Pytanie 1
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
Wynik: 32/40 punktów (80,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
Którą formę reklamy zgodnie z przedstawioną grafiką pracownik działu kreatywnego powinien zaproponować producentowi słodyczy, aby dobrze budowała świadomość marki w grupie młodych ludzi lubiących gry, chętnie korzystających z rozrywki i pozytywnie nastawionych do życia?

Na której ilustracji widoczny jest efekt powiększenia, czyli przeskalowania obrazu cyfrowegocharakterystyczny dla grafiki rastrowej?

Który moduł ogłoszeniowy oznaczono na ilustracji kolorem czerwonym?

Do elementów tworzących księgę znaku nie zalicza się
Do wykonania reklamy z wykorzystaniem folii OWV (One Way Vision) stosuje się technikę
Które stoisko targowe z przedstawionych na ilustracji będzie najatrakcyjniejsze dla zwiedzających

Do celów psychograficznych reklamy nie zalicza się celów związanych z
Który dokument zawiera opis konstrukcji oraz zasady prawidłowego używania grafiki przedstawionej na ilustracji?

Osiągnięcie strategii reklamowej zgodnie z zasadą SMART uzyskuje się, jeśli cele są
Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliweautomatyczne wyszukiwanie kontrahentów?
Przedstawiony na ilustracji obiekt graficzny jest przykładem zastosowania

Pracownik działu kreatywnego uległ w drodze do pracy wypadkowi i w związku tym zdarzeniem przebywał na zwolnieniu lekarskim przez 40 dni. W tym czasie pracownikowi przysługuje
Które kryterium segmentacji rynku zastosowała agencja reklamy wybierając swoich klientówinstytucjonalnych w oparciu o ich częstotliwość zakupu?
Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją lizaków owocowych dla dzieci. W celach reklamowych firma wykorzystuje postać zabawnego ufoludka. Którą technikę prezentacji reklamy telewizyjnej zastosuje firma, aby dotrzeć do grupy docelowej?
Jaką łączną kwotę podatku VAT powinna wpisać agencja reklamowa na fakturze dla klienta, zakładając 23% stawkę podatku
| Produkt | Cena sprzedaży netto [zł] |
|---|---|
| Kubki reklamowe | 1 500,00 |
| Koszulki z nadrukiem | 2 500,00 |
| Smycze reklamowe | 1 000,00 |
| Razem | 5 000,00 |
Które parametry techniczne musi spełniać reklama przygotowana do emisji w telewizji cyfrowej?
W celu wykonania pięciu projektów nadruku na koszulkach typu T-shirt należy zastosować druk
Terminu mock-up używa się w celu określenia
Które z narzędzi promocji-mix zastosowała firma w akcji promocyjnej "Kup dowolne słodycze za min.20,00 zł i odbierz kubek gratis"?
Na rynek polski wchodzi nowa firma produkująca akcesoria do skateboardingu. Wskaż ilustrację, która zgodnie z zasadami tworzenia przekazu reklamowego będzie odpowiednią formą graficzną hasła przewodniego kierowanego do potencjalnych nabywców.

Które medium powinien wybrać przedsiębiorca planujący emisję reklamy audio-wizualnej na terenie całej Polski?
Ile wyniesie cena brutto wykonania reklamy, jeżeli jej cena netto wynosi 40 000,00 zł a stawka VAT 23%?
W celu zaprojektowania do druku offsetowego dwudziestostronicowego folderu reklamowego łączącego w sobie tekst i grafikę należy wykorzystać program
Którą funkcję należy zastosować, aby w bazie danych o klientach sporządzonej w arkuszu kalkulacyjnym, wyszukać oraz wyświetlić kontrahentów wyłącznie z województwa podkarpackiego?
Na której ilustracji przedstawiono akcydens?

Przedstawiony na ilustracji tekst został napisany z wykorzystaniem czcionki

Który zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę zamieszczonego logo?

Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniejatrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?

W celu wykonania przedstawionej fotografii przy zastosowaniu obiektywu zmiennoogniskowego 18-55 mm odpowiednią wartością przysłony będzie

W celu wykonania reklamy umieszczonej na bocznych szybach autobusu należy zastosować
W planowaniu strategicznym przekazu reklamowego powinno się
Na wykresie przedstawiony został cykl życia napoju ABC. Który cel przekazu reklamowego powinien zostać zrealizowany przez intensywną reklamę pionierską w pierwszej fazie cyklu?

Nośnikami reklamy internetowej są:
Przedstawiony na ilustracji slogan reklamowy został utworzony przy użyciu

Realizując zamówienie na 100 000 sztuk ulotek reklamowych w formacie A5, należy zastosować
W trakcie pracy zespołu pracowników działu kreatywnego jeden z nich nieustannie komentuje pomysły pozostałych słowami "To się nie uda". Jego postawa jest przykładem zachowania
Które narzędzia mogą zostać zastosowane w celu utrzymania wysokiej motywacji pracowników do pracy?
Którego z wymienionych narzędzi należy użyć, aby uzyskać kształty zawieszek przedstawione na ilustracji?

Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?