Pytanie 1
W jakim celu stosuje się justowanie?
Wynik: 35/40 punktów (87,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
W jakim celu stosuje się justowanie?
Jakie jest jedno z głównych założeń reklamy organizacji non-profit?
Podział rynku stosowany w tworzeniu kampanii reklamowej nazywamy
Które z wymienionych badań obejmuje analizę życia uczestników w naturalnych warunkach, np. w domach lub sklepach?
Zgodnie z Kodeksem Etyki Reklamy, reklamą jest przekaz
Rabat udzielany klientom w celu zachęcenia ich do zakupów tylko u jednego dostawcy to rabat
Biorąc pod uwagę zaprezentowany na wykresie wynik badań, aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, reklamę radiową należy zaplanować w godzinach

W przedstawionym fragmencie rozmowy sprzedażowej sprzedawca zastosował
| Klient: Nie jestem zainteresowany reklamą telewizyjną. Ostatnia kampania była bardzo droga i nie przyniosła oczekiwanego rezultatu. Sprzedawca: Proszę poprawić mnie jeśli się mylę: interesują Pana tańsze sposoby dotarcia do klienta? |
Projektant stworzył w programie graficznym wektorowym wizualizację plakatu reklamowego. Jakie działania powinien podjąć w odniesieniu do tekstów, aby uniknąć problemów z ich drukiem oraz bezstratnym powiększaniem po przesłaniu projektu do drukarni?
Technika zbierania danych pierwotnych dotyczących reklamy, polegająca na planowej rozmowie z grupą ludzi, przeprowadzanej według wcześniej ustalonego schematu, nazywana jest
Podczas realizacji zamówienia na druk ulotek DL, pracownik biura reklamy skorzysta z formatu
Które słowo „promocja” zostało zapisane krojem pisma dwuelementowym z szeryfami?
Producent soków owocowych zamierza przeprowadzić kampanię reklamową polegającą na lokowaniu produktu w jednym z czterech seriali emitowanych w telewizji. Wskaż serial, który powinna wybrać firma, biorąc pod uwagę największy przyrost oglądalności w miesiącu kwietniu w stosunku do marca.
| Serial | Oglądalność [%] | |
|---|---|---|
| marzec | kwiecień | |
| A. | 23,5% | 24,5% |
| B. | 19,2% | 24,1% |
| C. | 20,5% | 19,8% |
| D. | 26,4% | 20,3% |
Które przepisy stanowią o tym, że wykorzystanie wizerunku kobiety na załączonym fragmencie bilbordu wymagało jej zgody?

Który z podanych sloganów reklamowych można uznać za slogan deklaratywny?
Który z napisów został wykonany przy użyciu kroju pisma typu gotyk?

Pytanie: "W jaki sposób moglibyśmy poprawić obsługę klienta?" jest pytaniem o charakterze
Ile czasu potrzeba, aby zrealizować zamówienie klienta dotyczące wydruku zatwierdzonego wzoru wizytówki?
Parametry zlecenia:
Parametry technologiczne:
|
Ceny ustalone w aquaparku są porównywalne z cenami innych krytych pływalni w regionie. W aquaparku zastosowano metodę ustalania cen, która opiera się na
Przeniesienie emocji wywołanych przez reklamę na dany produkt określane jest mianem efektu
Nowo powstała sieć prywatnych instytucji medycznych planuje umieszczenie reklam na bocznych powierzchniach blacharskich oraz szybach bezdrzwiowych miejskich autobusów. Który z wymienionych typów nośników powinien zostać użyty w tej kampanii?
Typowym nośnikiem reklamowym w sieci jest
Na którym rysunku przedstawiono sposób aranżacji sali sprzedaży typu ruszt?

Agencja reklamowa zmniejszyła koszt stworzenia strategii reklamowej z kwoty 35 000,00 zł do 28 000,00 zł, co oznacza, że obniżka wynosi
Jednym z demograficznych wskaźników opisujących grupę docelową jest
Reklamy umieszczane na pojazdach komunikacji miejskiej (tramwajach, autobusach, samochodach) stanowią przykład
Agencja reklamowa, prowadząc kampanię dla producenta wybielających past do zębów, stosuje podejście TTL (Through The Line). Jakie nośniki, według wybranej strategii, powinna wykorzystać w kampanii?
Dźwiękowy sygnał używany w reklamach radiowych, który jest charakterystyczny dla marki bądź produktu, to
Urządzenie peryferyjne przestawione na ilustracji, służące do pracy z dużymi płaskimi powierzchniami i używane przez grafików komputerowych, to

Jaki rodzaj umowy charakteryzuje załączony opis?
| Jest to umowa, w której jedna ze stron lub obie zobowiązują się do zawarcia umowy. Dla swej ważności wymaga określenia istotnych postanowień i ustaleń np. ceny oraz terminów, w której umowa przyrzeczona ma być zawarta. Jest ona zawierana, aby zabezpieczyć się, że do transakcji faktycznie dojdzie. |
Które reklamy emitowane według załączonego harmonogramu, ze względu na zapping i umiejscowienie w bloku reklamowym, są najbardziej interesujące dla reklamodawców?

Jaki rodzaj intensywności kampanii reklamowej firmy kosmetycznej przedstawia załączony harmonogram mediów?

Agencja reklamowa ustala ceną na podstawie cen konkurencji, stosując strategię ceny zawyżonej. Produkt reklamowy powinien zostać wyceniony na kwotę
| Ilość firm | 17 | 29 | 43 | 11 |
| Cena w zł | 78 | 72 | 68 | 79 |
W haśle promocyjnym szamponu "LoRil. Jesteś tego warta" autorzy nawiązują do potrzeby
Producent odzieży dla kobiet, dzięki przeprowadzonej kampanii promocyjnej, osiągnął 6% udziału w rynku. W tym samym czasie jego wkład w reklamę branżową wyniósł 2%. Jaki jest współczynnik efektywności reklamy?
Grafik stworzył w programie do grafiki wektorowej projekt plakatu reklamowego. Jak powinien postąpić z tekstami, aby po wysłaniu projektu do drukarni nie wystąpiły problemy związane z ich wydrukowaniem?
Umiejętność kwestionowania przekonań drugiej osoby, gdy są one niepoparte faktami, to technika negocjacyjna, która polega na wskazaniu
Różne formy stylistyczne są podstawą budowy haseł i apeli reklamowych. Przykładem użycia jest apel "Produkty z Biedronki polecają się", co ilustruje zastosowanie
Jakiego rodzaju reklamy powinna użyć dynamicznie rozwijająca się firma odzieżowa, działająca w kraju, aby przyciągnąć nowych klientów: młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących komfort?
Który wyrób poligraficzny został zamówiony przez klienta na przedstawionym formularzu drukarni internetowej?
