Pytanie 1
Do czego służy program komputerowy, którego okno dialogowe zostało przedstawione na rysunku?

Wynik: 27/40 punktów (67,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Do czego służy program komputerowy, którego okno dialogowe zostało przedstawione na rysunku?

Miarą dobrej obsługi klienta jest
Osobą odpowiedzialną za zakup mediów w firmie reklamowej jest
Przedstawiona grafika jest formą prezentacji informacji zwaną

Producent ekskluzywnej odzieży męskiej postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną, pragnąc, aby komunikat uświadomił widzowi, że dzięki jego luksusowym koszulom i garniturom stanie się kimś wyjątkowym oraz wejdzie w świat nowych, wymarzonych doświadczeń i możliwości. Jaką metodę prezentacji produktu należy zastosować?
Jaki dokument został pokazany na zdjęciu?

Przedstawiona grafika ma zostać zamieszczona na bilbordach w większych miastach Polski. Wskaż nieprawidłowość, która występuje w zaprojektowanym przekazie reklamowym.

Jakie składowe są niezbędne do opracowania pełnej koncepcji marketingowej 4C?
Zjawisko automatycznego, korzystnego postrzegania produktu przed nabyciem, wynikające z emocji wywołanych kampanią znanej marki nazywane jest
Które obszary zaznaczono na rysunku czerwoną i zieloną linią?

Reklama eksponowana na tylnej powierzchni blacharskiej autobusu łącznie z szybą to

Która technika produkcji reklamy służy do tego, aby uzyskać efekt przedstawiony na rysunku?

Który z modeli kolorów powinien być wybrany przy tworzeniu projektu ulotki reklamowej dla drukarni?
Zbudowanie bazy danych dotyczącej klientów jest korzystne, gdy
Agencja reklamowa "X-line" koncentruje się głównie na kreowaniu nazw dla firm, usług oraz produktów. Profesjonalne stworzenie nazwy ma na celu zwiększenie sprzedaży, a także lepsze dotarcie do klientów i zapadnięcie im w pamięć. Jaki jest zasadniczy obszar działalności tej agencji?
W ramach akcji promocyjnej "Mazury cud natury" stworzono film, który ukazuje urok przyrody warmińsko-mazurskiego. W produkcji wykorzystano elementy z dwóch wcześniejszych dzieł filmowych, co zostało zaznaczone w filmie. Podano tytuły obu wcześniejszych produkcji oraz nazwiska ich reżyserów. W tej sytuacji zastosowano przepisy
Nadruk na długopisach reklamowych powinien być wykonany metodą druku, która nazywa się
Ocena poprawnego nałożenia kolorów poszczególnych separacji jest kluczowa przed wydrukowaniem grafiki?
Biuro podróży zamierza zastosować na ulotce antykwę linearną szeryfową (egipcjankę), czcionkę charakteryzującą się prostymi formami, wykorzystującymi prawidła geometrii. W którym z przedstawionych nagłówków użyto tej właśnie czcionki?

W której umowie może wystąpić zapis podany w ramce?
| § 3 Zamawiający zleca, a Agencja reklamowa zobowiązuje się świadczyć na zasadach określonych w Umowie usługi w zakresie PR. |
Który materiał reklamowy przedstawia zdjęcie?

