Pytanie 1
Którą regułę psychologii percepcji zastosowano przy projektowaniu przedstawionego plakatu?

Wynik: 17/40 punktów (42,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Którą regułę psychologii percepcji zastosowano przy projektowaniu przedstawionego plakatu?

Jakie narzędzie marketingowe wpłynie na klienta w sklepie podczas podejmowania decyzji o zakupie sprzętu AGD?
Do tworzenia, edycji prostej bazy danych i analizy służy
Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i prawach pokrewnych, prawa do reklamy projektu stworzonego przez grafika zatrudnionego w agencji reklamowej na podstawie umowy o pracę przysługują
Kiedy celem kampanii promocyjnej jest osiągnięcie wysokiej rozpoznawalności marki, należy
Jaką wartość netto mają 200 sztuk smyczy reklamowych, jeżeli ich wartość brutto wynosi 307,50 zł, a stawka VAT to 23%?
Każdy konsument, który sądzi, że w innym sklepie znajdzie lepszy towar oraz otrzyma lepszą obsługę, to konsument
Jaką kategorię czynników z analizy SWOT przedsiębiorstwa reprezentują wysokie kompetencje pracowników tej organizacji?
Urządzenie peryferyjne przestawione na ilustracji, służące do pracy z dużymi płaskimi powierzchniami i używane przez grafików komputerowych, to

Jaką wysokość ma stawka podatku VAT, gdy cena netto wynajmu powierzchni reklamowej billboardu wynosi
2 800,00 zł, a cena brutto 3 444,00 zł?
Agencja reklamowa "X-line" koncentruje się głównie na kreowaniu nazw dla firm, usług oraz produktów. Profesjonalne stworzenie nazwy ma na celu zwiększenie sprzedaży, a także lepsze dotarcie do klientów i zapadnięcie im w pamięć. Jaki jest zasadniczy obszar działalności tej agencji?
Grupa docelowa firmy to osoby z zaburzeniami wzroku w przedziale wiekowym od 13 do 17 lat. Najskuteczniejszą metodą dotarcia do tej grupy będzie wykorzystanie reklamy
Który rodzaj bazy danych został przedstawiony na schemacie, gdzie dane grupują się na kolejnych poziomach na zasadzie podrzędności i nadrzędności?

Jaką kategorię analizy SWOT firmy można przypisać do braku funduszy w budżecie na kampanie reklamowe w nadchodzącym roku?
Które z poniższych materiałów stanowi wtórne źródło danych marketingowych?
Do przygotowania oferty handlowej z informacjami teleadresowymi agencji reklamowej w nagłówku i stopce, używa się programu
W odpowiedzi na zapytanie dotyczące realizacji nadruków na długopisach promocyjnych, drukarnia powinna dostarczyć wycenę dla druku klasyfikowanego jako
Jakie podmioty uczestniczą w procesie zakupowym?
Który z modeli kolorów powinien być wybrany przy tworzeniu projektu ulotki reklamowej dla drukarni?
Który nośnik reklamy w miejscu sprzedaży przedstawiono na rysunku?

Biuro reklamy otrzymało zlecenie na wydrukowanie 18 sztuk naklejek o wymiarach 90x90 mm. Naklejki będą drukowane na arkuszach A4 (210x297 mm) papieru samoprzylepnego. Jaką minimalną liczbę arkuszy A4 należy przygotować, aby zrealizować to zlecenie?
Pracownicy sekcji kreatywnej agencji reklamowej poinformowali dyrektora, że mają trudności w skoncentrowaniu się na swoich obowiązkach, ponieważ w ich biurze znajduje się drukarka, z której korzystają wszyscy zatrudnieni w agencji. Jak dyrektor agencji powinien zająć się tą kwestią?
Produkt stworzony przez agencję reklamową, określany jako "gwiazda" w macierzy BCG, charakteryzuje się
Który dokument tworzony jest na formularzu pokazanym na rysunku?

Który rodzaj reklamy został użyty w outdoorowej kampanii reklamowej, podczas której przez dwa pierwsze tygodnie na freeboardach eksponowana była grafika nr 1, a przez dwa kolejne grafika nr 2?

Który rodzaj druku powinien zastosować pracownik agencji reklamowej, aby oznakować adresem strony internetowej 300 sztuk gadżetów reklamowych przedstawionych na rysunku?

Organizacja oraz realizacja konferencji prasowej należy do działalności w obszarze
Pierwszym krokiem przy projektowaniu bazy danych o klientach jest
Które z wymienionych badań obejmuje analizę życia uczestników w naturalnych warunkach, np. w domach lub sklepach?
Klient przechodzi przez wszystkie fazy procesu podejmowania decyzji. Oznacza to, że dokonuje zakupów w sposób
Negocjator powinien unikać
Reklama eksponowana na tylnej powierzchni blacharskiej autobusu łącznie z szybą to

Firma informatyczna pragnie umieścić w tytule ogłoszenia prasowego, w którym promuje swoje usługi, elementy dotyczące korzyści istotnych dla klienta. Który z zaproponowanych tytułów spełnia te kryteria?
Producent kawy organizuje raz w miesiącu akcję pod hasłem "Święto Kawy". Polega ona na oferowaniu klientom opakowań premiowych kawy, zgodnie z zasadą zaprezentowaną na załączonym plakacie. Które z narzędzi promocji wykorzystuje firma?

Jakie cechy powinna mieć prawidłowo przygotowana prezentacja dla klienta?
Jaką formę reklamy zastosowano na załączonej ulotce?

Jakiego rodzaju reklamy powinna użyć dynamicznie rozwijająca się firma odzieżowa, działająca w kraju, aby przyciągnąć nowych klientów: młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących komfort?
Który wskaźnik wskazuje na koszt uzyskania jednego kliknięcia w reklamę, obliczany jako proporcja liczby kliknięć do całkowitych wydatków na kampanię?
Aby promować markę w Internecie, klub fitness powinien skupić się na reklamie online w mediach społecznościowych, wybierając głównie rodzaj reklamy
Agencja reklamowa jest zaangażowana w kampanię promocyjną turystyki w województwie warmińsko-mazurskim. Głównym celem tej kampanii jest uwydatnienie uroków przyrody danego regionu oraz zwiększenie liczby przyjeżdżających polskich turystów. Najskuteczniejszą formą reklamy w tej sytuacji okaże się