Pytanie 1
Zgodnie z przepisami prawa reklamowego w Polsce, przekaz reklamowy nie może dotyczyć
Wynik: 33/40 punktów (82,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Zgodnie z przepisami prawa reklamowego w Polsce, przekaz reklamowy nie może dotyczyć
Na rysunku przedstawiona jest wizytówka służbowa pracownika Agencji Reklamowej "Ollyy". Którego podstawowego elementu brakuje na wizytówce?

Który dokument tworzony jest na formularzu pokazanym na rysunku?

Baza danych o klientach, umożliwiająca zarządzanie relacjami z klientem, to baza
Po zakończeniu kampanii reklamowej obliczono wskaźnik, który określa relację między osiągniętymi celami reklamowymi a wydatkami na reklamę. Jaki to wskaźnik?
Jaki rodzaj reklamy powinno zastosować przedsiębiorstwo, jeśli jego kampania reklamowa skupia się głównie na budowaniu luksusowego wizerunku produktu wśród bogatych kobiet?
Aby stworzyć trwałą reklamę, która nie blokuje dopływu światła na szybach samochodowych, agencja reklamowa powinna użyć
Firma JEVAL chce wzbogacić swoją ofertę produktową w punkcie sprzedaży oraz zainteresować klientów. W tym celu powinna wykorzystać
Uniwersalne zasady reguły 80/20, które mają znaczenie w procesie tworzenia reklamy, określa
Etykieta produktu spożywczego nie powinna
Do agencji reklamowej wpłynęło zlecenie wykonania ze styroduru liter przestrzennych, potrzebnych do wyklejenia na elewacji budynku napisu TIKIRIKI. Ile sztuk płyt o wymiarze 1260 mm x 610 mm musi zamówić agencja reklamowa, aby zrealizować zamówienie?

Jaką wartość brutto zapłaci klient za zamówione produkty?
| ZAMÓWIENIE NR 123/09/2019 | Warszawa, dn. 10.01.2020 r. | ||||||
| Nabywca: Andrzej Nowakowski ul. Nowa 2, 00-230 Warszawa | Sprzedawca: Agencja Reklamowa Druk ul. Koralowa 345, 00-240 Warszawa | ||||||
| Lp. | Nazwa produktu | Cena jednostkowa netto | Stawka VAT | Kwota podatku VAT | Cena jednostkowa brutto | Zapotrzebowanie | |
| 1 | Smycz | 0,50 zł | 23% | 0,12 zł | 0,62 zł | 100 szt. | |
| 2 | Roll-up 80×200 mm | 160,00 zł | 23% | 36,80 zł | 196,80 zł | 10 szt. | |
| 3 | Tabliczka przydrzwiowa 180×54 mm | 85,00 zł | 23% | 19,55 zł | 104,55 zł | 5 szt. | |
Jeśli firma planuje wprowadzenie wolontariatu pracowniczego, w którym zatrudnieni angażują się w działalność na rzecz lokalnej społeczności lub organizacji non-profit, jakie działania powinny zostać zaproponowane?
W programie Microsoft Office Excel stworzono bazę kontrahentów agencji reklamowej. Jaki filtr należy zastosować na kolumnie z kodem pocztowym, by uzyskać listę kontrahentów z Częstochowy, którzy mają kod pocztowy 42-200?
Zgodnie z siatką FCB, zamiarem reklamy proszku do prania X, której kluczowym celem jest kształtowanie nawyku wśród konsumentów, jest
Głównym celem tego podejścia do negocjacji jest zachowanie pozytywnych relacji z partnerem na dłuższą metę, przy czym osoba negocjująca świadomie rezygnuje z niektórych swoich aspiracji. Tego typu styl często kończy się wynikiem 'wygrany-przegrany'. Jak nazywa się ten styl?
Spotkania, podczas których przedstawiciel agencji reklamowej może wytłumaczyć koncepcję, a klient ma szansę na doprecyzowanie oraz uzupełnienie swoich wymagań, to
Jak określa się graficzny układ reklamy w prasie?
Pismo oparte na łacińskim alfabecie, charakteryzujące się łamanymi i silnie zdobionymi kształtami, które było używane najdłużej w Niemczech, aż do XIX wieku, nosi nazwę
W stworzonym materiale reklamowym pasty do zębów wykorzystano specjalistę, który wypowiada się o produkcie i go poleca. Który z wymienionych składników reklamy mógłby ją zaburzyć i wywołać u odbiorcy poczucie sprzeczności?
Określ na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej, którą technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedający.
| Klient: Od kilku lat prowadzę salon kosmetyczny i przez cały ten czas swoją reklamę zamieszczałam w prasie lokalnej. Niestety, nie jestem zadowolona z jej efektów. |
| Sprzedający: O ile dobrze zrozumiałem, reklama prasowa już Panią nie interesuje. |
Który z podanych fragmentów reklam prasowych wskazuje na korzyść i obiecuje zwiększenie siły nabywczej klienta?

