Pytanie 1
Którą technikę uszlachetniania druku należy zastosować do umieszczenia na okładce książki wklęsłych pozłacanych liter?

Wynik: 26/40 punktów (65,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Którą technikę uszlachetniania druku należy zastosować do umieszczenia na okładce książki wklęsłych pozłacanych liter?

Zlecenie agencji full service przez przedsiębiorstwo na realizację kampanii reklamowej uznaje się za transakcję typu
Zapytanie ofertowe skierowane przez zleceniodawcę do agencji reklamowej lub agencji badań marketingowych to
Klientowi, który jest zainteresowany przeprowadzeniem kampanii reklamowej z wykorzystaniem przystanków komunikacji miejskiej, należy zaprezentować ofertę dotyczącą
Pracownik biura reklamy przedstawia klientowi ofertę na sprzedaż usługi reklamowej, która obejmuje między innymi zdefiniowanie charakterystyki marki, budowanie marki oraz propozycje jej zarządzania. Jaki tytuł powinna mieć ta prezentacja?
Który z poniższych programów jest przede wszystkim używany do tworzenia prezentacji oraz pokazów slajdów?
Który z wymienionych kroków w produkcji spotu telewizyjnego odbywa się jako ostatni?
Który z wymienionych programów komputerowych jest programem do tworzenia grafiki wektorowej, umożliwiający dowolne skalowanie bez utraty jakości?
Który etap rozmowy sprzedażowej prezentuje załączony fragment dialogu pomiędzy pracownikiem agencji reklamowej a klientem?
| Pracownik: Ile wynosi Wasza roczna sprzedaż? |
| Klient: Wartościowo ok. 2 miliony złotych. |
| Pracownik: Jakie macie plany sprzedażowe na najbliższe 3 lata? |
| Klient: Chcemy zwiększyć obrót o 10%. |
| Pracownik: Ilu macie konkurentów? |
| Klient: 3, ale bardzo mocnych. |
Który typ reklamy należy zastosować dla produktów wprowadzanych na rynek?
Jakiego rodzaju fakturę powinien uzyskać klient agencji reklamowej po wniesieniu zaliczki na przyszłe zlecenie?
Agencja marketingowa, starając się osiągnąć maksymalny poziom organizacji norm pracy oraz jej jakości, wydała regulacje adresowane do wszystkich pracowników w celu ich powtarzalnego stosowania. Agencja zastosowała
Wydruk próbny realizowany bez zastosowania klisz, przeprowadzony w drukarni offsetowej w celu weryfikacji kolorystyki przed właściwym drukiem, mający na celu pokazanie go klientowi do zatwierdzenia, to
Model interakcji reklamy, który obejmuje etapy: przyciągnięcie uwagi, wzbudzenie ciekawości, wywołanie chęci posiadania i dokonania zakupu to
Osoba, która sądzi, że w innym miejscu znajdzie lepszy, tańszy produkt i otrzyma lepszą obsługę, jest osobą
Po obszernej kampanii reklamowej firmy oferującej fast food, mieszkańcy państwa X doszli do wniosku, że przestaną spożywać hamburgery. Uważają, że jest to jedzenie dla przeciętnych konsumentów, do których oni się nie zaliczają. Jak z punktu widzenia marketingu można określić zachowanie mieszkańców państwa X?
Którego elementu brakuje w załączonym modelu oddziaływania na klienta określanym jako DIPADA?

