Pytanie 1
Rysunek przedstawia wystawę

Wynik: 1/40 punktów (2,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Rysunek przedstawia wystawę

Najlepsze wykorzystanie wyobraźni oraz jej pobudzanie jest możliwe w największym stopniu dzięki zastosowaniu reklamy
Podczas tworzenia cennika dla usługi druku należy w szczególności wziąć pod uwagę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z przedstawionych sprzętów powinna wykorzystać agencja reklamowa podczas targów branżowych, aby zaprezentować w atrakcyjny sposób proces projektowania logo przez grafika?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dostosowanie się do obłych kształtów karoserii oraz do przetłoczeń czy wytłoczeń oklejonego samochodu, to cechy folii
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Firma działa na rynku od pół roku. W planie reklamowym postanowiła dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Jednakże promocja nie może być zbyt droga, gdyż firma jeszcze nie osiągnęła profitów. W takiej sytuacji idealnym rozwiązaniem będzie wybór takiego nośnika jak
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który rodzaj reklamy powinna zaproponować agencja, w odpowiedzi na brief reklamowy sieci pizzerii, którego fragment załączono?
| Brief reklamowy | |
|---|---|
| Charakterystyka produktu/usługi | pizza o ciekawych i nowych zestawieniach smakowych, możliwość własnej kompozycji smaków |
| Cel | poinformowanie o firmie i jej działalności |
| Grupa docelowa | osoby młode, aktywne, lubiące towarzystwo |
| Kluczowe korzyści | dobry smak, szybka obsługa, możliwość zamówienia on line |
| Budżet | 1 000,00 zł |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którą stronę internetową powinien wybrać klient dysponujący kwotą 2 500,00 zł netto, jeśli zależy mu głównie na umieszczeniu co najmniej 10 podstron i 30 zdjęć na stronie?
| Opcje | Strona XS 1 300,00 zł netto | Strona S 1 600,00 zł netto | Strona M 2 000,00 zł netto | Strona L 3 000,00 zł netto |
|---|---|---|---|---|
| Liczba podstron | 5 | 7 | 15 | 20 |
| Galeria | max 10 zdjęć | max 20 zdjęć | max 35 zdjęć | max 55 zdjęć |
| System zarządzania treścią | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
| Instalacja na serwerze | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W reklamowym materiale informacyjnym, gdzie powinny znajdować się śródtytuły?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który krój pisma zastosowano w haśle reklamowym?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na podstawie danych zamieszczonych w cenniku oblicz ile wyniesie wartość brutto zamówienia 50 sztuk kubków reklamowych o pojemności 250 ml, wykonanych z porcelany, na których z jednej strony zostanie nadrukowane logo firmy. Stawka podatku VAT wynosi 23%.
| Rodzaj kubka | porcelanowe | porcelitowe | szklane półprzezroczyste |
|---|---|---|---|
| Nadruk | jednostronny, dwustronny | jednostronny, dwustronny | jednostronny, dwustronny, wokół |
| Pojemność | 200 ml, 250 ml | 250 ml, 300 ml | 300 ml, 350 ml |
| Cena netto za szt. | 3,40 zł | 4,30 zł | 5,50 zł |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Zorganizowanie plików z cyfrowymi zdjęciami reklamowymi na dysku wymaga ich
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką minimalną rozdzielczość powinien mieć plik graficzny z projektem ulotki, aby nadawał się do druku offsetowego?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który produkt otrzymano po wydrukowaniu 1000 sztuk wizytówek w kolorystyce 4+0?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Procentowy iloraz liczby kliknięć w reklamę internetową do liczby jej wyświetleń stanowi wskaźnik efektywności reklamy internetowej, który określa się jako
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa pragnie zebrać różnorodne informacje dotyczące stylu życia i pasji potencjalnych klientów. Jak można najszybciej zrealizować ten cel?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa otrzymała zlecenie wykonania projektu szyldu dla cukierni Delicious. Klient określił w zleceniu, że w celu podkreślenia wyjątkowej jakości swoich produktów nazwa cukierni w szyldzie ma być wykonana z użyciem kroju pisanki. Który z projektów przygotowanych przez grafika należy przedstawić klientowi?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Realizując zamówienie na 10 000 sztuk ulotek promocyjnych w formacie A5, powinno się zastosować
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który materiał POS, przeznaczony do przyklejania do regałów sklepowych za pomocą przezroczystego ramienia, przedstawiono na rysunku?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które medium w Polsce charakteryzuje się najwyższym wskaźnikiem zapamiętywania?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którego elementu modelu AIDCAS oznaczonego znakiem zapytania nie uzupełniono na zamieszczonym rysunku?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z modeli kolorów powinien być wybrany przy tworzeniu projektu ulotki reklamowej dla drukarni?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Licencje Creative Commons (wolne licencje) oferują różnorodny zestaw warunków licencyjnych - swobody i ograniczenia. Przedstawiony na rysunku symbol oznacza, że utworu wolno używać

