Pytanie 1
Dokument dokładnie definiujący wybrane nośniki reklamy, formaty reklam, daty i lokalizacje emisji, koszty związane z emisją oraz parametry medialne to
Wynik: 27/40 punktów (67,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Dokument dokładnie definiujący wybrane nośniki reklamy, formaty reklam, daty i lokalizacje emisji, koszty związane z emisją oraz parametry medialne to
Technika zbierania danych pierwotnych dotyczących reklamy, polegająca na planowej rozmowie z grupą ludzi, przeprowadzanej według wcześniej ustalonego schematu, nazywana jest
Co może być wliczone w koszty reklamowe przez firmę?
Na podstawie danych o zasięgach poszczególnych tytułów reklamy prasowej, oblicz wartość współczynnika dopasowania Affinity Index i wybierz gazetę, która będzie najbardziej odpowiednia do realizacji kampanii reklamowej.

Firma OLGA prowadzi sprzedaż olejków do opalania, które są produktami sezonowymi. Najlepszym sposobem tej firmy na rozłożenie reklamy w czasie jest wykorzystanie kampanii
Którą część budżetu przeznaczyła firma na reklamę multimedialną w 2022 roku?

Na podstawie tekstu w ramce określ, którego fragmentu dokumentu związanego z emisją reklamy w sieci miejskich telebimów on dotyczy.

Jaki cel marketingowy agencja reklamowa ma w odniesieniu do sprzedaży swoich usług w fazie dojrzałości?
Agencja reklamowa oferuje swoim klientom usługi zgodnie z załączoną tabelą. Jaką strategię cenową zastosowano przy ustaleniu ceny podanej w wierszu czwartym?
| 1. | Projekt strony www | 500,00 zł |
| 2. | Wykonanie strony www | 1 500, 00 zł |
| 3. | Pozycjonowanie strony www | 300,00 zł |
| 4. | Projekt strony www + wykonanie strony www + pozycjonowanie strony www | 2 000,00 zł |
Jakie z wymienionych działań nie wpłynie na realizację strategii firmy X, która dąży do zdobycia pozycji lidera w branży oraz kompleksowego zaspokajania potrzeb klientów?
Dla firmy zajmującej się sprzedażą luksusowych pojazdów, która pragnie nawiązać indywidualną współpracę z dystrybutorem w obrębie wyodrębnionego geograficznie rynku, warto zaproponować strategię dystrybucji
Fanpage to specyficzna forma promocji
Wydarzenia, próbki, zawody, losowania, itp., to metody
Aby zrealizować zlecenie od klienta, agencja marketingowa posłużyła się informacjami zaczerpniętymi ze strony internetowej Głównego Urzędu Statystycznego. Oznacza to, że skorzystała ze źródeł
Reklama personalizowana dostaje się do konsumenta dzięki
Agencja reklamowa jest zaangażowana w kampanię promocyjną turystyki w województwie warmińsko-mazurskim. Głównym celem tej kampanii jest uwydatnienie uroków przyrody danego regionu oraz zwiększenie liczby przyjeżdżających polskich turystów. Najskuteczniejszą formą reklamy w tej sytuacji okaże się
Po zakończeniu kampanii reklamowej obliczono wskaźnik, który określa relację między osiągniętymi celami reklamowymi a wydatkami na reklamę. Jaki to wskaźnik?
Jakie media powinny zostać uwzględnione w mediaplanie, jeśli klient poszukuje ogólnopolskiego zasięgu oraz multimedialnego przekazu?
Jakie formy reklamy należy wykorzystać przy projektowaniu kampanii dla nowego, rozwijającego się produktu?
Cele kampanii promocyjnej obejmują poinformowanie klientów o uruchomieniu nowego oddziału sieciowej restauracji w Katowicach. Która z poniższych form reklamy skutecznie dotrze do grupy docelowej, jaką są mieszkańcy Katowic oraz okolic?
Które z elementów marketingu mix odnosi się do interakcji firmy z rynkiem?
Firma ABC planuje zrealizować kampanię promocyjną. Którą stację telewizyjną powinna wybrać, aby mieszczą się w przewidzianym budżecie 250,00 zł/1 spot i uzyskać jak najlepszą efektywność?
| Cennik reklamy telewizyjnej | ||
|---|---|---|
| Nazwa telewizji | Cenna za 1 spot reklamowy | Średnia widownia |
| Płomyk | 250,00 zł | 230 000 |
| Radość | 250,00 zł | 280 000 |
| Nadzieja | 255,00 zł | 250 000 |
| Światełko | 250,00 zł | 240 000 |
Aby umieścić reklamę na bocznej ścianie autobusu, należy wykorzystać reklamę w rodzaju
Klient biura reklamy, który jest zainteresowany reklamą w postaci prezentacji wyświetlanej na ekranie przy kasie w kinie, powinien zdecydować się na
Wybór różnych wariantów reklamy oraz udoskonalenie wybranego wariantu poprzez dodanie elementów istotnych dla odbiorcy to zadanie badań reklamowych typu
Na podstawie informacji zawartych w tabeli wskaż dzień oraz przedział czasowy, w którym emitowano program z najniższą średnią oglądalnością na minutę?

