Pytanie 1
Który z podanych fragmentów reklam prasowych wskazuje na korzyść i obiecuje zwiększenie siły nabywczej klienta?

Wynik: 27/40 punktów (67,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Który z podanych fragmentów reklam prasowych wskazuje na korzyść i obiecuje zwiększenie siły nabywczej klienta?

Którą techniką prezentacji reklamy należy się posłużyć, aby pokazać zalety i rozbudowane funkcje nowego robota kuchennego?
Producent pieluszek dla dzieci postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną. O godzinie 18.15 spotkanie to zobaczyło 15% zamierzonej grupy docelowej. Co to oznacza dla firmy, wyemitowując reklamę w tym czasie?
W ramach promocji sprzedażowej skierowanej na klientów, mającej na celu zwiększenie obrotów, nie wykorzystuje się
Firma przyjmuje metodę określania budżetu na reklamę - 2% od osiągniętego przychodu. Jaki budżet powinna określić, jeśli przychód w ubiegłym roku wyniósł 1 800 000 zł?
Jakie narzędzie marketingowe wpłynie na klienta w sklepie podczas podejmowania decyzji o zakupie sprzętu AGD?
W analizie skuteczności reklamy zbadano, jak kampania reklamowa wpłynęła na wyniki sprzedaży danego produktu na dwóch zbliżonych rynkach, przy czym działania promocyjne przeprowadzono tylko na jednym z nich. W tym przypadku zastosowano
Kategorii informacji zawartych w dokumentacji księgowej należy przypisać do źródeł informacji?
Spis niezbędnych surowców do realizacji reklamy nazywa się
W procesie podejmowania decyzji dotyczącej zakupu, identyfikacja sposobów na zaspokojenie potrzeby następuje po
Na podstawie załączonych fragmentów wizytówek agencji reklamowych określ, która z nich specjalizuje się w realizacji indywidualnych, niestandardowych zleceń, tworzonych przez niezależnych twórców o wysokiej pozycji w branży reklamowej.

Reklama internetowa w formie reklamy zajmującej całą stronę, która pojawia się przed dotarciem użytkownika do docelowego adresu, tymczasowo blokując możliwość przeglądania strony i zmuszając użytkownika do zapoznania się z treścią, nazywana jest
Agencja reklamowa, według briefu, powinna przygotować charakterystykę grupy docelowej wraz z analizą czynników determinujących, czyli czynników:
Agencja marketingowa zaprosiła swoich pracowników na "burzę mózgów", aby zebrać koncepcje dotyczące nowego opakowania dla jednego z artykułów oferowanych przez kluczowego klienta agencji. Największą efektywność stosowania tej metody badań rynkowych mogą ograniczyć
Na podstawie analizy danych przedstawionych w tabeli określ, jaki procent badanych konsumentów akceptuje cenę 12 zł.
| Poziom cen w zł | Udział konsumentów uznających cenę za zbyt wysoką w % | Udział konsumentów uznających cenę za zbyt niską w % | Udział konsumentów akceptujących cenę w % |
|---|---|---|---|
| 9 | 10 | 30 | 30 |
| 12 | 15 | 25 | 35 |
| 15 | 30 | 5 | 50 |
| 19 | 60 | 2 | 60 |
Producent przypraw do mięs sprzedawanych w całym kraju, planując kampanię promocyjną mającą na celu osiągnięcie jak najszerszego dotarcia do grupy odbiorców, powinien zdecydować się na reklamę w
Jakiego nagłówka należy użyć w kampanii reklamowej, która informuje o nowych wcześniejszych godzinach otwarcia biblioteki?
Agencja reklamowa, będąc na etapie wzrostu, obserwuje dynamiczny rozwój sprzedaży usług, zwiększające się zyski oraz rosnącą liczbę rywali. To wskazuje, że agencja nie powinna podejmować działań mających na celu
W pierwszej połowie 2019 roku klub fitness miał przeciętne miesięczne obroty wynoszące 120 000,00 zł. W lipcu zrealizowano kampanię reklamową w lokalnych mediach, która kosztowała 12 000,00 zł. W sierpniu zauważono zwiększone zainteresowanie klientów oraz wzrost miesięcznych przychodów ze sprzedaży do 180 000,00 zł. Jaką wartość ma wskaźnik rentowności przeprowadzonej kampanii reklamowej?
Agencja marketingowa działa w ramach kampanii promującej obozy młodzieżowe. Która metoda reklamowania tych obozów jest najbardziej efektywna?
Na podstawie załączonej tabeli określ, jakiego rodzaju rabat stosuje agencja reklamowa.
| termin emisji reklamy | Cena emisji jednego spotu, zł | |
|---|---|---|
| zasięg - lokalnie | zasięg - cały region | |
| 1.01÷15.03 | 200,00 | 200,00 |
| 16.03÷31.03 | 350,00 | 350,00 |
| 1.04÷30.06 | 200,00 | 200,00 |
| 1.07÷31.08 | 150,00 | 150,00 |
| 1.09÷30.11 | 200,00 | 200,00 |
| 1.12÷31.12 | 350,00 | 350,00 |
| ceny obowiązują przy zakupie 10 spotów | ||
Na którym rysunku przedstawiono ploter?

