Pytanie 1
Na podstawie załączonych fragmentów wizytówek agencji reklamowych określ, która z nich specjalizuje się w realizacji indywidualnych, niestandardowych zleceń, tworzonych przez niezależnych twórców o wysokiej pozycji w branży reklamowej.

Wynik: 10/40 punktów (25,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Na podstawie załączonych fragmentów wizytówek agencji reklamowych określ, która z nich specjalizuje się w realizacji indywidualnych, niestandardowych zleceń, tworzonych przez niezależnych twórców o wysokiej pozycji w branży reklamowej.

Najszerszy zasięg witryny internetowej firmy określa się mianem zasięgu
Aby sporządzić plakat reklamowy, zastosowano zestaw czterech podstawowych kolorów farb używanych w druku: magenta, yellow, cyjan, black, co oznacza
Jak określa się graficzny układ reklamy w prasie?
Reklama nie ma na celu
Podmioty biorące udział w procesie zakupowym to:
Na której ilustracji przedstawiono sposób aranżacji sali sprzedaży typu ruszt?

Firma JEVAL chce wzbogacić swoją ofertę produktową w punkcie sprzedaży oraz zainteresować klientów. W tym celu powinna wykorzystać
Który dokument został przedstawiony na rysunku?

Firma przeznaczyła 200 000 zł na kampanię reklamową w telewizji. Koszt 30-sekundowego spotu telewizyjnego wynosi 5 000 zł. Postanowiono, że dany spot będzie emitowany 4 razy dziennie. Jak długo potrwa kampania reklamowa w telewizji?
Największe możliwości sprzedażowe znajdują się w gorących punktach, które to są
Firma pragnąca efektywnie zarządzać kontaktami z klientami powinna zainwestować w system
Hurtownik ma cenę netto wynoszącą 2 000 zł oraz marżę na poziomie 100 zł. Cena hurtowa netto detalisty wynosi 2 100 zł, a jego marża to 500 zł. Jaka będzie wartość ceny detalicznej netto?
Jakie narzędzie jest przeznaczone do tworzenia oraz modyfikowania podstawowej bazy danych?
Jaką metodę promocyjną wykorzystano w reklamie opisanej poniżej? "W reklamie znany kierowca rajdowy dzieli się doświadczeniem z rajdów samochodowych, w których jego brat bierze udział. Każdy z tych rajdów zakończył się jego triumfem i zaznacza, że zawdzięcza to między innymi olejowi marki OLG."
Matryca nie jest stosowana w technologii druku nazywanej
Lista wymaganych surowców do wykonania reklamy nosi nazwę
W modelu AIDA (Attention, Interest, Desire, Action), który opisuje wpływ reklamy na odbiorcę, występują kolejno:
Która metoda zbierania informacji została opisana w zamieszczonej ramce?
| Pretest komunikatów reklamowych AdVise jest realizowany metodą CAWI na próbie N=300, przy czym N=150 to grupa eksperymentalna, na której testowany jest dany spot umieszczony w bloku reklam, zaś N=150 to grupa kontrolna, która otrzymuje w bloku reklam inny spot, np. konkurencji. Badanie może być traktowane jako samodzielne lub być rozwinięte w badanie jakościowe. Klient otrzymuje wyniki w ciągu kilku dni roboczych od |
Określ na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej, którą technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedawca?
| Klient: od pewnego czasu obserwujemy ciągły spadek liczby odwiedzających naszą stronę internetową. |
| Pracownik agencji: Proszę mnie poprawić jeśli się mylę, poszukują Państwo sposobu na zwiększenie liczby wejść na Państwa stronę internetową? |
Urządzenie peryferyjne przestawione na ilustracji, służące do pracy z dużymi płaskimi powierzchniami i używane przez grafików komputerowych, to

Na podstawie graficznej prezentacji udziału poszczególnych segmentów rynku reklamy w pewnym roku określ, jaki był udział segmentu czasopism w porównaniu z segmentem radia.

Myślenie „out of box” w obszarze marketingowej komunikacji definiowane jest jako
Która technika produkcji reklamy służy do tego, aby uzyskać efekt przedstawiony na rysunku?

W ramach promocji sprzedażowej skierowanej na klientów, mającej na celu zwiększenie obrotów, nie wykorzystuje się
Producent artykułów promocyjnych wpływa na rynek przy użyciu tradycyjnej mieszanki marketingowej. Oprócz produktu, co jeszcze się do niej zalicza?
Do którego etapu tworzenia spotu reklamy telewizyjnej zalicza się zamieszczony rysunek?

Jaką metodę badania słuchalności radia stosuje się, aby zadać respondentom pytania o to, jakie stacje i programy słuchali w dniu poprzednim?
Podczas zakupu soku pomarańczowego klient przypomniał sobie reklamę, która przywodziła mu na myśl lato, słońce, wakacje oraz wywołała pozytywne uczucia. Jak nazywa się to przeniesienie emocji na produkt, które ma miejsce po obejrzeniu reklamy?
Które z wymienionych haseł powinna zaproponować agencja klientowi, jeżeli zamówił on tekst o długości 21 zzs (znaków ze spacjami)?

Jaką strategię organizacyjną i rozwojową przyjęła agencja, wprowadzając na rynek warszawski nowoczesne, udoskonalone wersje dotychczas oferowanych banerów reklamowych?
Wypowiedź przytoczona w ramce jest charakterystyczna dla klienta typu
| „Potrzebuję strony internetowej, responsywnej z zastosowaniem systemu zarządzania treścią. Proszę zaproponować kilka strategii pozycjonowania strony, a wybiorę najlepszą dla mojej firmy." |
Identyfikacja telefonów komórkowych w otoczeniu, wysłanie prośby o zatwierdzenie połączenia oraz przesyłanie plików do urządzeń, które zaakceptowały tę prośbę, to kroki w usłudze reklamowej korzystającej z
Jaką metodę prezentacji reklamy powinno się zastosować, aby uwydatnić zalety oraz rozbudowane funkcje nowego robota kuchennego?
Agencja reklamowa, będąc na etapie wzrostu, obserwuje dynamiczny rozwój sprzedaży usług, zwiększające się zyski oraz rosnącą liczbę rywali. To wskazuje, że agencja nie powinna podejmować działań mających na celu
Wykonanie konkretnej funkcji w firmie, której celem są działania kontrolne, dostarczające informacji o poziomie sprzedaży, kosztach i zyskach, dotyczy
W przypadku, gdy sprzedaż jest dokumentowana za pomocą kasy fiskalnej, paragon wydrukowany powinien być przekazany
W media planie trzeba przygotować dokument w formie wizualnej, który zawiera daty emisji reklam, czyli
Producent piwa chce zamieścić reklamę zewnętrzną swojego nowego wyrobu w mieście. Którą powierzchnię freeboardu muszą zajmować widoczne i czytelne napisy informujące o szkodliwości spożycia alkoholu lub o zakazie sprzedaży alkoholu małoletnim, aby reklama była zgodna z przepisami ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi?

Do form rozliczeń bezgotówkowych zaliczamy: