Pytanie 1
Aby zaprezentować wszystkie atuty samochodu osobowego, najlepszym rozwiązaniem będzie wykorzystanie reklamy w
Wynik: 3/40 punktów (7,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Aby zaprezentować wszystkie atuty samochodu osobowego, najlepszym rozwiązaniem będzie wykorzystanie reklamy w
Która sekwencja stworzenia projektu nadruku jest prawidłowa w przypadku tampondruku?
Agencja reklamowa wystawiła fakturę na zakup 6 roll-upów, gdzie cena netto za 1 sztukę wynosiła 250,00 zł, jednak nie uwzględniła przysługującego klientowi rabatu w wysokości 20,00 zł. Jaki dokument powinna sporządzić agencja, aby wprowadzić dane poprawnie?
Jaką kolejność mają składniki briefu 6M?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja marketingowa planuje kampanię promocyjną dla firmy zajmującej się produkcją sprzętu, odzieży oraz akcesoriów do wspinaczki górskiej. Aby uzyskać jak największą efektywność dotarcia do docelowej grupy odbiorców, reklama powinna być umieszczona w
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W agencji reklamowej pracuje ponad 50 osób w różnych działach. Tworzenie tekstów reklamowych oraz sloganów jest zadaniem
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Do czego służy program komputerowy, którego okno dialogowe przedstawiono na ilustracji?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Najmniej skuteczna metoda negocjacji, oparta na przekonaniu, że druga strona posiada wady i działa nieuczciwie, to strategia typu
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Gdy klient poprosił o wykonanie materiałów reklamowych POS, które mają być umieszczone na ladzie, jaki produkt reklamowy powinien być uwzględniony w zamówieniu?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Prezentowany druk przedstawia

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklama eksponowana na tylnej powierzchni blacharskiej autobusu łącznie z szybą to

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jak złożyć zgłoszenie do konkursu efektywności EFFIE?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wskaż model strategii promocyjnej, który powinno przyjąć przedsiębiorstwo, by prawidłowo zdefiniować między innymi cele promocji oraz grupy docelowe reklamy?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie narzędzie jest przeznaczone do tworzenia oraz modyfikowania podstawowej bazy danych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Która z odpowiedzi nie zawiera podmiotu przeprowadzającego analizę wyboru produktu w trakcie procesu zakupowego?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakiego typu reklamy o selektywnym działaniu powinno się użyć dla produktu, którego sieć dystrybucji jest zróżnicowana?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę zamieszczonego logo?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Grupa docelowa firmy to osoby z zaburzeniami wzroku w przedziale wiekowym od 13 do 17 lat. Najskuteczniejszą metodą dotarcia do tej grupy będzie wykorzystanie reklamy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Właściciel przedstawionego budynku chce na większości powierzchni fasady zamieścić wielkoformatową reklamę drukowaną. Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa realizująca to zlecenie, aby po zawieszeniu reklamy zapewnić jak największą ilość światła dopływającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dokument przedstawiający propozycję sprzedaży lub zakupu towarów bądź usług, wskazujący na kluczowe warunki przyszłej transakcji kupna-sprzedaży, to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką metodę wykończenia druku powinno się zastosować podczas produkcji folderów reklamowych A4, 4+4 w ilości 1 tys. egzemplarzy?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką metodę wykorzystuje się do znakowania gadżetów reklamowych wykonanych ze skóry oraz materiałów syntetycznych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa zaplanowała dla firmy kosmetycznej MAY półroczną kampanię z użyciem całostronicowego ogłoszenia po prawej stronie w miesięczniku o modzie i urodzie. Na podstawie zamieszczonego cennika określ wysokość budżetu przeznaczonego na kampanię medialną firmy MAY.
| Cennik reklamy prasowej (ceny dotyczą pojedynczych emisji) | ||
| lewa strona | prawa strona | |
| rozkładówka otwierająca | 543 000,00 zł | |
| rozkładówka | 421 000,00 zł | |
| IV okładka | 368 000,00 zł | |
| II okładka | 328 000,00 zł | |
| III okładka | 257 000,00 zł | |
| 1/1 strony | 213 000,00 zł | 250 000,00 zł |
| 1/2 strony | 157 000,00 zł | 191 000,00 zł |
| 1/3 strony | 130 000,00 zł | 140 000,00 zł |
| junior page | 214 000,00 zł | |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie urządzenie jest stosowane podczas przeprowadzania resuscytacji krążeniowo-oddechowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Najbardziej skutecznym narzędziem promocji dla klientów w kontekście biura podróży jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa pragnie zebrać różnorodne informacje dotyczące stylu życia i pasji potencjalnych klientów. Jak można najszybciej zrealizować ten cel?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przygotowując kampanię reklamową, pracownik agencji zbierze zamieszczone na rysunku informacje, wykorzystując

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którego z poniższych programów powinien wykorzystać pracownik agencji reklamowej do stworzenia profesjonalnej wielostronicowej publikacji drukowanej, zawierającej setki stron?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na wykresie przedstawiono strukturę wiekową czytelników czterech popularnych miesięczników. W którym czasopiśmie należy umieścić reklamę, aby dotrzeć do największej nominalnie liczby czytelników z grupy wiekowej 20÷35 lat, jeżeli wiadomo, że miesięcznik X ma nakład 100 000, miesięcznik Y – 200 000, miesięcznik Z – 150 000, a miesięcznik Q – 300 000?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Produkt, który jest nazywany "dojną krową" w macierzy BCG
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie medium powinno być użyte, aby właściwie zaprezentować produkt i uzyskać zasięg na całym świecie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa stworzyła różnorodną ofertę produktów i usług, dlatego zdecydowała się na strategię marketingową skoncentrowaną na postawach klientów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa, przesyłając ofertę handlową do przedsiębiorstwa, dołączyła również teczkę z dziełami grafików oraz przykłady wcześniej zrealizowanych projektów, które umożliwią przyszłym klientom ocenę kreatywności zespołu, a także stylu i różnorodności świadczonych usług. Jak brzmi nazwa załącznika, który znajduje się w ofercie?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Producent produktów mlecznych zlecił agencji reklamowej stworzenie projektu graficznego opakowania dla nowego rodzaju jogurtu owocowego, wskazując, by zastosowano kolor, który pobudza apetyt. Jakiego koloru dominującego powinien zaproponować pracownik agencji reklamowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Termin odnoszący się do standardowej wartości dodanej do ceny produktu podczas ustalania kosztu produktu promocyjnego to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklamówki o powierzchni 12 m2 nie powinno się lokalizować
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Pierwszym krokiem przy projektowaniu bazy danych o klientach jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W reklamie często stosuje się stereotypy, ponieważ
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W którym z modeli oddziaływania reklam na klientów następuje zwrócenie uwagi na produkt, budowanie zainteresowania jego cechami, wzbudzanie pragnienia posiadania oraz motywowanie do podjęcia działania?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jakie czynniki są analizowane w kontekście polityczno-prawnym, ekonomicznym, społecznym i technologicznym?
Brak odpowiedzi na to pytanie.