Pytanie 1
Agencja marketingowa została poproszona o wykonanie plakatów o wymiarach 250 x 353 mm. W jakim formacie powinno się zamówić papier, aby uniknąć jego przycinania?
Wynik: 37/40 punktów (92,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Agencja marketingowa została poproszona o wykonanie plakatów o wymiarach 250 x 353 mm. W jakim formacie powinno się zamówić papier, aby uniknąć jego przycinania?
Jaka postawa jest przedstawiona na rysunku?

Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniej atrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?

Agencja reklamowa, razem z próbkami swoich produktów, zdecydowała się na wysłanie broszury, która prezentuje oferowane artykuły do potencjalnych klientów. Wewnętrzne strony broszury mają być drukowane na papierze offsetowym 90 g, natomiast okładkę, aby podkreślić jakość i wiarygodność, należy wydrukować na papierze
Pracownik firmy reklamowej podczas tworzenia prezentacji uwzględnił dane pochodzące z internetowego kursu, który umożliwia łatwe poznanie zasad tworzenia grafiki. Pracownik wykorzystał
Aby produkować ulotkę o wymiarach 105 x 148, zachowując jej rozmiary bez konieczności przycinania papieru do formatu, najlepiej zamówić papier w rozmiarze
Który z poniższych tekstów powinien znaleźć się na banerze mającym charakter rozkazujący?
Na rysunku przedstawiona jest wizytówka służbowa pracownika Agencji Reklamowej "Ollyy". Którego podstawowego elementu brakuje na wizytówce?

W celu wywołania napięcia i emocji w radiowym spocie reklamowym ubezpieczeń samochodowych umieszczono nagły dźwięk zderzenia/kolizji. Którą formę dźwiękową wykorzystano w tym przekazie?
W reklamie, w której mówi się "wszyscy mają Mambę, mam i ja", wykorzystano technikę
Który rodzaj druku powinien zastosować pracownik agencji reklamowej, aby oznakować adresem strony internetowej 300 sztuk gadżetów reklamowych przedstawionych na ilustracji?

Reklamowe hasło powinno
Jaki model kolorów należy zastosować, tworząc prezentację multimedialną zawierającą ofertę sprzedażową?
Firma zleciła przygotowanie projektu zaproszenia według następujących zasad: na środku napis zaproszenie w kolorze czarnym, krój pisma bez szeryfów, dwa elementy ozdobne również na środku. Agencja przygotowała do akceptacji projekt pokazany na rysunku. Wskaż elementy niezgodne z wytycznymi klienta.

Ocena poprawnego nałożenia kolorów poszczególnych separacji jest kluczowa przed wydrukowaniem grafiki?
Grafik stworzył w programie do grafiki wektorowej projekt plakatu reklamowego. Jak powinien postąpić z tekstami, aby po wysłaniu projektu do drukarni nie wystąpiły problemy związane z ich wydrukowaniem oraz bezstratnym powiększaniem?
Zleceniodawca, który podpisał umowę na przygotowanie reklamy w prasie, zaakceptował sugestie przedstawione w briefie kreatywnym. Następnym dokumentem, który odbierze, jest tzw. layout, zawierający
W trakcie sesji zdjęciowej należy uchwycić reklamowany produkt w taki sposób, aby osiągnąć wrażenie powiększenia go względem jego rzeczywistych wymiarów. Jakiego typu perspektywy powinno się użyć podczas jego fotografowania?
Jaką metodę przeniesienia wydrukowanego wzoru trzeba zastosować do stworzenia kaligramu na odzieży firmowej?
Jak określa się graficzny układ reklamy w prasie?
Schemat zastosowany w reklamie telewizyjnej: "kłopoty - rozwiązanie - zadowolenie" nazywa się
Do czego służy program komputerowy, którego okno dialogowe zostało przedstawione na rysunku?

Jakiego rodzaju środek artystyczny wykorzystano w haśle "Twój kot kupowałby smakołyki"?
W jakim z poniższych formatów powinien zostać zapisany dokument, aby zapewnić spójny wygląd oraz zachować pierwotne formatowanie, w tym nietypowe czcionki?
Właściciel butiku z luksusową odzieżą damską złożył zamówienie na reklamę w formie aranżacji wystawy sklepowej. W jaki sposób najlepiej zaprezentować projekt reklamy klientowi do zatwierdzenia?
Przedstawiona grafika ma zostać zamieszczona na bilbordach w większych miastach Polski. Wskaż nieprawidłowość, która występuje w zaprojektowanym przekazie reklamowym.

W stworzonym materiale reklamowym pasty do zębów wykorzystano specjalistę, który wypowiada się o produkcie i go poleca. Który z wymienionych składników reklamy mógłby ją zaburzyć i wywołać u odbiorcy poczucie sprzeczności?
Jaką formę reklamy zastosowano na załączonej ulotce?

Jakiego rodzaju połączenie kolorystyczne zastosowano w projekcie szyldu zamieszczonym na rysunku?

Który z poniższych kroków w procesie produkcji spotu radiowego odbywa się najpóźniej?
Który zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę zamieszczonego logo?

Zarząd agencji wprowadził od nowego sezonu jednolite ubrania dla wszystkich pracowników firmy. Jakie działania podjęto w tym zakresie?
Które z przedstawionych haseł reklamowych skierowanych do dzieci jest skonstruowanie zgodnie z wytycznymi Kodeksu Etyki Reklamy?

Umieszczając reklamę na szybie sklepowej i chcąc równocześnie zapewnić 40% przepuszczalność światła oraz widoczność na zewnątrz, należy ją wykonać wykorzystując

Podstawowym zadaniem przedsiębiorstwa farmaceutycznego jest namówienie konsumentów do wypróbowania nowego produktu, który wkrótce wejdzie na rynek - maści przeciwbólowej. W tworzonej kampanii reklamowej firma powinna wykorzystać apel
Jakiego typu kompozycję należy wykorzystać podczas projektowania klasycznego szyldu apteki, w którym wszystkie elementy wizualne mają tworzyć jasny, przejrzysty, zamknięty i logiczny układ?
Który z modeli kolorów powinien być wybrany przy tworzeniu projektu ulotki reklamowej dla drukarni?
Jaki rodzaj kompozycji zamieszczono na rysunku?

Jaki proces uszlachetniania produktów papierowych polega na oblepuwaniu cienkim papierem (zadrukowanym lub niezadrukowanym) znacznie grubszych materiałów, takich jak tektura falista?
W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?