Pytanie 1
Które medium w Polsce charakteryzuje się najwyższym wskaźnikiem zapamiętywania?
Wynik: 29/40 punktów (72,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Które medium w Polsce charakteryzuje się najwyższym wskaźnikiem zapamiętywania?
Osoba projektująca kampanię reklamową piwa zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości powinna umieścić wyraźne napisy informujące o szkodliwości picia alkoholu lub zakazie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim, tak aby zajmowały
Którego z wymienionych klientów można określić jako klienta nielojalnego?
W agencji reklamowej w pierwszy poniedziałek każdego miesiąca obowiązuje 20% zniżka na cały asortyment. Jaki rodzaj zniżki stosuje ta agencja?
Zamieszczenie reklamy z grafiką pokrywającą cały tył autobusu, łącznie z szybą, powinno być zapisane w cenniku jako
Dokumentem, w którym klient zleca bankowi lub poczcie przelanie określonej kwoty z własnego konta na konto agencji reklamowej, jest
Zielony kolor otrzymuje się poprzez połączenie dwóch innych kolorów
Jaką metodę badania słuchalności radia stosuje się, aby zadać respondentom pytania o to, jakie stacje i programy słuchali w dniu poprzednim?
Renomowana firma motoryzacyjna planuje wprowadzenie nowego produktu na rynek. Postanowiono zastosować strategię PULL, polegającą na kształtowaniu popytu przez bezpośrednie oddziaływanie na konsumenta. Najskuteczniejszymi narzędziami w tej strategii będą
Który dział w agencji reklamowej zajmuje się między innymi tworzeniem scenariuszy reklamowych, koncepcji ogłoszeń, ulotek oraz plakatów?
Na podstawie danych przedstawionych w tabeli oblicz, ile wyniesie koszt wytworzenia 200 sztuk parasoli reklamowych z nadrukiem monochromatycznym.
| Asortyment | Jednostkowy koszt wytworzenia parasola |
|---|---|
| Parasol reklamowy monochromatyczny | 50 zł |
| Parasol reklamowy kolorowy | 80 zł |
| Parasol biały | 72 zł |
Ostatecznym zamiarem prezentacji towaru jest
Koszt netto sprzedaży koszulki z nadrukiem to 20,00 zł. Jaka będzie cena brutto przy 23% stawce VAT?
Reklama eksponowana na tylnej powierzchni blacharskiej autobusu łącznie z szybą to

W materiałach reklamowych nie wolno używać głosu ani wizerunku osób, które prowadziły programy informacyjne, publicystyczne lub dziecięce, w czasie krótszym niż
Reklama skierowana do konsumenta poruszającego się po mieście ma przede wszystkim charakter
Co oznacza pojęcie corporate identity?
Termin odnoszący się do standardowej wartości dodanej do ceny produktu podczas ustalania kosztu produktu promocyjnego to
Przeniesienie emocji wywołanych przez reklamę na dany produkt określane jest mianem efektu
Jakie działania są związane z tworzeniem portfela klientów w agencji reklamowej?
Oblicz koszt dotarcia do grupy docelowej reklamy (CPP) po 10 emisjach reklamy, przy kosztach każdej emisji wynoszących 1 000 zł oraz intensywności kampanii po 10-tej emisji równej 500.
Który materiał POS, przeznaczony do przyklejania do regałów sklepowych za pomocą przezroczystego ramienia, przedstawiono na rysunku?

Podczas planowania alokacji funduszy w kampanii telewizyjnej, największą część finansów powinno się przeznaczyć na
Faza kampanii reklamowej, w której opracowuje się sposoby i techniki komunikacji wizualnej oraz dźwiękowej, nosi nazwę
Oblicz wysokość budżetu brutto kampanii reklamowej trwającej osiem kolejnych sobót na podstawie fragmentu cennika jednej ze stacji. W jej ramach mają być emitowane 4 spoty dziennie: 2 spoty 30’’ w paśmie 19:00-19:29 oraz 2 spoty 15’’ w paśmie 20:00 – 20:29. Jednorazowe koszty stworzenia reklamy wynoszą 1 500,00 zł netto.

Na wysokość budżetu na reklamę nie ma wpływu
Agencja reklamowa chce umieścić plakaty w wiatach przystankowych komunikacji miejskiej. Który środek reklamy powinna wybrać?
Osoby, które podejmują świadome decyzje zakupowe - zazwyczaj wcześniej poznają produkt, dokładnie analizują umowę przed jej zaakceptowaniem, a ponadto przechowują paragon, dochodzą swoich praw oraz składają reklamacje, to
Agencja reklamowa sprzedaje produkty oraz usługi reklamowe po cenach wyższych w porównaniu do działań rywalizujących agencji. Z tego względu realizuje strategię cenową określaną jako
Jakie działania należy podjąć jako pierwsze, gdy pracownik agencji reklamowej obsługujący ploter tnący doznał porażenia prądem?
Jakiego typu zniżkę wdraża agencja marketingowa, która oferuje swoje produkty w niższej cenie w rejonach południowo-wschodniej Polski?
Podczas trwających rozmów osiągane jest porozumienie, które tworzy nową jakość, korzystną dla obydwu stron. Jak nazywa się ten styl negocjacji?
Prezentując ofertę sprzedażową pracownik agencji powinien być przyjaźnie nastawiony do klienta. Którą z pokazanych na rysunkach postaw powinien przyjąć?

Maszyna służąca do jedno- lub wielokrotnego składania arkusza papieru w różnych kierunkach i w dowolnych proporcjach, widoczna na rysunku, to

Największe możliwości sprzedażowe znajdują się w gorących punktach, które to są
Którą technikę prezentacji przekazu reklamowego wybrał producent spotu telewizyjnego, którego kadr został przedstawiony na rysunku?

Zarząd agencji wprowadził od nowego sezonu jednolite ubrania dla wszystkich pracowników firmy. Jakie działania podjęto w tym zakresie?
Model promocji, który bazuje na schemacie: przyciągnięcie uwagi odbiorcy - tworzenie zainteresowania - wywołanie pragnienia posiadania - dokonanie zakupu, nazywamy
Osoba pracująca w dziale obsługi klienta w agencji reklamowej, która codziennie kontaktuje się z klientami oraz kontroluje przebieg różnych działań reklamowych, nazywa się Account
Przed rozpoczęciem kluczowych negocjacji warto opracować strategię określaną jako BATNA. Co to oznacza?