Pytanie 1
Uniwersalny nawóz do roślin domowych reklamowany jest hasłem "Z nami zawsze wiosna". Jest to przykład mechanizmu perswazji
Wynik: 2/40 punktów (5,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Uniwersalny nawóz do roślin domowych reklamowany jest hasłem "Z nami zawsze wiosna". Jest to przykład mechanizmu perswazji
Terminu mock-up używa się w celu określenia
Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Korzystając z danych zawartych w tabeli, dobierz papier termotransferowy do wykonania nadruku natorbach z mieszanki bawełny i poliestrów, przy założeniu, że torby będą mogły być prane w temperaturze40oC, a łączny czas wykonania nadruku i odrywania warstwy nośnej ma być najkrótszy?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
W celu wykonania pięciu projektów nadruku na koszulkach typu T-shirt należy zastosować druk
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Oblicz koszt jednostkowy ulotki na podstawie załączonych danych.
Liczba sztuk w partii: 440 Koszty: − projekt - 230,00 zł − przygotowanie do druku - 100,00 zł (za partię do 500 szt.) − wydruk - 1,25 zł/szt. |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na której ilustracji przedstawiono nagłówek zapisany antykwą linearną szeryfową tzw. egipcjanką?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonego w ramce opisu?
| Standard ten opracowano na potrzeby niezawodnego wyświetlania i udostępniania dokumentów - niezależnie od oprogramowania, sprzętu czy systemu operacyjnego. Wprowadzone przez firmę Adobe rozwiązanie jest teraz otwartym standardem obsługiwanym przez organizację ISO (International Organization for Standardization). Pliki te mogą zawierać łącza i przyciski, pola formularzy, elementy audio i wideo, a także funkcje biznesowe. Można ją również podpisać cyfrowo i łatwo wyświetlać za pomocą bezpłatnego oprogramowania. |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dwukierunkowa, czerwona strzałka umieszczona w przedstawionym logo, to element graficzny określany jako

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Konsultant: Dzień dobry, dzwonię do pana z księgarni internetowej X-BOOK.Klient: Dzień dobry.Konsultant: Kontaktuję się, ponieważ jest Pan naszym stałym klientem i mam do zaoferowania nową, bogato ilustrowaną publikacje podróżniczą o Japonii. Jako Pana osobisty doradca klienta zauważyłem, że interesują Pana publikację podróżnicze oraz o krajach azjatyckich.Klient: Tak, bardzo interesuje mnie taka tematyka. Konsultant: W takim razie przybliżę panu treść tej publikacji.Klient: Poproszę. Które działanie promocyjne przestawia zamieszczony fragment rozmowy telefonicznej konsultanta telefonicznego z klientem?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przedstawiony na rysunku layout należy wykorzystać, projektując reklamę

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wskaż format pliku służący do prezentacji przygotowanych projektów reklamy na podstawie zamieszczonegow ramce opisu?
| Standard ten opracowano na potrzeby niezawodnego wyświetlania i udostępniania dokumentów - niezależnie od oprogramowania, sprzętu czy systemu operacyjnego. Wprowadzone przez firmę Adobe rozwiązanie jest teraz otwartym standardem obsługiwanym przez organizację ISO (International Organization for Standardization). Pliki te mogą zawierać łącza i przyciski, pola formularzy, elementy audio i wideo, a także funkcje biznesowe. Można je również podpisać cyfrowo i łatwo wyświetlać za pomocą bezpłatnego oprogramowania. |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które narzędzia mogą zostać zastosowane w celu utrzymania wysokiej motywacji pracowników do pracy?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wskaż format zapisu pliku graficznego, który zachowa przezroczystość i będzie publikowany na stronie internetowej?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którą funkcję, w zamieszczonym ogłoszeniu, pełni tekst: "Nie wiesz jak pozbyć się zbędnych kilogramów bez efektu jojo"?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Smycz reklamowa Liczba Cena jednostkowa brutto Typ A do 100 szt. 10,00 zł powyżej 100 szt. 8,50 zł Typ B do 100 szt. 9,00 zł powyżej 100 szt. 6,50 zł Typ C do 100 szt. 8,50 zł powyżej 100 szt. 6,00 zł Ile zapłaci klient za zakup 120 szt. smyczy reklamowych typu B?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przedstawiony na ilustracji tekst został napisany z wykorzystaniem czcionki

Brak odpowiedzi na to pytanie.
W celu prawidłowej instalacji banera reklamowego na elewacji budynku należy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik banerów reklamowych. Oblicz brakującą cenę brutto.

Brak odpowiedzi na to pytanie.
W którym stylu negocjacji strony skupiają się na rozwiązaniu problemów, dążą do porozumienia korzystnego dla każdej ze stron, skupiają się na interesach a nie na stanowiskach oraz ulegają zasadnym argumentom a nie presji?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W briefie reklamowym zawarto informacje dotyczące przygotowania projektu ulotek składanych w harmonijkę. Wskaż czynność, którą należy zastosować aby zrealizować zlecenie.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Nośnikami reklamy internetowej są:
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Przekaz zawarty w sloganie reklamowym "DZIAŁA DO OŚMIU RAZY DŁUŻEJ!" skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliwe automatyczne wyszukiwanie kontrahentów?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Do wykonania reklamy z wykorzystaniem folii OWV (One Way Vision) stosuje się technikę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na ilustracji czerwoną i zieloną linią zaznaczono obszar:

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Nowo powstała sieć prywatnych placówek medycznych chce umieścić swoje reklamy na bocznej powierzchni blacharskiej i szybach strony bezdrzwiowej krótkich autobusów miejskich. Który z wymienionych nośników powinien zostać wykorzystany w kampanii?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Któremu pracownikowi agencji reklamy należy powierzyć opracowanie hasła reklamowego dla klienta?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na której ilustracji widoczny jest efekt powiększenia, czyli przeskalowania obrazu cyfrowegocharakterystyczny dla grafiki rastrowej?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z wymienionych etapów opracowywania spotu telewizyjnego realizowany jest jako ostatni?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Reklama w którym medium przyniesie najlepsze rezultaty firmie odzieżowej, która chce pozyskać nowych nabywców na terenie całej Europy: ludzi młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących sobie wygodę?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który moduł ogłoszeniowy oznaczono na ilustracji kolorem czerwonym?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
W celu zwrócenia uwagi czytelnika, nagłówek typu nowość w prasowym ogłoszeniu modułowym należy umieścić w pozycji numer

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którą formę reklamy zastosowano na zamieszczonej ulotce?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które z narzędzi promocji-mix zastosowała firma w akcji promocyjnej "Kup dowolne słodycze za min.20,00 zł i odbierz kubek gratis"?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W celu wykonania przedstawionej fotografii przy zastosowaniu obiektywu zmiennoogniskowego 18-55 mm odpowiednią wartością przysłony będzie

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którą technikę należy zastosować w celu wykonania nadruku na kubku o nieregularnym kształcie z wykorzystaniem gumowego stempla?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które medium podstawowe powinna wybrać agencja, jeżeli zleceniodawca chce, aby cechowało się ono niskim kosztem dotarcia do pojedynczej osoby, bardzo dużym zasięgiem oraz najbardziej atrakcyjną formą przekazu?
Brak odpowiedzi na to pytanie.