W tytule corocznego rajdu rowerowego "Dwa kółka - Sotal s.c." występuje nazwa sponsora, co wskazuje na zastosowanie sponsoringu
Podczas badania internetowego zmierzono spontaniczną świadomość marki perfum. Którą informację można odczytać z wykresu?

Reklamowa firma, która promuje swoje usługi bez pośredników, wykorzystuje kanał dystrybucji
Który rodzaj reklamy powinna zaproponować agencja, w odpowiedzi na brief reklamowy sieci pizzerii, którego fragment załączono?
| Brief reklamowy | |
|---|---|
| Charakterystyka produktu/usługi | pizza o ciekawych i nowych zestawieniach smakowych, możliwość własnej kompozycji smaków |
| Cel | poinformowanie o firmie i jej działalności |
| Grupa docelowa | osoby młode, aktywne, lubiące towarzystwo |
| Kluczowe korzyści | dobry smak, szybka obsługa, możliwość zamówienia on line |
| Budżet | 1 000,00 zł |
Na podstawie załączonej tabeli wskaż medium, w którym koszt dotarcia do 1% grupy docelowej jest najniższy. Wykorzystaj wskaźnik CPP=koszty pojedynczej emisji/rating emisji
| Emisja reklamy | ||||
| w TV | w kinie | w radiu | w czasopismach | |
| koszty emisji reklamy | 120 000,00 zł | 20 000,00 zł | 4 000,00 zł | 95 000,00 zł |
| rating emisji | 55% | 12% | 10% | 25% |
Który model reklamy buduje markę według załączonego schematu?

Reklama, która odnosi się do kampanii ATL, nie powinna obejmować działań promocyjnych przy użyciu
W ramach rozszerzonej koncepcji 7P, obok tradycyjnych elementów marketingu 4P, znajdują się również następujące składniki:
Którą minimalną ilość folii One Way Vision należy zamówić, aby zrealizować zlecenie oklejenia okien o numerach 1, 2, 3, 4 i 5, przedstawionych na szkicu fasady budynku? Zakłada się wystąpienie strat i odpadów na poziomie 10% oklejanej powierzchni.

Jednym z demograficznych wskaźników opisujących grupę docelową jest
Producent mineralnej wody planuje umieścić reklamę swojego wyrobu na oświetlonej, niezależnej tablicy przy drodze ekspresowej. Agencja reklamowa powinna zasugerować
Agencja reklamowa ustaliła swoje zasady cenowe usług jako "zbieranie śmietanki" z rynku. Co to oznacza dla agencji?
Jakie materiały reklamowe POS, które mają być umieszczone na półce, powinny zostać uwzględnione w zamówieniu od klienta?
Rysunek przedstawia rodzaje stoisk targowych. Jaki rodzaj stoisk oznaczono numerem 1?