Określ liczbę emisji reklamy prasowej w weekendowych wydaniach pewnego dziennika, jeśli klient zażyczył sobie, aby reklama zajmowała 2 moduły oraz była wydrukowana w kolorze. Budżet kampanii wynosi 4 900,00 zł.
| Dzień wydania | Cena 1 modułu ogłoszenia [zł] | |
|---|---|---|
| ogłoszenie kolorowe | ogłoszenie czarno-białe | |
| poniedziałek-piątek | 250,00 | 180,00 |
| sobota-niedziela | 350,00 | 280,00 |
Producent ekskluzywnej odzieży męskiej postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną, aby przekaz był jasny dla widza, iż dzięki luksusowym koszulom i garniturom stanie się kimś wyjątkowym oraz otworzy przed sobą drzwi do nowych, wymarzonych możliwości i doświadczeń. Jaką metodę prezentacji produktu powinien zastosować?
Grafik stworzył w programie do grafiki wektorowej projekt plakatu reklamowego. Jak powinien postąpić z tekstami, aby po wysłaniu projektu do drukarni nie wystąpiły problemy związane z ich wydrukowaniem oraz bezstratnym powiększaniem?
Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik interesujących go bannerów reklamowych. Oblicz brakującą w cenniku cenę brutto.
| Banner reklamowy lity (frontlight) | Cena netto za 1 m² | Stawka VAT | Cena brutto za 1 m² |
|---|---|---|---|
| do 1 m² | 20,00 zł | 23% | 24,60 zł |
| 1 m² – 5 m² | 15,00 zł | 23% | 18,45 zł |
| 1 m² – 5 m² | 10,00 zł | 23% | ? |
Jakie media powinny zostać uwzględnione w mediaplanie, jeśli klient poszukuje ogólnopolskiego zasięgu oraz multimedialnego przekazu?
Które urządzenie służy do frezowania?

Jak określa się standard rozmowy w sprzedaży?
Celem kampanii reklamowej jest poinformowanie klientów o otwarciu w Krakowie nowego oddziału sieciowej restauracji. Która z wymienionych form reklamy zapewni najlepsze dotarcie do grupy docelowej, którą stanowią mieszkańcy Krakowa i okolic?
Agencja reklamowa opracowuje kampanię promocyjną dla producenta kombinezonów i kapeluszy dla pszczelarzy. Aby osiągnąć maksymalną efektywność w dotarciu do właściwej grupy odbiorców, powinna wybrać reklamę w
Badania fokusowe zostały przeprowadzone osobno wśród klientów, pośredników handlowych oraz ekspertów. W ten sposób podzielono badania według
W tabeli przedstawiono cztery przykładowe rekordy z bazy danych o klientach. Które działanie należy podjąć, aby można było efektywniej z niej korzystać?
| ID | Nazwa firmy | Imię i Nazwisko | Adres | Następny kontakt |
|---|---|---|---|---|
| 1.2 | PHU Zośka | Zosia Knutowska | Warszawa | - |
| A8 | Sklep Adam | Jan Kowalski | Warszawa ul. Kosmiczna 36 a | za tydzień |
| 1 | PHU | Beata Adamiak | Poznań ul. Żółta 21 | 24.08.2014 |
| 2 | PHU | Adam Adamiak | Myszków | za 8 dni |
Tworząc reklamę dla sprzętu AGD, którego kluczową cechą jest niski pobór energii, warto zastosować apel
Poniższa wypowiedź w ramce ilustruje typ klienta
"Potrzebuję witryny internetowej, responsywnej, z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią. Proszę o przedstawienie kilku strategii pozycjonowania strony, a wybiorę najlepszą dla mojej firmy".
Realizując zamówienie na 10 000 sztuk ulotek promocyjnych w formacie A5, powinno się zastosować
Kiedy głównym zamiarem reklamy jest zwiększenie prestiżu produktu, które medium reklamowe będzie najbardziej korzystne?
W analizie skuteczności reklamy zbadano, jak kampania reklamowa wpłynęła na wyniki sprzedaży danego produktu na dwóch zbliżonych rynkach, przy czym działania promocyjne przeprowadzono tylko na jednym z nich. W tym przypadku zastosowano
Agencja reklamowa, na podstawie briefu, powinna stworzyć opis grupy docelowej wraz z analizą czynników wpływających, a więc czynników:
Najczęściej stosowaną metodą określania budżetu reklamowego przez firmy z długim stażem na rynku, które mają stabilną sprzedaż, jest metoda
Proces przygotowania projektu do druku obejmuje między innymi rastrowanie elektroniczne obrazu. Rysunek przedstawia raster