Celem kampanii promocyjnej było zbadanie wizerunku produktu na rynku. Efektywność kampanii promocyjnej oceniano poprzez zadawanie respondentom pytań: "Co myślą o produkcie?", "Jak postrzegają tę markę?", "Co skłoniłoby ich do zakupu produktu?". To badanie określane jest jako
Jak długo maksymalnie może potrwać pojedyncze przedstawienie dwóch sponsorów w programie?
W stworzonym materiale reklamowym pasty do zębów wykorzystano specjalistę, który wypowiada się o produkcie i go poleca. Który z wymienionych składników reklamy mógłby ją zaburzyć i wywołać u odbiorcy poczucie sprzeczności?
Klient, który entuzjastycznie podejmuje dyskusję z sprzedawcą na temat oferowanych produktów, a także często dzieli się swoimi prywatnymi doświadczeniami, to klient
Przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą obuwia sportowego zamierza przeprowadzić kampanię reklamową w jednej z lokalnych stacji radiowych. Przedstawiciele firmy chcą, aby spoty emitowane były w godzinach, kiedy ludzie jadą do i wracają z pracy. Która oferta spełnia przedstawione wymogi oraz zawiera najkorzystniejszą cenę emisji jednego spotu?
| ilość spotów 300 | ilość spotów 300 | ilość spotów 200 | ilość spotów 200 |
| dzienna ilość spotów 5 | dzienna ilość spotów 5 | dzienna ilość spotów 4 | dzienna ilość spotów 6 |
| emisja spotów pasmowa | emisja spotów dowolna | emisja spotów dowolna | emisja spotów pasmowa |
| czas trwania spotu 30 s | czas trwania spotu 30 s | czas trwania spotu 30 s | czas trwania spotu 30 s |
| koszt kampanii 900 | koszt kampanii 1 200 | koszt kampanii 1 000 | koszt kampanii 900 |
| A. | B. | C. | D. |
Tworzenie materiałów promocyjnych, które przed drukiem są konwertowane na krzywe, realizowane jest w programie
Jaką cechę osobistą negocjator reprezentujący agencję reklamową powinien wyeliminować podczas negocjacji?
Którego elementu modelu AIDCAS oznaczonego znakiem zapytania nie uzupełniono na zamieszczonym rysunku?

Podstawowym zamiarem działań marketingowych firmy, która zmienia system wizualnej identyfikacji, jest
Jeżeli sprzedaż jest rejestrowana przez kasę fiskalną, to dokumentacja sprzedaży w postaci wydrukowanego paragonu fiskalnego powinna zostać
W której metodzie zbierania informacji wykorzystywane jest ustawienie sali pokazane na rysunku?

Którą technikę badań zastosowano w ankiecie, której fragment zamieszczono w ramce?
Formularz ankiety z firmy produkującej ekskluzywną biżuterię damską Odpowiedź zaznacz X Pytanie: Co Pani przychodzi na myśl, gdy rozmawia Pani o ekskluzywnej biżuterii dla kobiet?
|
W projekcie logotypu wykorzystano model kolorów CMYK: 30% czerni, 60% karmazynu, 70% żółtego i 20% turkusu. Które przydzielenie wartości cyfrowej kolorów jest poprawne?
Grafik stworzył w programie do grafiki wektorowej projekt plakatu reklamowego. Jak powinien postąpić z tekstami, aby po wysłaniu projektu do drukarni nie wystąpiły problemy związane z ich wydrukowaniem oraz bezstratnym powiększaniem?
W reklamowej kampanii tuszu do rzęs znanej marki kosmetyków uzyskano następujące wskaźniki: GRP - 180 oraz całkowity zasięg reklamy - 60%. Co oznacza, że każdy odbiorca, do którego trafiła reklama, miał z nią kontakt średnio
Efektem których działań marketingowych jest wprowadzenie karty przedstawionej na rysunku?

Typ klienta, który charakteryzuje się dynamicznością, otwartością oraz dużą konsumpcją, często znajdujący się na szczycie swojej kariery, nazywany jest
Największa szansa na zauważenie reklamy w gazecie występuje
Faza kampanii reklamowej, w której opracowuje się sposoby i techniki komunikacji wizualnej oraz dźwiękowej, nosi nazwę
Który z przedstawionych schematów ilustruje trójelementową argumentację sprzedażową, stosowaną w prezentacji oferty dla klienta?
Agencja, która oferuje usługi reklamowe, postanowiła wdrożyć koncepcję marketingu-mix na podstawie formuły 7P, aby ułatwić klientom podejmowanie decyzji zakupowych oraz podkreślić dowody świadczące o jakości świadczonych usług. W celu zrealizowania tego celu powinna podjąć działania związane
Na ilustracji przedstawiono

Jakie strategiczne założenie marketingowe powinna przyjąć agencja reklamowa, aby stać się liderem na rynku?