Pytanie 1
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
Wynik: 27/40 punktów (67,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
Producent proszku do prania w swojej reklamie porównuje produkt zaplamiony z wypranym i czystym. Która technika prezentacji została zastosowana w celu dotarcia do odbiorców?
Które parametry techniczne musi spełniać reklama przygotowana do emisji w telewizji cyfrowej?
Realizując zamówienie na 100 000 sztuk ulotek reklamowych w formacie A5, należy zastosować
Pracownicy mają obowiązek odbywania obowiązkowego szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higienypracy. Szkolenie to pracownicy odbywają
Na wykresie przedstawiony został cykl życia napoju ABC. Który cel przekazu reklamowego powinien zostać zrealizowany przez intensywną reklamę pionierską w pierwszej fazie cyklu?

Wiadomość e-mail wysyłaną do określonej grupy potencjalnych klientów firmy określa się terminem
W celu wykonania przedstawionej fotografii przy zastosowaniu obiektywu zmiennoogniskowego 18-55 mm odpowiednią wartością przysłony będzie

Na której ilustracji przedstawiono nagłówek zapisany antykwą linearną szeryfową tzw. egipcjanką?

Konsultant: Dzień dobry, dzwonię do pana z księgarni internetowej X-BOOK.Klient: Dzień dobry.Konsultant: Kontaktuję się, ponieważ jest Pan naszym stałym klientem i mam do zaoferowania nową, bogato ilustrowaną publikacje podróżniczą o Japonii. Jako Pana osobisty doradca klienta zauważyłem, że interesują Pana publikację podróżnicze oraz o krajach azjatyckich.Klient: Tak, bardzo interesuje mnie taka tematyka. Konsultant: W takim razie przybliżę panu treść tej publikacji.Klient: Poproszę. Które działanie promocyjne przestawia zamieszczony fragment rozmowy telefonicznej konsultanta telefonicznego z klientem?
Zapis A4 odnoszący się do popularnego rozmiaru papieru jest oznaczeniem uniwersalnym. Wynika to z faktu, że rozmiary papieru podlegają
Które kryterium segmentacji rynku zastosowała agencja reklamy wybierając swoich klientówinstytucjonalnych w oparciu o ich częstotliwość zakupu?
W którym przekazie reklamowym zastosowano argument racjonalny?
Którego z wymienionych narzędzi należy użyć, aby uzyskać kształty zawieszek przedstawione na ilustracji?

Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który zwymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?
W celu uatrakcyjnienia oferty sprzedażowej sklepu internetowego miniatury oferowanych artykułów mają być animowane. W tym celu należy je zapisać w formacie
Agencja reklamowa planując kampanię dla producenta głośników bezprzewodowych chce w przekazie reklamowym postawić głównie na skojarzenia produktu z dżinglem. Oznacza to, że podstawowym elementem tego przekazu ma być
Które medium podstawowe powinna wybrać agencja, jeżeli zleceniodawca chce, aby cechowało się ono niskim kosztem dotarcia do pojedynczej osoby, bardzo dużym zasięgiem oraz najbardziej atrakcyjną formą przekazu?
Który program komputerowy należy wykorzystać do przygotowania prostej bazy kontrahentów?
Którą technikę należy zastosować w celu wykonania nadruku na kubku o nieregularnym kształciez wykorzystaniem gumowego stempla?
W celu przygotowania fotografii reklamowej przeznaczonej do publikacji na stronie www należy uwzględnić
Materiał filmowy przedstawia wykonanie retuszu fotografii portretowej z wykorzystaniem
Którą formę reklamy zgodnie z przedstawioną grafiką pracownik działu kreatywnego powinien zaproponować producentowi słodyczy, aby dobrze budowała świadomość marki w grupie młodych ludzi lubiących gry, chętnie korzystających z rozrywki i pozytywnie nastawionych do życia?

Zamieszczony przykład prasowej reklamy drukowanej to

Który dokument zawiera opis konstrukcji oraz zasady prawidłowego używania grafiki przedstawionej na ilustracji?

Smycz reklamowa Liczba Cena jednostkowa brutto Typ A do 100 szt. 10,00 zł powyżej 100 szt. 8,50 zł Typ B do 100 szt. 9,00 zł powyżej 100 szt. 6,50 zł Typ C do 100 szt. 8,50 zł powyżej 100 szt. 6,00 zł Ile zapłaci klient za zakup 120 szt. smyczy reklamowych typu B?
Którą funkcję, w zamieszczonym ogłoszeniu, pełni tekst: "Nie wiesz jak pozbyć się zbędnych kilogramów bez efektu jojo"?

Na której ilustracji przedstawiono produkt dla którego użycie apelu reklamowego w oparciu o emocjenegatywne jest zasadne?

Korzystając z danych zawartych w tabeli, dobierz papier termotransferowy do wykonania nadruku natorbach z mieszanki bawełny i poliestrów, przy założeniu, że torby będą mogły być prane w temperaturze40oC, a łączny czas wykonania nadruku i odrywania warstwy nośnej ma być najkrótszy?

Nośnikami reklamy internetowej są:
Który z wymienionych programów umożliwia stworzenie bazy danych klientów, w której jest możliwe automatyczne wyszukiwanie kontrahentów?
W której części analizy SWOT przedsiębiorstwa znajdą się informacje o wysokich kwalifikacjachpracowników i posiadanych patentach?
Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniejatrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?

Projektant butów sportowych z technologią wearables chce skierować przekaz reklamowy do członków klubów fitness, siłowni oraz amatorskich klubów sportowych. Jest to potencjalna grupa docelowa wyselekcjonowana w oparciu o cechy
Program komputerowy, którego okno dialogowe zostało przedstawione na ilustracji, służy do

Osiągnięcie strategii reklamowej zgodnie z zasadą SMART uzyskuje się, jeśli cele są
Nośnikami reklamy internetowej są:
Przedstawiony na ilustracji slogan reklamowy został utworzony przy użyciu

Agencja reklamowa, która zwyciężyła w konkursie branżowym na najlepszą kampanię reklamową w kategorii dóbr konsumpcyjnych otrzymała jako nagrodę zaprezentowaną na ilustracji statuetkę. W którym konkursie agencja brała udział?

Które medium powinien wybrać przedsiębiorca planujący emisję reklamy audio-wizualnej na terenie całej Polski?