Pytanie 1
Które z przedstawionych urządzeń to gilotyna do papieru?




Wynik: 29/40 punktów (72,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Które z przedstawionych urządzeń to gilotyna do papieru?




W jakiej fazie cyklu życia produktu wykorzystuje się reklamę pionierską?
Usługę wykonania muralu należy zaliczyć do cennika reklamy.
Określenie koncepcji, oczekiwań oraz celów, stworzenie treści i jej struktury, a także zorganizowanie hostingu to kroki w tworzeniu
Wsparcie finansowe banku dla tegorocznego Festiwalu Piosenki Alternatywnej w Głogowie stanowi przykład sponsoringu
Umiejętność projektowania oraz realizacji liter do różnych rodzajów reklam stanowi
Dwustronna ściana reklamowa, która jest nadmuchiwana powietrzem, to
Negocjacje w trakcie sprzedażowej rozmowy są niezbędne, gdy
Strategia naśladowania może być bardziej opłacalna niż innowacje, ponieważ
Na fakturze zakupu/sprzedaży kupujący dostrzegł różnicę w cenie. Który dokument powinien ponownie wystawić sprzedawca, aby naprawić ten błąd?
Jakiego rodzaju reklamy powinna użyć dynamicznie rozwijająca się firma odzieżowa, działająca w kraju, aby przyciągnąć nowych klientów: młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących komfort?
Aby agencja reklamowa mogła uczestniczyć w procesie składania ofert na przygotowanie materiałów promocyjnych, powinna uzupełnić
Który rodzaj faktury nie stanowi dowodu na odbycie transakcji i nie pozwala na dokonanie zapisów w księgach?
Czy agencja reklamowa ma prawo wystawić fakturę VAT zaliczkową w związku
Rodzaj badania, który polega na określeniu wpływu wybranego czynnika (zmiennej niezależnej) na reklamę (zmienną zależną), jest określany jako
Oblicz całkowity koszt emisji 15-sekundowego spotu reklamowego, jeżeli wydatki na produkcję 10 sekund wynoszą
10 000,00 zł, a stawka VAT to 23%.
Napis „LOREM IPSUM” na przedstawionym projekcie logo to

Producent pieluszek dla dzieci postanowił zainwestować w reklamę telewizyjną. O godzinie 18.15 spotkanie to zobaczyło 15% zamierzonej grupy docelowej. Co to oznacza dla firmy, wyemitowując reklamę w tym czasie?
Do agencji reklamowej zgłosił się klient, który złożył zamówienie na 6 000 egzemplarzy ulotek, 300 plakatów oraz
600 wizytówek. Precyzyjnie określił szczegóły zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, klient ten jest
Na podstawie graficznej prezentacji wyników badań ankietowych określ, który odsetek respondentów wskazał znanego sportowca jako osobę najbardziej pożądaną w spocie reklamowym firmy.

Który typ reklamy w postaci wyskakującego okna powinno się wybrać, aby stworzyć animację w technologii Flash, w której znajdują się ruchome elementy graficzne oraz dźwiękowe?
Agencja marketingowa oferuje różnorodne linie produktowe oraz usługowe. Oznacza to, że posiada asortyment
Przy sprzedaży produktów i usług reklamowych sprzedawca powinien wiedzieć, iż sposób umieszczania reklamy zewnętrznej przy pasie drogowym reguluje prawo
Firma X wyemitowała 4 reklamy do 5 osób stanowiących grupę docelową. Wyniki badań oglądalności tych emisji przedstawia tabela obok. Ile wynosi wielkość wskaźnika OTS1+ po trzeciej emisji reklamy?
| emisja 1 | emisja 2 | emisja 3 | emisja 4 | |
| osoba 1 | X | X | X | |
| osoba 2 | X | |||
| osoba 3 | X | X | ||
| osoba 4 | X | X | X | |
| osoba 5 | X | X | ||
| X- pojedynczy kontakt z reklamą | ||||
Na której ilustracji przedstawiono kaseton?

Przedstawiony layout należy wykorzystać projektując reklamę

W miesiącu lipcu przedsiębiorstwo handlowe BIM zarejestrowało następujące wartości dotyczące VAT:
- VAT należny - 10 000 zł,
- VAT naliczony - 7 000 zł.
Jaką kwotę powinno wpłacić do Urzędu Skarbowego?
Reklama wyborcza jest najbardziej powszechną formą reklamy politycznej, której głównym celem jest
Przygotowując ofertę handlową, zawierającą środki reklamowe z zakresu BTL, należy w dokumencie uwzględnić reklamę
W haśle "Pora na Polar" użyto
Zapytanie ofertowe skierowane przez zleceniodawcę do agencji reklamowej lub agencji badań marketingowych to
Na podstawie załączonych fragmentów wizytówek agencji reklamowych określ, która z nich specjalizuje się w realizacji indywidualnych, niestandardowych zleceń, tworzonych przez niezależnych twórców o wysokiej pozycji w branży reklamowej.

Z której zakładki powinien skorzystać klient, jeśli zamierza uzyskać informacje o zasadach umieszczania płatnych linków na portalach internetowych?

W wyniku analizy segmentacji oraz wyboru grupy docelowej, agencja reklamowa postanowiła dostosować elementy marketingu mix specjalnie dla swojego klienta – dużej sieci handlowej. Jaką strategię marketingową postanowiła wdrożyć ta agencja?
Podczas tworzenia kampanii medialnej, wydatki oblicza się na podstawie wskaźników efektywności reklamy powiązanych
Narzędziami promocji nie są klasyfikowane
Kiedy technika współpracy przy rozwiązywaniu konfliktów znajduje swoje zastosowanie?
Model interakcji reklamy, który obejmuje etapy: przyciągnięcie uwagi, wzbudzenie ciekawości, wywołanie chęci posiadania i dokonania zakupu to
Reklama wyborcza jest najbardziej powszechną formą reklamy politycznej, której głównym celem jest
Spis niezbędnych surowców do realizacji reklamy nazywa się