Pytanie 1
Która z przytoczonych form oferty handlowej popularnej agencji reklamowej jest najmniej interesująca?
Wynik: 1/40 punktów (2,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Która z przytoczonych form oferty handlowej popularnej agencji reklamowej jest najmniej interesująca?
Jakiego rodzaju środek artystyczny wykorzystano w haśle "Twój kot kupowałby smakołyki"?
Właściciel firmy drukarskiej otrzymał zapytanie o wycenę 250 ulotek o formacie Dl. Po przeanalizowaniu cen konkurencji zorientował się, że przeciętna stawka za tego rodzaju zlecenie wynosi 200 zł. Taką kwotę zaproponował klientowi, ustalając ją w oparciu o kalkulację ceny, która określana jest jako zasada
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakiego typu rabat zastosowała agencja reklamowa, gdy przyznała klientowi zniżkę z okazji nadchodzącego Dnia Kobiet?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie czynniki mają znaczenie dla klienta agencji reklamowej przy wyborze produktów o dużej efektywności, biorąc pod uwagę różnorodność cenową i celów promocyjnych oferowanych przez agencję?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Do promowania produktu, który wymaga pokazania jego działania, należy wykorzystać narzędzie komunikacji marketingowej w formie
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie graficznej prezentacji wyników badań ankietowych określ, które medium reklamy będzie najskuteczniejszym środkiem przekazu dla nowego salonu SPA.

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma zajmująca się produkcją artykułów biurowych pozwala klientowi na nabycie towaru przy minimalnym wysiłku, ponieważ produkt jest powszechnie dostępny. Jakie to działanie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką formę reklamy w telewizji wykorzystano w przypadku, gdy aktor w trakcie filmu prezentuje produkt marki z widocznym logo tej firmy?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Narzędzie promocji konsumenckiej w formie służy do budowania lojalności klientów w salonie samochodowym
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Model promocji, który bazuje na schemacie: przyciągnięcie uwagi odbiorcy - tworzenie zainteresowania - wywołanie pragnienia posiadania - dokonanie zakupu, nazywamy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Podział obrazu na dziewięć sekcji przy użyciu dwóch linii pionowych oraz dwóch poziomych to zasada kompozycji
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W jakiej fazie cyklu życia produktu występuje spadek sprzedaży spowodowany nasyceniem rynku?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z pokazanych na rysunkach materiałów reklamowych należy zaproponować klientowi w ramach point of sale?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie wyników przedstawionych w tabeli wskaż sklep, który ma najdłuższą historię obecności strony na portalu społecznościowym i dominuje nad konkurencją pod względem liczby polubień i aktywności użytkowników na stronie.
| Cecha | Sklep 1 | Sklep 2 | Sklep 3 | Sklep 4 |
|---|---|---|---|---|
| Rok powstania strony na portalu społecznościowym | 2017 | 2019 | 2018 | 2022 |
| Liczba polubień strony | 9520 | 7149 | 9358 | 8796 |
| Charakterystyka grupy odbiorczej (lokalizacja i wiek) | Warszawa 25-34 lata | Poznań 25-34 lata | Gdańsk 25-34 lata | Wrocław 25-34 lata |
| Częstotliwość publikacji postów - średnia z ostatniego roku | 2 dni | 3 dni | 2 dni | 1 dzień |
| Średnia liczba polubień postów | 60 | 53 | 58 | 55 |
| Średnia liczba komentarzy postów | 5 | 3 | 5 | 4 |
| Średnia liczba udostępnień postów | 40 | 35 | 40 | 38 |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W sloganie reklamowym Fanta - fantastyczny smak pomarańczy zastosowano
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma sprzedająca dekoracje świąteczne zwróciła się do biura reklamowego z prośbą o opracowanie strategii reklamowej. Uwzględniając harmonogram kampanii, agencja powinna zaproponować reklamę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które działanie technologiczne musiało zostać przewidziane podczas tworzenia ulotki przestawionej na rysunku?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakiego typu zniżkę wdraża agencja marketingowa, która oferuje swoje produkty w niższej cenie w rejonach południowo-wschodniej Polski?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja przygotowała ofertę w programie Microsoft Office Word. W jakim formacie powinno się przesłać ofertę do klienta, aby jak najlepiej zachować spójność dokumentu, oryginalne formatowanie, umożliwić odczyt ozdobnych czcionek oraz uniknąć zmiany wyglądu i treści dokumentu po otwarciu na urządzeniach i oprogramowaniu klienta?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa, która specjalizuje się w sprzedaży reklamy zewnętrznej, zmniejszyła cenę citylight z 200,00 zł na 120,00 zł, co oznacza obniżenie o
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma wprowadza na rynek złożony produkt, który ma wiele istotnych parametrów technicznych. Zadaniem agencji reklamowej jest wskazanie medium, które umożliwia precyzyjne i jasne przedstawienie tych parametrów. Optymalnie można to zrealizować za pomocą reklamy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie analizy danych przedstawionych w tabeli określ, jaki procent badanych konsumentów akceptuje cenę 12 zł.
