Pytanie 1
Jaki rodzaj reklamy powinno się wybrać, aby dotrzeć do hurtowników i detalistów przy użyciu poczty?
Wynik: 27/40 punktów (67,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Jaki rodzaj reklamy powinno się wybrać, aby dotrzeć do hurtowników i detalistów przy użyciu poczty?
Najbardziej skutecznym narzędziem promocji dla klientów w kontekście biura podróży jest
Agencja reklamowa opracowuje dla danej instytucji system wizualnej identyfikacji. Używany w tym kontekście układ graficzny nazywany jest jako
Nagle zmieniając zespół negocjacyjny, stosuje się technikę negocjacyjną, która polega na
Jakiego rodzaju slogan wykorzystuje do promocji swoich batonów firma Tabalugo?

Przygotowując kampanię marketingową dla młodych ludzi, którzy nie tylko będą odbiorcami komunikatu, ale także aktywnie wezmą udział w działaniach promocyjnych firmy, należy zastosować
Reklama, która jest czynem nieuczciwej konkurencji, to
Zgodnie z siatką FCB, zamiarem reklamy proszku do prania X, której kluczowym celem jest kształtowanie nawyku wśród konsumentów, jest
Jakiego typu umowę powinna zawrzeć agencja reklamowa, podejmując współpracę z grafikiem, w ramach tak zwanej umowy projektowej?
W kampaniach społecznych często wykorzystuje się apel, który ma na celu wskazanie, co jest dobre, a co złe. Jaki typ apelu to reprezentuje?
Właściciel sklepu spożywczego zauważył znaczący spadek sprzedaży w swojej placówce. Zwrócił się z prośbą o poszerzenie bazy danych klientów o pole "ocena jakości obsługi". Aby pozyskać takie dane, pracownik agencji reklamowej powinien zasugerować skorzystanie z usług specjalisty ds. wywiadu marketingowego, nazywanego
Które urządzenie powinna wybrać agencja reklamowa w celu realizacji zamówienia klienta, aby oprawić i sczepić kilkadziesiąt luźnych jednakowo rozmiarowych kartek?

Przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą obuwia sportowego zamierza przeprowadzić kampanię reklamową w jednej z lokalnych stacji radiowych. Przedstawiciele firmy chcą, aby spoty emitowane były w godzinach, kiedy ludzie jadą do i wracają z pracy. Która oferta spełnia przedstawione wymogi oraz zawiera najkorzystniejszą cenę emisji jednego spotu?
| ilość spotów 300 | ilość spotów 300 | ilość spotów 200 | ilość spotów 200 |
| dzienna ilość spotów 5 | dzienna ilość spotów 5 | dzienna ilość spotów 4 | dzienna ilość spotów 6 |
| emisja spotów pasmowa | emisja spotów dowolna | emisja spotów dowolna | emisja spotów pasmowa |
| czas trwania spotu 30 s | czas trwania spotu 30 s | czas trwania spotu 30 s | czas trwania spotu 30 s |
| koszt kampanii 900 | koszt kampanii 1 200 | koszt kampanii 1 000 | koszt kampanii 900 |
| A. | B. | C. | D. |
W programie Microsoft Office Excel stworzono bazę kontrahentów agencji reklamowej. Jaki filtr należy zastosować na kolumnie z kodem pocztowym, by uzyskać listę kontrahentów z Częstochowy, którzy mają kod pocztowy 42-200?
Jak nazywa się zastosowany na rysunku rodzaj perspektywy?