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Grafiki w kształcie kwadratu umieszczane na billboardach, które po zeskanowaniu przenoszą na stronę internetową, nazywane są
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W ciągu ostatnich sześciu miesięcy lokalny salon kosmetyczny poniósł wydatki na materiały promocyjne w wysokości: ulotki – 320,00 zł, wizytówki – 50,00 zł, odzież firmowa – 435,00 zł oraz próbki kosmetyków – 650,00 zł. Jaką kwotę brutto wydano na materiały, uwzględniając, że stawka VAT wynosi 23%?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W celu zaprojektowania należy użyć ilustracji, nagłówka, sloganu oraz body copy
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który rodzaj druku powinien zastosować pracownik agencji reklamowej, aby oznakować adresem strony internetowej 300 sztuk gadżetów reklamowych przedstawionych na ilustracji?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na załączonym rysunku przedstawiono czekoladki firmy "Avanti". Do której kategorii można zaliczyć hasło reklamowe znajdujące się na opakowaniu?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik interesujących go banerów reklamowych.
Oblicz brakującą w cenniku cenę brutto.
| Baner reklamowy lity (frontligh) | Cena netto za 1 m² | Stawka VAT | Cena brutto za 1 m² |
|---|---|---|---|
| do 1 m² | 20,00 zł | 23% | 24,60 zł |
| 1 m²÷5 m² | 15,00 zł | 23% | 18,45 zł |
| 1 m²÷5 m² | 10,00 zł | 23% | ? |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z podanych formatów ulotek zapewnia największą przestrzeń reklamową?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja marketingowa podejmuje się wykonania wywiadu dotyczącego jakości serwisu pogwarancyjnego wiodącego producenta urządzeń AGD. Na prośbę klienta, wywiad zostanie przeprowadzony metodą CATI, czyli z zastosowaniem ankiety.
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Na etapie postprodukcji podczas tworzenia reklamy radiowej realizowany jest
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Które narzędzie marketingu internetowego powinna wykorzystać agencja reklamowa, uwzględniając warunki zleceniodawcy?
Warunki zlecenia: — niski koszt dotarcia do klienta, — wysoki stopień zachowania prywatności odbiorcy, — szybkie dotarcie z przekazem reklamowym, — dotarcie do określonej grupy odbiorców. |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Która technika produkcji reklamy służy do tego, aby uzyskać efekt przedstawiony na rysunku?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Głównym celem kampanii promocyjnej jest poinformowanie klientek zakładu fryzjerskiego o nowościach w zabiegach na włosy. Która z poniższych form reklamy umożliwi najlepsze dotarcie do grupy docelowej, jaką stanowią kobiety na co dzień poruszające się samochodami, słuchające jednocześnie lokalnych stacji radiowych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który materiał odporny na warunki atmosferyczne, lekki i wytrzymały, pozwalający na wycięcie skomplikowanych kształtów ploterem termicznym, a następnie pomalowanie na dowolny kolor farbami akrylowymi, można zastosować w celu wykonania liter 3D umieszczonych na szyldzie reklamowym?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który dokument, stanowiący załącznik do media planu, umożliwiający szybką ocenę intensywności kampanii reklamowej w poszczególnych mediach, przedstawiono na rysunku?

Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dokument dokładnie definiujący wybrane nośniki reklamy, formaty reklam, daty i lokalizacje emisji, koszty związane z emisją oraz parametry medialne to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Do agencji reklamowej przybył klient, który złożył zamówienie na 8 000 sztuk ulotek, 400 sztuk plakatów oraz
800 sztuk wizytówek. Dokładnie określił wymagania dotyczące zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, jakiego typ klienta można określić?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Którą nazwę nosi kod zamieszczony na rysunku?

Brak odpowiedzi na to pytanie.