Pytanie 1
Negocjacje, w których jedna strona stawia drugiej grupie konkretne i zdecydowane wymagania, określane są jako negocjacje
Wynik: 36/40 punktów (90,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Negocjacje, w których jedna strona stawia drugiej grupie konkretne i zdecydowane wymagania, określane są jako negocjacje
Aby agencja reklamowa mogła opracować strategię dla marki kosmetycznej bazując na czynnikach makroekonomicznych, takich jak polityczno-prawne (P), ekonomiczne (E), społeczno-kulturowe (S) oraz technologiczno-ekologiczne (T), powinna zrealizować analizę
W audycji radiowej zawsze powinno się
Przedstawiony na planszy tekst został napisany z wykorzystaniem czcionki

Największa szansa na zauważenie reklamy w gazecie występuje
Przygotowując kosztorys kampanii reklamowej w telewizji, największą część funduszy powinno się przeznaczyć na budżet
Na podstawie wykresu przedstawiającego poziom oglądalności pewnej stacji telewizyjnej wybierz najkorzystniejszy czas emisji spotu reklamowego adresowanego do grupy docelowej, czyli osób w wieku powyżej 65 lat.

Agencja reklamowa przeprowadziła analizę marketingową dotyczącą sprzedaży przestrzeni reklamowej. Uwzględniono jedynie czynniki zewnętrzne. Wśród nich agencja nie powinna brać pod uwagę
Prezentowany druk przedstawia

Do badań efektywności reklamy wykorzystano arkusz kalkulacyjny. Którą formułę należy wpisać w komórce D2, aby otrzymać prawidłową wartość wskaźnika rentowności reklamy?

Strategia naśladowania może być bardziej opłacalna niż innowacje, ponieważ
Jaką metodę należy zastosować do uzyskania jednolitego nadruku na drewnianych ołówkach?
Oblicz całkowity koszt projektu reklamowego, jeśli netto koszty produkcji wynoszą 2 000,00 zł, marża firmy to 10%, a stawka podatku VAT wynosi 23%.
Koszt wydruku 100 ulotek z wykorzystaniem drukarki laserowej wynosi 11,70 zł. Jaką cenę powinno się umieścić w cenniku za wydruk 300 ulotek, jeśli różnica w cenach za wydrukowanie 200 i 100 oraz 300 i 200 ulotek wynosi 5,85 zł?
Pracownik agencji reklamowej ma za zadanie opracowywanie budżetów oraz realizację różnorodnych obliczeń i analiz. Wyniki swojej pracy przedstawia w tabelach, używając wielu funkcji matematycznych i finansowych. Do jego dyspozycji jest pakiet biurowy Microsoft Office, w którym najczęściej korzysta z aplikacji
Którą operację należy wykonać w utworzonej w arkuszu kalkulacyjnym bazie danych w celu wyświetlenia tylko i wyłącznie informacji o zleceniu dla konkretnego klienta, zrealizowanym we wskazanym miesiącu i dotyczącym projektu określonych nośników reklamowych?
Do tworzenia, edycji prostej bazy danych i analizy służy
Który z wymienionych materiałów reklamowych opisuje załączona specyfikacja?
| Specyfikacja | |
|---|---|
| Materiał | Frontlit powlekany 510 g, semimat/ błysk |
| Maksymalna szerokość | Rolki o szerokościach: 1,2 m, 1,6 m, 3,5 m |
| Długość | Długość dowolna |
| Wykończenie | Zawijanie, zgrzewanie po bokach, oczkowanie |
| Wykonanie | Druk solwentowy, 4+0 |
| Kolorystyka | CMYK |
Jedną z cech tego rodzaju reklamy jest m.in. brak nietrwałości komunikatu. Dotyczy to reklamy
Podczas negocjacji umowy sprzedaży produktu powinno się
Którego pytania brakuje w zamieszczonym modelu strategicznego planowania mediów Stephena Kinga?

Który dokument należy wystawić, jeśli zamieszczona faktura zawiera błąd w miejscu zaznaczonym na czerwono?

W celu zaprojektowania należy użyć ilustracji, nagłówka, sloganu oraz body copy
Wykorzystując trójetapowy sposób argumentacji sprzedażowej FAB, sprzedawca
Rysunek przedstawia zasadę

W ramach kampanii reklamowej przewidziano ogłoszenie całostronicowe w miesięczniku, 10 spotów reklamowych w lokalnym radio oraz 6 spotów reklamowych w lokalnej telewizji. Na podstawie cennika zaplanuj budżet reklamowy na całą kampanię.
| Cennik wybranych nośników reklamy | |
|---|---|
| Nośniki reklamy | Cena |
| Ogłoszenie całostronicowe w dzienniku | 1 000 zł |
| Ogłoszenie całostronicowe w miesięczniku | 2 000 zł |
| Spot reklamowy w radiu lokalnym | 3 000 zł |
| Spot reklamowy w telewizji lokalnej | 5 000 zł |
Tworząc reklamę dla sprzętu AGD, którego kluczową cechą jest niski pobór energii, warto zastosować apel
Licencje Creative Commons (wolne licencje) oferują różnorodny zestaw warunków licencyjnych - swobody i ograniczenia. Przedstawiony na rysunku symbol oznacza, że utworu wolno używać

Agencja reklamowa prowadzi negocjacje z potencjalnym klientem. Jaką metodę negocjacyjną wykorzystuje negocjator, mówiąc "W tej chwili kończą się nasze uprawnienia i nie jesteśmy w stanie podejmować decyzji w tej kwestii"?
Przedstawiony projekt logo składa się z dwóch elementów. Jednym z nich jest logotyp, a drugi to

Dział marketingu przedsiębiorstwa zajmującego się produkcją chemikaliów, opracowuje ulotki reklamowe. Ulotki mają zostać wydrukowane w drukarni w liczbie 2000 sztuk, korzystając z technologii offsetowej. W jakiej palecie kolorów powinna być przygotowana ulotka?
Obowiązek uzyskania pozwolenia na budowę w przypadku montażu reklamowego urządzenia na obiekcie zabytkowym wynika z przepisów ustawowych
Które medium w Polsce charakteryzuje się najwyższym wskaźnikiem zapamiętywania?
Agencja wykorzystuje metodę wyliczania marży "od sta". Oblicz wartość marży agencji, jeśli cena netto kampanii reklamowej wynosi 3 000,00 zł, a marża wynosi 30%?
Jaką wartość netto ma kubek reklamowy z nadrukiem, jeśli jego cena brutto wynosi 9,84 zł, a stawka VAT to 23%?
Schemat zastosowany w reklamie telewizyjnej: "kłopoty - rozwiązanie - zadowolenie" nazywa się
W jakim programie telewizyjnym warto umieścić reklamę środka do pielęgnacji skóry, aby trafić do kobiet poszukujących programów oferujących opinie i porady ekspertów?

"Poznaj smak Raju" to przykład jakiego typu sloganu?
Zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, reklamy wszystkich leków, które zostały dopuszczone do obrotu w Polsce, muszą zawierać wskazania dotyczące stosowania oraz zalecenia do zapoznania się z ulotką informacyjną. Ile czasu w reklamie powinno być poświęcone na te informacje, aby wynosiło co najmniej
Który z pokazanych na rysunkach fragmentów faktury VAT został sporządzony poprawnie?
