Pytanie 1
Narzędzie promocji konsumenckiej w formie służy do budowania lojalności klientów w salonie samochodowym
Wynik: 33/40 punktów (82,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Narzędzie promocji konsumenckiej w formie służy do budowania lojalności klientów w salonie samochodowym
Agencja przygotowała ofertę w programie Microsoft Office Word. W jakim formacie powinno się przesłać ofertę do klienta, aby jak najlepiej zachować spójność dokumentu, oryginalne formatowanie, umożliwić odczyt ozdobnych czcionek oraz uniknąć zmiany wyglądu i treści dokumentu po otwarciu na urządzeniach i oprogramowaniu klienta?
Dysonans pozakupowy to
Zbudowanie bazy danych dotyczącej klientów jest korzystne, gdy
Sprzedając towary przy użyciu zasady kontrastu, w pierwszej ofercie należy zaprezentować
Producent garsonek damskich chciałby skierować swoją promocję do hurtowników. W tym celu powinien zastosować
Który z poniższych składników powinien być zawarty w pisemnej umowie sprzedaży artykułów lub usług reklamowych, aby miała ona ważność prawną, w kontekście dowodowym oraz dochodzenia roszczeń przed sądem?
W procesie podejmowania decyzji dotyczącej zakupu, identyfikacja sposobów na zaspokojenie potrzeby następuje po
Najbardziej skutecznym narzędziem promocji dla klientów w kontekście biura podróży jest
Organizacja oraz realizacja konferencji prasowej należy do działalności w obszarze
Mężczyzna w wieku trzydziestu lat, zatrudniony w agencji reklamowej, udał się na spotkanie biznesowe z kluczowym klientem. Jego rozmówczyniami były dwie kobiety w zupełnie odmiennym wieku: dyrektor marketingu oraz stażystka w tym wydziale. W jaki sposób powinien się zachować mężczyzna podczas powitania?
Klient zgłosił się do agencji reklamowej z zamiarem szybkiego wyprzedaży starszej wersji produktu poprzez istotne zwiększenie jej sprzedaży w okresie świątecznym. Jakie działania powinny być mu zaproponowane?
Aby agencja reklamowa mogła uczestniczyć w procesie składania ofert na przygotowanie materiałów promocyjnych, powinna uzupełnić
Promocja sprzedaży skierowana do klientów detalicznych to promocja
W miejscach pracy, gdzie realizowana jest lekka praca fizyczna, pracodawca jest zobowiązany zapewnić pracownikom temperaturę nie niższą niż
Czym jest profil kompetencyjny?
Który z podanych sposobów przekazywania informacji stanowi część efektywnej komunikacji ustnej?
Prezentując ofertę sprzedażową pracownik agencji powinien być przyjaźnie nastawiony do klienta. Którą z pokazanych na rysunkach postaw powinien przyjąć?

Po zakończeniu transakcji sprzedażowej, klient zdał sobie sprawę, że istnieje inny produkt, który jest bardziej konkurencyjny pod względem ceny oraz jakości. Co to oznacza dla jego odczuć?
Klient, który krytycznie podchodzi do zamiarów sprzedawcy, wskazuje na jakość obsługi, sposób eksponowania produktów oraz wskazuje na niedociągnięcia w funkcjonowaniu placówki, jest określany mianem
W ramach promocji sprzedażowej skierowanej na klientów, mającej na celu zwiększenie obrotów, nie wykorzystuje się
Jakie cechy powinna mieć prawidłowo przygotowana prezentacja dla klienta?
Określ na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej, którą technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedawca?
| Klient: od pewnego czasu obserwujemy ciągły spadek liczby odwiedzających naszą stronę internetową. |
| Pracownik agencji: Proszę mnie poprawić jeśli się mylę, poszukują Państwo sposobu na zwiększenie liczby wejść na Państwa stronę internetową? |
Jaki dokument powinna przygotować firma przyjmując zlecenie do realizacji?
Firma reklamowa pobiera 40 zł za stworzenie 100 wizytówek. Jaką kwotę uiści klient, który zamawia 400 wizytówek, jeśli przy zamówieniach powyżej 350 wizytówek przysługuje rabat w wysokości 10%?
Dla którego etapu telefonicznej rozmowy handlowej charakterystyczne są sformułowania podane w ramce?
| Mamy przyjemność zaproponować Państwu współpracę z naszą agencją reklamową. Nasza agencja pomaga przedsiębiorcom osiągnąć sukces. O naszych kompetencjach świadczą opinie zadowolonych klientów. |
Tworząc ofertę handlową, która obejmuje materiały promocyjne z obszaru BTL, należy w dokumencie zawrzeć reklamę
Do agencji reklamowej zgłosił się klient, który złożył zamówienie na 6 000 egzemplarzy ulotek, 300 plakatów oraz
600 wizytówek. Precyzyjnie określił szczegóły zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, klient ten jest
Większość klientów korzystających z usług salonu kosmetycznego to osoby, które są mniej wrażliwe na zmiany cen oraz chętnie polecają salon innym. Jak nazywają się tacy klienci?
Który z poniższych programów komputerowych nie służy do prowadzenia transakcji sprzedażowych?
Przedstawiona oferta to działanie marketingowe z zakresu

Agencja, która oferuje usługi reklamowe, postanowiła wdrożyć koncepcję marketingu-mix na podstawie formuły 7P, aby ułatwić klientom podejmowanie decyzji zakupowych oraz podkreślić dowody świadczące o jakości świadczonych usług. W celu zrealizowania tego celu powinna podjąć działania związane
Podmioty biorące udział w procesie zakupowym to:
Głównym celem tego podejścia do negocjacji jest zachowanie pozytywnych relacji z partnerem na dłuższą metę, przy czym osoba negocjująca świadomie rezygnuje z niektórych swoich aspiracji. Tego typu styl często kończy się wynikiem 'wygrany-przegrany'. Jak nazywa się ten styl?
Kierownik sekcji reklamy ogólnopolskiego miesięcznika "Czas Aptekarzy" pragnie zmotywować kilka dużych koncernów farmaceutycznych do umieszczania ogłoszeń w czasopiśmie. Które z narzędzi promocji będzie najskuteczniej perswadować klientom do nawiązania współpracy z gazetą?
Spotkania, podczas których przedstawiciel agencji reklamowej może wytłumaczyć koncepcję, a klient ma szansę na doprecyzowanie oraz uzupełnienie swoich wymagań, to
W nowoczesnym podejściu, kluczowym etapem procesu sprzedaży jest
Każdy klient, który wymaga szybkiej i uprzejmej obsługi ze strony sprzedawcy, to klient
Z jakiego kanału dystrybucji korzysta producent, który sprzedaje swoje wyroby bez udziału pośredników bezpośrednio do nabywcy?
Stawianie drugiej stronie wyraźnych i konkretnych wymagań jest cechą negocjacji