Pytanie 1
Który obszar wokół logo, w obrębie którego nie może się pojawić żadna obca forma, zarówno graficzna jak i tekstowa, oznaczono na rysunku literą X?

Wynik: 31/40 punktów (77,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Który obszar wokół logo, w obrębie którego nie może się pojawić żadna obca forma, zarówno graficzna jak i tekstowa, oznaczono na rysunku literą X?

Rysunek przedstawia rodzaje stoisk targowych. Jaki rodzaj stoisk oznaczono numerem 1?

Agencja reklamowa jest zaangażowana w kampanię promocyjną turystyki w województwie warmińsko-mazurskim. Głównym celem tej kampanii jest uwydatnienie uroków przyrody danego regionu oraz zwiększenie liczby przyjeżdżających polskich turystów. Najskuteczniejszą formą reklamy w tej sytuacji okaże się
Przygotowanie skondensowanej, zazwyczaj symbolicznej formy wyrażenia wyjątkowej propozycji, mającej na celu wywołanie potrzeby zakupu produktu lub skorzystania z usługi, polega na stworzeniu
Które medium w Polsce charakteryzuje się najwyższym wskaźnikiem zapamiętywania?
Kiedy głównym zamiarem reklamy jest zwiększenie prestiżu produktu, które medium reklamowe będzie najbardziej korzystne?
Narzędzie do komunikacji w marketingu, służące do prezentacji oferty handlowej, które jest rozpowszechniane przez internautów, to
Która stacja radiowa cechuje się największą dynamiką przyrostu słuchalności w drugim kwartale 2019 r.?

Która z podanych baz danych posiada charakter analityczny?
Agencja reklamowa zmniejszyła koszt stworzenia strategii marketingowej z 40 000,00 zł na 32 000,00 zł, co oznacza, że obniżka wynosi
Która z agencji stosuje trójetapową argumentację sprzedażową "cecha-zaleta-korzyść"?

Jakie sformułowania powinien zastosować sprzedawca, gdy zauważył, że ma do czynienia z klientem, który przejawia systematyczność podczas rozmowy sprzedażowej?
Ceną psychologiczną, która jest przykładem stosowanym podczas sezonowych przecen, jest cena
Pracownik agencji reklamowej ma za zadanie opracowywanie budżetów oraz realizację różnorodnych obliczeń i analiz. Wyniki swojej pracy przedstawia w tabelach, używając wielu funkcji matematycznych i finansowych. Do jego dyspozycji jest pakiet biurowy Microsoft Office, w którym najczęściej korzysta z aplikacji
Firma prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych. Cena ustalona w drodze negocjacji, gdy obie strony mają wpływ na ostateczną jej wartość, określana jest jako cena
W trakcie rozmowy handlowej z klientem warto pamiętać, by
Który z poniższych kroków w produkcji spotu reklamowego powinien być zrealizowany w pierwszej kolejności?
W wyniku analizy segmentacji oraz wyboru grupy docelowej, agencja reklamowa postanowiła dostosować elementy marketingu mix specjalnie dla swojego klienta – dużej sieci handlowej. Jaką strategię marketingową postanowiła wdrożyć ta agencja?
Poniższa wypowiedź w ramce ilustruje typ klienta
"Potrzebuję witryny internetowej, responsywnej, z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią. Proszę o przedstawienie kilku strategii pozycjonowania strony, a wybiorę najlepszą dla mojej firmy".
Zgodnie z zasadami Ustawy o radiofonii i telewizji zabronione jest lokowanie produktu w
Jakiego rodzaju fakturę powinien uzyskać klient agencji reklamowej po wniesieniu zaliczki na przyszłe zlecenie?
Jakiego dokumentu wymaga klient w odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące telewizyjnej kampanii reklamowej?
Którą formę reklamy internetowej oznaczono znakiem zapytania na rysunku?

Który moduł ogłoszeniowy pokazano na rysunku?

Na podstawie graficznej prezentacji udziału poszczególnych segmentów rynku reklamy w pewnym roku określ, jaki był udział segmentu czasopism w porównaniu z segmentem radia.

Którego elementu modelu AIDCAS oznaczonego znakiem zapytania nie uzupełniono na zamieszczonej ilustracji?

Do jakiej kategorii znaków należy logo znajdujące się na opakowaniu produktów?
Na podstawie wyników badania respondentów zamieszczonych w tabeli określ metodę badawczą, którą zastosowano w celu zbadania skutków oddziaływania reklamy proszku do prania Perełka na zachowanie nabywcy.
| Cele stawiane reklamie | Pytania | Odpowiedzi potwierdzające | Ocena skuteczności celu |
|---|---|---|---|
| Dotarcie przekazu do odbiorcy | Czy pamięta Pani reklamę proszku do prania Perełka? | 84% | Bardzo duża |
| Zapamiętanie przekazu przez odbiorcę | Czy pamięta Pani jej treść? | 75% | Duża |
| Pobudzanie do chęci posiadania produktu | Czy reklama podoba się Pani? | 48% | Średnia |
| Pobudzanie do zakupu | Czy Pani zdaniem reklama zachęca do zakupu? | 37% | Mała |
Który z przedstawionych programów komputerowych umożliwia kalkulowanie cen dla klienta?

Zamieszczony na ilustracji przebieg krzywej życia produktu dotyczy produktu

Jakiej z podanych fraz powinien unikać sprzedawca, pragnąc zdobyć lojalnego klienta?
Na wartość budżetu reklamowego nie oddziałuje
W Kodeksie znajduje się informacja, że reklamy nie mogą zawierać treści ani elementów dyskryminacyjnych, nie mogą zachęcać do przemocy oraz bez uzasadnienia wywoływać lęk lub strach?
Producent piwa chce zamieścić reklamę zewnętrzną swojego nowego wyrobu w mieście. Którą powierzchnię freeboardu muszą zajmować widoczne i czytelne napisy informujące o szkodliwości spożycia alkoholu lub o zakazie sprzedaży alkoholu małoletnim, aby reklama była zgodna z przepisami ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi?

Aby nawiązać bezpośredni kontakt interpersonalny z klientem, najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie
Selektywna percepcja konsumenta prowadzi do
Który dokument, stanowiący załącznik do media planu, umożliwiający szybką ocenę intensywności kampanii reklamowej w poszczególnych mediach, przedstawiono na rysunku?

Głównym celem funkcji opakowania produktu jest przede wszystkim wyróżnienie go na tle innych towarów dostępnych na półce. Jaką funkcję to pełni?
Podczas oceny jakości ulotek należy zwrócić uwagę na
W tabeli przedstawiono cztery przykładowe rekordy z bazy danych o klientach. Które działanie należy podjąć, aby można było efektywniej z niej korzystać?
| ID | Nazwa firmy | Imię i Nazwisko | Adres | Następny kontakt |
|---|---|---|---|---|
| 1.2 | PHU Zośka | Zosia Knutowska | Warszawa | - |
| A8 | Sklep Adam | Jan Kowalski | Warszawa ul. Kosmiczna 36 a | za tydzień |
| 1 | PHU | Beata Adamiak | Poznań ul. Żółta 21 | 24.08.2014 |
| 2 | PHU | Adam Adamiak | Myszków | za 8 dni |