Pytanie 1
Agencja zajmująca się segmentacją rynku klientów instytucjonalnych wykorzystała kryterium, które odnosi się do rocznej częstotliwości zakupów. Jakie kryterium zostało zastosowane przez agencję?
Wynik: 20/40 punktów (50,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Agencja zajmująca się segmentacją rynku klientów instytucjonalnych wykorzystała kryterium, które odnosi się do rocznej częstotliwości zakupów. Jakie kryterium zostało zastosowane przez agencję?
Firma planuje zrealizować kampanię marketingową, wykorzystując reklamy typu BTL. W związku z tym powinna wybrać agencję reklamową, która ma doświadczenie
Która forma promocji w postaci bloga pozwala zamieszczać filmy w kolejności chronologicznej?
W trakcie rozmowy sprzedażowej zgodnie z modelem pro klienckim, bez względu na czas jej trwania, największą część czasu należy poświęcić na
Dostosowanie folii do zaokrąglonych konturów nadwozia oraz do przetłoczeń lub wytłoczeń oklejanego pojazdu, to cechy folii
Do jakiej kategorii znaków należy logo znajdujące się na opakowaniu produktów?
Jeśli cena brutto reklamy wideo trwającej 15 sekund, emitowanej w pętli przez 5 minut na ekranach LCD w centrum miasta, wynosi 2 583,00 zł, to jaka jest jej cena netto (stawka VAT 23%)?
Nagle zmieniając zespół negocjacyjny, stosuje się technikę negocjacyjną, która polega na
Który element logo przedstawiony na zamieszczonym rysunku oznaczono strzałką?

Słynny, globalny producent samochodów planuje w ramach prowadzonej kampanii reklamowej zaprezentować atuty oraz urok najnowszego modelu pojazdu. Najbardziej odpowiednim medium w tej sytuacji będzie
Tworząc reklamę w prasie, należy po kolei zaplanować następujące kroki:
Typ klienta, który charakteryzuje się dynamicznością, otwartością oraz dużą konsumpcją, często znajdujący się na szczycie swojej kariery, nazywany jest
Który rodzaj perspektywy został przedstawiony na ilustracji?

Wykresy przedstawią udział mediów w globalnych wydatkach w Polsce w latach 2014-2017 r. Wskaż, medium reklamy na które wydatki zmniejszą się najwięcej.

Jaką metodę należy zastosować do uzyskania jednolitego nadruku na drewnianych ołówkach?
Jakie jest badanie, które polega na analizie istniejących danych?
Producent ekskluzywnej odzieży męskiej postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną, pragnąc, aby komunikat uświadomił widzowi, że dzięki jego luksusowym koszulom i garniturom stanie się kimś wyjątkowym oraz wejdzie w świat nowych, wymarzonych doświadczeń i możliwości. Jaką metodę prezentacji produktu należy zastosować?
Na którą kwotą należy wystawić fakturę za wydruk 80 plakatów reklamowych?
| Postery informacyjne | Cena brutto w zł |
| Do 100 sztuk | 10 zł/sztuka |
| Od 100 do 200 sztuk | 8 zł/sztuka |
W kontekście działań wewnętrznego public relations można zastosować
Ile arkuszy papieru w formacie A3 o wymiarach: 297 x 420 mm należy wykorzystać do ekonomicznego druku 1000 sztuk ulotek A6 o wymiarach 105 x 148?
Które połączenie kolorystyczne powinno zostać wykorzystane przy projektowaniu systemu identyfikacji wizualnej firmy, która chce pobudzić do entuzjastycznych zakupów przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa i zaufania do marki?

Pytanie: "W jaki sposób moglibyśmy poprawić obsługę klienta?" jest pytaniem o charakterze
Tworząc plan marketingowy dla agencji reklamowej, w sekcji dotyczącej strategii marketingowej powinny znaleźć się informacje
Czym jest profil kompetencyjny?
Jakiego rodzaju reklamy powinno się użyć dla produktów wprowadzanych na rynek?
Agencja reklamowa wystawiła fakturę na zakup 5 kasetonów świetlnych w cenie 400,00 zł netto za sztukę, pomijając przy tym rabat wartościowy dla klienta w wysokości 200,00 zł. Jaki dokument powinna przygotować agencja, aby skorygować ten błąd?
Po przeprowadzeniu posttestu reklamy na grupie 200 osób, stwierdzono, że 150 osób spontanicznie wskazało reklamę konkretnej marki. Jaki jest wskaźnik spontanicznej świadomości reklamy?
Termin odnoszący się do standardowej wartości dodanej do ceny produktu podczas ustalania kosztu produktu promocyjnego to
Agencja reklamowa zmniejszyła cenę jednostkową produktu z 2,00 zł na 1,50 zł, co oznacza, że obniżka wynosi
Jakie narzędzia z zakresu marketingu bezpośredniego powinna wykorzystać agencja reklamowa do promowania swoich usług?
Jakie przepisy prawne powinny być brane pod uwagę przy tworzeniu baz danych oraz ich wykorzystaniu w reklamie?
Zleceniodawca, który podpisał umowę na przygotowanie reklamy w prasie, zaakceptował sugestie przedstawione w briefie kreatywnym. Następnym dokumentem, który odbierze, jest tzw. layout, zawierający
Najbardziej skutecznym narzędziem promocji dla klientów w kontekście biura podróży jest
Na podstawie graficznej prezentacji wyników badań ankietowych określ, który odsetek respondentów wskazał znanego sportowca jako osobę najbardziej pożądaną w spocie reklamowym firmy.

Narzędzie promocji konsumenckiej w formie służy do budowania lojalności klientów w salonie samochodowym
Agencja reklamowa wystawiła fakturę VAT dla klienta, potwierdzając sprzedaż 500 sztuk teczek reklamowych. Po zrealizowaniu transakcji klient postanowił zmniejszyć zamówienie do 400 sztuk. Jaki dokument powinna wystawić agencja, aby poprawnie uaktualnić dane?
W dokumencie reklamowym dostarczonym przez klienta do agencji znalazł się opis grupy docelowej, który brzmi: kobiety w wieku 40-49 lat uprawiające sport. Co to oznacza w kontekście kampanii reklamowej?
Którą technikę uszlachetniania druku należy zastosować do umieszczenia na okładce książki wklęsłych pozłacanych liter?

Celem producenta jest podniesienie efektywności kampanii promocyjnej poprzez odpowiedni wybór mediów zgodnych z przyjętą strategią reklamy, która zakłada osiągnięcie efektu synergii dzięki wykorzystaniu przynajmniej dwóch różnych kanałów komunikacji masowej. Producent zatem zastosuje
Który nośnik reklamy w miejscu sprzedaży przedstawiono na rysunku?