Na podstawie wykazu kosztów agencji ustal koszty bezpośrednie produkcji 1 000 szt. ulotek reklamowych.
| Koszty ponoszone przez agencję: |
| — zużycie papieru 50,00 zł/1000 szt. ulotek — ubezpieczenie samochodu firmowego 350,00 zł/rok — obsługa prawna 500,00 zł/miesiąc — zużycie tonera do drukarki 140,00 zł/1000 szt. ulotek — jednorazowy koszt projektu ulotki 1000,00 zł — czynsz za lokal 3500,00 zł/miesiąc |
Klient posiada budżet na reklamy wynoszący 10 200,00 zł. Planuje wyemitować reklamę w telewizji regionalnej co najmniej 9 razy. Jaką stację telewizyjną powinien zaproponować mu przedstawiciel agencji reklamowej?
Agencja reklamowa wystawiła fakturę na zakup 5 kasetonów świetlnych w cenie 400,00 zł netto za sztukę, pomijając przy tym rabat wartościowy dla klienta w wysokości 200,00 zł. Jaki dokument powinna przygotować agencja, aby skorygować ten błąd?
Tworząc kampanię reklamową, nie uwzględnia się informacji o
Który z wymienionych programów komputerowych nie służy do tworzenia baz danych klientów?
Podczas badania internetowego zmierzono spontaniczną świadomość marki dezodorantów. Którą informację można odczytać z wykresu?

Jaką kategorię analizy SWOT firmy można przypisać do braku funduszy w budżecie na kampanie reklamowe w nadchodzącym roku?
Która kolejność jest prawidłowa podczas procesu druku sitowego?

Ostatecznym zamiarem prezentacji towaru jest
W przypadku, gdy sprzedaż jest dokumentowana za pomocą kasy fiskalnej, paragon wydrukowany powinien być przekazany
Agencja reklamowa zaaranżowała sytuację, w której użytkownicy sieci sami dzielą się między sobą informacjami na temat firmy. Jak nazywa się takie podejście?
Który z poniższych kroków w produkcji spotu reklamowego powinien być zrealizowany w pierwszej kolejności?
Który dokument tworzony jest na formularzu pokazanym na rysunku?

Jakie podmioty uczestniczą w procesie zakupowym?
Jeśli firma planuje wprowadzenie wolontariatu pracowniczego, w którym zatrudnieni angażują się w działalność na rzecz lokalnej społeczności lub organizacji non-profit, jakie działania powinny zostać zaproponowane?
Wprowadzając na rynek pokazany na rysunku produkt, zgodnie z siatką FCB, należy zastosować reklamę o charakterze

Tworząc reklamę dla sprzętu AGD, którego kluczową cechą jest niski pobór energii, warto zastosować apel
Wielka firma, która zajmuje się produkcją napojów oraz wód mineralnych, wprowadza na rynek nowy produkt dla osób pragnących schudnąć. Zgodnie z strategią promocyjną firmy, grupą docelową są młodzież, która interesuje się swoim wyglądem, ale niestety boryka się z problemem nadwagi. Jaki typ reklamy najbardziej skutecznie dotrze do tej grupy?
Oblicz koszt jednostkowy ulotki na podstawie załączonych danych.
Liczba sztuk w partii: 400 Koszty: Wykonanie projektu - 250,00 zł Przygotowanie do druku – 150,00 zł (za partię do 500 szt.) Wydruk – 1,50 zł/szt. |
Które narzędzie promocji konsumenckiej przedstawiono na rysunku?

Producent odzieży dżinsowej zlecił agencji reklamowej stworzenie projektu znaku graficznego, który powinien obejmować kolorystykę, proporcje, pole ochronne oraz zastosowanie znaku. W ramach realizacji tego zlecenia, pracownik agencji powinien przygotować projekt
Które narzędzie marketingu internetowego powinna wykorzystać agencja reklamowa, uwzględniając warunki zleceniodawcy?
Warunki zlecenia: — niski koszt dotarcia do klienta, — wysoki stopień zachowania prywatności odbiorcy, — szybkie dotarcie z przekazem reklamowym, — dotarcie do określonej grupy odbiorców. |
Przedstawiony na planszy tekst został napisany z wykorzystaniem czcionki

Jakiego rodzaju środek artystyczny wykorzystano w haśle "Twój kot kupowałby smakołyki"?
Jakiego rodzaju proces produkcji materiałów promocyjnych opisuje poniższy tekst?
Procedura polegająca na nałożeniu na zadrukowaną powierzchnię folii lub tkaniny, którą można stosować m.in. do wizytówek, broszur, ulotek, aby zapewnić im odporność na działanie czynników zewnętrznych lub uzyskać efekt błyszczący albo matową powłokę.