| Poziom cen w zł | Udział konsumentów uznających cenę za zbyt wysoką w % | Udział konsumentów uznających cenę za zbyt niską w % | Udział konsumentów akceptujących cenę w % |
|---|---|---|---|
| 9 | 10 | 30 | 30 |
| 12 | 15 | 25 | 35 |
| 15 | 30 | 5 | 50 |
| 19 | 60 | 2 | 60 |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Tabela zawiera dane dotyczące skuteczności czterech kampanii reklamowych. Która z kampanii cechuje się najwyższym wskaźnikiem kosztu dotarcia do audytorium reklamy (CPP)?
| Określenie kampanii | Koszt całkowity przeprowadzenia kampanii, zł | Liczba wygenerowanych punktów GRP |
|---|---|---|
| Kampania reklamowa A | 100 000,00 | 250 |
| Kampania reklamowa B | 120 000,00 | 200 |
| Kampania reklamowa C | 140 000,00 | 200 |
| Kampania reklamowa D | 150 000,00 | 300 |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Każdy konsument, który sądzi, że w innym sklepie znajdzie lepszy towar oraz otrzyma lepszą obsługę, to konsument
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Z jakiej strony internetowej można bezpłatnie ściągnąć dane dotyczące bezrobocia w danym obszarze, aby zgromadzić informacje potrzebne do realizacji kampanii reklamowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie zjawisko związane z przełączaniem kanałów telewizyjnych przez widza jest istotne przy ustalaniu kolejności nadawania reklam w bloku?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie danych przedstawionych w tabeli oblicz, ile wyniesie koszt wytworzenia 200 sztuk parasoli reklamowych z nadrukiem monochromatycznym.
| Asortyment | Jednostkowy koszt wytworzenia parasola |
|---|---|
| Parasol reklamowy monochromatyczny | 50 zł |
| Parasol reklamowy kolorowy | 80 zł |
| Parasol biały | 72 zł |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent zabawek przeprowadził analizę portfelową BCG dla swoich wyrobów. W której kategorii znajdują się artykuły, które nie generują istotnych zysków i nie mają szans na rozwój?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma OMEGA specjalizuje się w produkcji oraz sprzedaży lizaków owocowych dla dzieci. W celach promocyjnych firma wykorzystuje postać wesołego ufoludka. Jaką formę reklamy telewizyjnej powinna wybrać, aby dotrzeć do swojej grupy docelowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Opracowanie układu w wybranym medium przez agencję reklamową odnosi się do
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie danych przedstawionych w tabeli oblicz, ile wyniesie koszt wytworzenia 200 sztuk parasoli reklamowych z nadrukiem monochromatycznym.
| Asortyment | Jednostkowy koszt wytworzenia parasola |
|---|---|
| Parasol reklamowy monochromatyczny | 50 zł |
| Parasol reklamowy kolorowy | 80 zł |
| Parasol biały | 72 zł |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Efektywność reklamy detergentu do prania nie jest uzależniona od
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Narzędzie marketingowe, którego kluczowym zastosowaniem jest kształtowanie wizerunku firmy, określa się jako
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma reklamująca usługi bankowe, dysponująca budżetem 12 000,00 zł, chce wykupić reklamę w formie banera głównego w znanym portalu internetowym. Ile tygodni wyświetlana będzie reklama, jeśli zaplanowano 4 000 odsłon tygodniowo?
| Cennik opłat | |
|---|---|
| Rodzaj reklamy | Cena CPM (tysiąca odsłon) |
| Baner podwójny 750x200 | 400,00 zł |
| Baner główny 750x100 | 200,00 zł |
| Box w artykułach 250x500 | 300,00 zł |
| Skyscraper | 250,00 zł |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa została poproszona o przygotowanie propozycji handlowej dla producenta sprzętu do nurkowania. W związku z tym przeprowadziła badania rynku, uwzględniając: styl życia, cechy osobowości oraz zainteresowania klientów z grupy docelowej. Jakiego rodzaju kryteriów użyła agencja?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaki rodzaj kompozycji zamieszczono na rysunku?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dokument dokładnie definiujący wybrane nośniki reklamy, formaty reklam, daty i lokalizacje emisji, koszty związane z emisją oraz parametry medialne to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklamowa firma, która promuje swoje usługi bez pośredników, wykorzystuje kanał dystrybucji
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dysonans poznawczy to mocny mechanizm psychologiczny, który dotyczy podejmowania decyzji przez konsumentów. Który z poniższych przykładów najbardziej odnosi się do redukcji dysonansu poznawczego w reklamie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.