Pytanie 1
Klienta o jakim temperamencie dotyczy opis?
| – wytrwały | n
| – oszczędny | n
| – podatny na promocje | n
| – jego decyzje zakupowe są przemyślane | n
| – oczekuje perfekcyjnej obsługi i „perfekcyjnego" produktu | n
Wynik: 32/40 punktów (80,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Klienta o jakim temperamencie dotyczy opis?
| – wytrwały | n
| – oszczędny | n
| – podatny na promocje | n
| – jego decyzje zakupowe są przemyślane | n
| – oczekuje perfekcyjnej obsługi i „perfekcyjnego" produktu | n
Który z podanych programów komputerowych pozwala na stworzenie cennika produktów oraz usług reklamowych z użyciem formuł obliczeniowych?
Koszt wydruku 100 ulotek z wykorzystaniem drukarki laserowej wynosi 11,70 zł. Jaką cenę powinno się umieścić w cenniku za wydruk 300 ulotek, jeśli różnica w cenach za wydrukowanie 200 i 100 oraz 300 i 200 ulotek wynosi 5,85 zł?
Organizacja oraz realizacja konferencji prasowej należy do działalności w obszarze
Agencja reklamowa opracowała dla klienta cennik interesujących go bannerów reklamowych. Oblicz brakującą w cenniku cenę brutto.
| Banner reklamowy lity (frontlight) | Cena netto za 1 m² | Stawka VAT | Cena brutto za 1 m² |
|---|---|---|---|
| do 1 m² | 20,00 zł | 23% | 24,60 zł |
| 1 m² – 5 m² | 15,00 zł | 23% | 18,45 zł |
| 1 m² – 5 m² | 10,00 zł | 23% | ? |
Co może być wliczone w koszty reklamowe przez firmę?
Na podstawie danych przedstawionych w tabeli oblicz, ile wyniesie koszt wytworzenia 200 sztuk parasoli reklamowych z nadrukiem monochromatycznym.
| Asortyment | Jednostkowy koszt wytworzenia parasola |
|---|---|
| Parasol reklamowy monochromatyczny | 50 zł |
| Parasol reklamowy kolorowy | 80 zł |
| Parasol biały | 72 zł |
Producent zabawek przeprowadził analizę portfelową BCG dla swoich wyrobów. W której kategorii znajdują się artykuły, które nie generują istotnych zysków i nie mają szans na rozwój?
Reklama, która jest czynem nieuczciwej konkurencji, to
Który z wymienionych programów komputerowych będzie najbardziej pomocny w ulepszeniu fotografii, tak jak pokazano na załączonym zdjęciu?

