 500 ulotek reklamowych zakładając, że koszt jednej ulotki wynosi 2,00 zł netto, a klient uzyskał rabat w wysokości 7% od ceny netto. Stawka VAT wynosi 23%?
Jaką część wydatków na promocję Firma Produkcyjna KALIPSO zainwestowała w reklamę multimedialną w roku 2022?

Próbka towaru załączona do gazety to forma reklamy prasowej zwana
Agencja reklamowa planuje rozszerzyć swój asortyment o usługi marketingowe, które będą umożliwiały promowanie różnych produktów poprzez zabawę, aktywność oraz rywalizację wśród potencjalnych klientów. Usługi te powinny korzystać z
Najbardziej użytecznym programem do tworzenia prostej bazy klientów wraz z sortowaniem i wyszukiwaniem jest
Hasło reklamowe drukarni, mające na celu zaakcentowanie korzyści płynących z druku przy użyciu nowoczesnych maszyn cyfrowych, powinno zawierać wezwanie
Agencja reklamowa opracowuje kampanię promocyjną dla producenta kombinezonów i kapeluszy dla pszczelarzy. Aby osiągnąć maksymalną efektywność w dotarciu do właściwej grupy odbiorców, powinna wybrać reklamę w
Na podstawie graficznej prezentacji wyników badań ankietowych określ, który odsetek respondentów wskazał znanego sportowca jako osobę najbardziej pożądaną w spocie reklamowym firmy.

Instytucja edukacyjna dwa razy w roku organizuje nabór na studia, a w ramach promocji prowadzi akcję związania z plakatowaniem oraz dystrybucją ulotek. Taki klient może być klasyfikowany jako
Mechanizm rynkowy działa na zasadzie kształtowania poziomu popytu oraz podaży?