Producent zabawek przeprowadził analizę portfelową BCG dla swoich wyrobów. W której kategorii znajdują się artykuły, które nie generują istotnych zysków i nie mają szans na rozwój?
Aby zidentyfikować elementy kulturowe wpływające na wybory zakupowe, konieczna jest analiza danych
Gdy klient poprosił o wykonanie materiałów reklamowych POS, które mają być umieszczone na ladzie, jaki produkt reklamowy powinien być uwzględniony w zamówieniu?
Zgodnie z zasadami Ustawy o radiofonii i telewizji zabronione jest lokowanie produktu w
Podczas negocjacji umowy dotyczącej sprzedaży produktów reklamowych warto stopniowo wprowadzać wcześniej przygotowane elementy argumentacji. Jak nazywa się ta technika?
Dom mediowy, który zdobył nagrodę Firma Fair Play, zakupił czas antenowy (2 minuty) przed istotnym meczem piłkarskim. Pozostało mu jeszcze 30 sekund na sprzedaż reklamy. Wartość takiego spotu w tym czasie wynosi 100 000,00 zł. Dom mediowy liczył na duże zainteresowanie i planował prowadzić negocjacje twarde z reklamodawcami. Ostatecznie zainteresowały się tylko dwie firmy, gotowe zapłacić 30 000,00 zł za 30 sekund. Jaką strategię negocjacyjną powinien przyjąć dom mediowy?
Spis niezbędnych materiałów do realizacji reklamy nazywa się
Producent garsonek damskich chciałby skierować swoją promocję do hurtowników. W tym celu powinien zastosować
Który rodzaj druku powinien zastosować pracownik agencji reklamowej, aby oznakować adresem strony internetowej 300 sztuk gadżetów reklamowych przedstawionych na ilustracji?

Promocja sprzedaży skierowana do klientów detalicznych to promocja
Na podstawie załączonych fragmentów wizytówek agencji reklamowych określ, która z nich specjalizuje się w realizacji indywidualnych, niestandardowych zleceń, tworzonych przez niezależnych twórców o wysokiej pozycji w branży reklamowej.

Agencja reklamowa, badając zebrane dane oraz opracowane koncepcje, które mają na celu zaspokojenie maksymalnej liczby oczekiwań i potrzeb klienta, a także uwzględnienie zdolności finansowych kupującego, realizuje proces
Klient, dla którego najważniejsze jest osiągnięcie określonego celu, jakim jest zawarcie umowy, należy do grupy klientów typu
Ceną psychologiczną, która jest przykładem stosowanym podczas sezonowych przecen, jest cena
Na podstawie tabeli określ, w których godzinach ceny emisji spotu radiowego są najwyższe.
| Godzina | Mnożnik ceny emisji |
|---|---|
| 600 – 800 | 1,2 |
| 800 – 1000 | 1,5 |
| 1000 – 1300 | 1,4 |
| 1300 – 1500 | 1,0 |
| 1500 – 1700 | 1,2 |
| 1700 – 2000 | 1,3 |
| 2000 – 600 | 1,1 |
Który rodzaj perspektywy został przedstawiony na ilustracji?

Jaką metodę uszlachetniania druku powinno się zastosować, aby papier miał trójwymiarową strukturę przypominającą len?
Proces uzyskiwania wartościowych danych z bazy, aby następnie mogły być one przekształcone i przyniosły rezultaty, określa się mianem