Oblicz koszt uzyskania 1 punktu ratingowego, jeśli kampania reklamowa kosztowała 175 000,00 zł, a wskaźnik intensywności kampanii reklamowej wynosił 25 punktów.
Zorganizowanie plików z cyfrowymi zdjęciami reklamowymi na dysku wymaga ich
Z jakiego kanału dystrybucji korzysta producent, który sprzedaje swoje wyroby bez udziału pośredników bezpośrednio do nabywcy?
Klient z agencji reklamowej zgłosił się z przekonaniem, że duża część grupy docelowej nie jest świadoma istnienia jego towaru. W realizacji zlecenia dotyczącego stworzenia kampanii reklamowej powinno się skoncentrować na działaniach mających na celu budowanie
Producent przypraw do mięs sprzedawanych w całym kraju, planując kampanię promocyjną mającą na celu osiągnięcie jak najszerszego dotarcia do grupy odbiorców, powinien zdecydować się na reklamę w
Osoba pracująca w agencji reklamowej na stanowisku sprzedawcy przestrzeni reklamowych posiada sprawdzoną metodę prowadzenia rozmów z klientami, która polega na "forsowaniu" produktu. Skutkuje to tym, że pracownik, prowadząc rozmowę sprzedażową, koncentruje się na
Agencja reklamowa, ustalając ceny produktów i usług reklamowych poniżej cen firm konkurencyjnych, zastosowała strategię
Które narzędzie marketingu internetowego powinna wykorzystać agencja reklamowa, uwzględniając warunki zleceniodawcy?
Warunki zlecenia: — niski koszt dotarcia do klienta, — wysoki stopień zachowania prywatności odbiorcy, — szybkie dotarcie z przekazem reklamowym, — dotarcie do określonej grupy odbiorców. |
W jakim terminie według załączonego fragmentu Kodeksu Cywilnego firma powinna przyjąć ofertę złożoną telefonicznie, aby stała się ona wiążąca?
| Ustawa Kodeks cywilny Dz. U. z 2014. Poz. 121 Art. 66. § 1. Oświadczenie drugiej stronie woli zawarcia umowy stanowi ofertę, jeżeli określa istotne postanowienia tej umowy. § 2. Jeżeli oferent nie oznaczył w ofercie terminu, w ciągu którego oczekiwać będzie odpowiedzi, oferta złożona w obecności drugiej strony albo za pomocą środka bezpośredniego porozumiewania się na odległość przestaje wiązać, gdy nie zostanie przyjęta niezwłocznie; złożona w inny sposób przestaje wiązać z upływem czasu, w którym składający ofertę mógł w zwykłym toku czynności otrzymać odpowiedź wysłaną bez nieuzasadnionego opóźnienia. |
Co to jest dysonans pozakupowy?
Grafik stworzył w programie do grafiki wektorowej projekt plakatu reklamowego. Jak powinien postąpić z tekstami, aby po wysłaniu projektu do drukarni nie wystąpiły problemy związane z ich wydrukowaniem?
Jakie zjawisko związane z przełączaniem kanałów telewizyjnych przez widza jest istotne przy ustalaniu kolejności nadawania reklam w bloku?
Która z przytoczonych form oferty handlowej popularnej agencji reklamowej jest najmniej interesująca?
Który z wymienionych elementów oferty handlowej stanowi USP (unikalną propozycję sprzedażową)?
Jaką część wydatków na reklamę Firma Produkcyjna KALIPSO przeznaczyła w roku 2016 na reklamę multimedialną?

Wybór różnych wariantów reklamy oraz udoskonalenie wybranego wariantu poprzez dodanie elementów istotnych dla odbiorcy to zadanie badań reklamowych typu
Aby przygotować projekt ogłoszenia prasowego do druku, najlepiej wybrać format pliku z rozszerzeniem
Wybierz program telewizyjny na podstawie wyników badań, w którym producent środków do pielęgnacji włosów powinien umieścić swoją reklamę, chcąc wprowadzić na rynek nowy produkt adresowany do kobiet, które cenią zdrowy styl życia i często podróżują.

Agencja reklamowa jest zaangażowana w kampanię promocyjną turystyki w województwie warmińsko-mazurskim. Głównym celem tej kampanii jest uwydatnienie uroków przyrody danego regionu oraz zwiększenie liczby przyjeżdżających polskich turystów. Najskuteczniejszą formą reklamy w tej sytuacji okaże się
Aby stworzyć multimedia prezentujące ofertę handlową, jaki format powinien być użyty?
Firma ZELTA zainwestowała niewielką sumę w kampanię promocyjną, która przyczyniła się do 30% wzrostu zysków w ciągu 6 miesięcy. W konkurencyjnych przedsiębiorstwach ten sam wzrost zysków osiągnięto przy czterokrotnych wydatkach na reklamę. Jak można to interpretować?
Agencja reklamowa pragnie zebrać różnorodne informacje dotyczące stylu życia i pasji potencjalnych klientów. Jak można najszybciej zrealizować ten cel?
Na podstawie graficznej prezentacji udziału poszczególnych segmentów rynku reklamy w pewnym roku określ, jaki był udział segmentu czasopism w porównaniu z segmentem radia.

Analiza dostarcza wiedzy na temat różnych etapów historii sprzedaży oraz dynamiki konkurencji danego produktu
Które z poniższych materiałów stanowi wtórne źródło danych marketingowych?
Każdy konsument, który sądzi, że w innym sklepie znajdzie lepszy towar oraz otrzyma lepszą obsługę, to konsument
W trakcie estetycznego przygotowania produktu poligraficznego, połączenie powierzchni druku z przezroczystą folią z tworzywa sztucznego określa się jako proces
Lista wymaganych surowców do wykonania reklamy nosi nazwę
Agencja marketingowa zarządza bazą danych klientów w arkuszu kalkulacyjnym. Które z poniższych działań można wykonać tylko po włączeniu autofiltra?
Jakie medium powinno być użyte, aby właściwie zaprezentować produkt i uzyskać zasięg na całym świecie?