Pytanie 1
Firma wprowadziła na rynek nowy produkt. Głównym celem promocji skierowanej do pośredników handlowych przez tę firmę nie jest
Wynik: 33/40 punktów (82,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Firma wprowadziła na rynek nowy produkt. Głównym celem promocji skierowanej do pośredników handlowych przez tę firmę nie jest
Jakie gaśnice są przeznaczone do zwalczania pożarów urządzeń pod napięciem?
Osoba pracująca w agencji reklamowej, przesyłając materiały marketingowe za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, musi stosować się do przepisów ustawy
Agencja reklamowa pragnie zebrać różnorodne informacje dotyczące stylu życia i pasji potencjalnych klientów. Jak można najszybciej zrealizować ten cel?
Zgodnie z kryterium branżowotowarowym, targi o ogólnym charakterze, które są skierowane do szerokiego kręgu odbiorców i mogą obejmować różne branże, to targi
Który z poniższych tekstów powinien znaleźć się na banerze mającym charakter rozkazujący?
W reklamie często stosuje się stereotypy, ponieważ
Który z parametrów medialnych zestawia zasięg danego medium reklamowego w grupie docelowej z zasięgiem w całej populacji?
Który rodzaj bazy danych został przedstawiony na schemacie, gdzie dane grupują się na kolejnych poziomach na zasadzie podrzędności i nadrzędności?

Oblicz brakującą kwotę podatku VAT.
| Stawka VAT [%] | Kwota podatku VAT | Wartość brutto |
|---|---|---|
| 23% | ? | 300,00 zł |
Uczestnicy negocjacji przedmiotowych rozwiązali trudności, starając się odnaleźć wiele różnych opcji, które umożliwiły wybór zadowalającego rozwiązania dla obu stron i prowadziły do długotrwałej współpracy. Jaką zasadę negocjacji przedmiotowych zastosowali uczestnicy?
Na którym rysunku przedstawiono ploter?

Którą technikę badań zastosowano w ankiecie, której fragment zamieszczono w ramce?
Formularz ankiety z firmy produkującej ekskluzywną biżuterię damską Odpowiedź zaznacz X Pytanie: Co Pani przychodzi na myśl, gdy rozmawia Pani o ekskluzywnej biżuterii dla kobiet?
|
Ryzyko oderwania fragmentu obrabianego materiału może wystąpić podczas używania
Klient zamówił zdjęcie w perspektywie żabiej. Które z przedstawionych zdjęć należy wybrać do publikacji?

Tworząc kampanię reklamową, nie uwzględnia się informacji o
Koszt kampanii reklamowej wyniósł 9 000,00 zł. W wyniku trwania kampanii wartość sprzedaży produktów firmy wzrosła z 47 000,00 zł do 52 400,00 zł. Oblicz wskaźnik rentowności kampanii reklamowej.

Które medium w Polsce charakteryzuje się najwyższym wskaźnikiem zapamiętywania?
Fanpage to specyficzna forma promocji
Zademonstrowanie atutów i użyteczności konkretnego towaru potencjalnemu nabywcy to
Analiza efektywności reklamy, w której grupa próbna odzwierciedla całą populację w sposób statystyczny, jest analizą
Firma pragnąca efektywnie zarządzać kontaktami z klientami powinna zainwestować w system
Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniej atrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?

Umieszczając reklamę na szybie sklepowej i chcąc równocześnie zapewnić 40% przepuszczalność światła oraz widoczność na zewnątrz, należy ją wykonać wykorzystując

Przekaz zawarty w sloganie reklamowym skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
Firma Fonika umieszczając swój znak graficzny na odzieży sportowej zawodnika wykorzystała
W końcowej fazie tworzenia reklamy telewizyjnej, zwanej postprodukcją, realizuje się czynności związane
Jak nazywa się nośnik reklamy mający postać szklanej rurki wypełnionej gazem szlachetnym, który został przedstawiony na ilustracji?

Który z wymienionych papierów to według klasyfikacji handlowej papier wysokogramaturowy powlekany?
W kontekście analiz diagnostycznych dotyczących reklamy można wskazać obszar związany z chęcią zakupu oraz korzystaniem z konkretnej marki. Jakie to jest obszar?
Jak nazywa się ostatni element strategii reklamy 6M?
Agencja marketingowa opracowuje kampanię dla produktu, którego sprzedaż znacznie maleje. W tej sytuacji celem komunikatu reklamowego powinno być poinformowanie klientów o
Po zakończeniu transakcji sprzedażowej, klient zdał sobie sprawę, że istnieje inny produkt, który jest bardziej konkurencyjny pod względem ceny oraz jakości. Co to oznacza dla jego odczuć?
Kiedy klientami przedsiębiorstwa są bardzo młode osoby (rejestrujące się na stronie internetowej firmy), to najskuteczniejszym sposobem dotarcia do nich z nową ofertą będzie zastosowanie
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Agencja marketingowa zrealizowała ocenę swojego środowiska konkurencyjnego przy użyciu metody "Pięciu sił Portera". Ocena nie obejmowała
Jaką metodę określania budżetu reklamowego należy wybrać, gdy kluczowym czynnikiem są możliwości finansowe przedsiębiorstwa?
Klient wyraził potrzebę na wewnętrzną reklamę. Który z produktów powinien mu być dostarczony?
Agencja reklamowa ustaliła swoje zasady cenowe usług jako "zbieranie śmietanki" z rynku. Co to oznacza dla agencji?
Producent diety suplementacyjnej zaangażował do swojej najnowszej kampanii reklamowej znanego, atrakcyjnego i budzącego zaufanie mistrza wyścigów samochodowych. Jaki mechanizm psychologiczny został wykorzystany w tym przypadku, jeśli głównym zamiarem było przeniesienie pozytywnych emocji związanych z sportowcem na promowany produkt?