Agencja marketingowa otrzymała od swojego klienta, którym jest właściciel pizzerii Avanti, zlecenie na wydrukowanie 150 egzemplarzy menu w formacie A5 na papierze o gramaturze 170 g/m2. Agencja dysponuje tylko papierem o tej gramaturze w formacie A3. Ilu arkuszy papieru A3 będzie potrzebować agencja, aby zrealizować to zlecenie?
Producent męskich garniturów ma zamiar skierować swoje działania promocyjne do hurtowników. W związku z tym powinien wykonać
Do tworzenia korespondencji seryjnej dla klientów agencji reklamowej wykorzystuje się program
Tabela zawiera dane dotyczące skuteczności czterech kampanii reklamowych. Która z kampanii cechuje się najwyższym wskaźnikiem kosztu dotarcia do audytorium reklamy (CPP)?
| Określenie kampanii | Koszt całkowity przeprowadzenia kampanii, zł | Liczba wygenerowanych punktów GRP |
|---|---|---|
| Kampania reklamowa A | 100 000,00 | 250 |
| Kampania reklamowa B | 120 000,00 | 200 |
| Kampania reklamowa C | 140 000,00 | 200 |
| Kampania reklamowa D | 150 000,00 | 300 |
Kiedy firma planuje nabyć usługi promocyjne, przesyła do różnych agencji reklamowych brief
Który produkt reklamowy zostanie najlepiej wyeksponowany w podajniku widocznym na ilustracji?

Które narzędzie marketingu internetowego powinna wykorzystać agencja reklamowa, uwzględniając warunki zleceniodawcy?
Warunki zlecenia: — niski koszt dotarcia do klienta, — wysoki stopień zachowania prywatności odbiorcy, — szybkie dotarcie z przekazem reklamowym, — dotarcie do określonej grupy odbiorców. |
Firma specjalizująca się w nowoczesnych technologiach informacyjnych planuje promować swoje usługi w prasie krajowej. Aby podkreślić dynamikę swoich działań oraz nieprzerwany rozwój, powinna w reklamie zastosować kompozycję
Który krój pisma zastosowano w sloganie reklamowym?

Na której ilustracji przedstawiono kaseton?

Jaką procentową wartość marży przyjmuje agencja reklamowa, jeżeli cena sprzedaży netto zestawu gadżetów wynosi 110,00 zł, a wysokość marży zawartej w cenie sprzedaży to 10,00 zł?
Które z urządzeń pokazanych na rysunkach jest maszyną do sitodruku?

System zarządzania informacjami o klientach, służący do budowania relacji z klientami, to system
Zielony kolor otrzymuje się poprzez połączenie dwóch innych kolorów
Producent soków owocowych zamierza przeprowadzić kampanię reklamową polegającą na lokowaniu produktu w jednym z czterech seriali emitowanych w telewizji. Wskaż serial, który powinna wybrać firma, biorąc pod uwagę największy przyrost oglądalności w miesiącu kwietniu w stosunku do marca.
| Serial | Oglądalność [%] | |
|---|---|---|
| marzec | kwiecień | |
| A. | 23,5% | 24,5% |
| B. | 19,2% | 24,1% |
| C. | 20,5% | 19,8% |
| D. | 26,4% | 20,3% |
Który z wymienionych elementów umożliwia bezpieczne przycięcie projektu do finalnego formatu, zapewniając, że obszar druku sięga samej krawędzi po obcięciu arkusza?
Agencja reklamowa, przyglądając się portfolio swoich produktów, doszła do wniosku, że zwiększenie liczby zamówień na odzież reklamową jest możliwe wyłącznie poprzez oferowanie ich w znacznie niższej cenie. Decyzja ta została podjęta po zakwalifikowaniu odzieży jako produktów
Na podstawie danych przedstawionych na wykresie wskaż, dla którego medium przewiduje się największy spadek (wyrażony w punktach procentowych) udziału w globalnych wydatkach w roku 2017 w stosunku do roku 2014.
