Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Diagnozowanie i naprawa powło…

Aby osiągnąć jednorodną grubość warstwy podczas lakierowania pasmowego, nowe pasmo powinno nawiązywać do wcześniej nałożonego o

A. 0,5 szerokości pasma wcześniejszego
B. 0,3 szerokości pasma wcześniejszego
C. 0,2 szerokości pasma wcześniejszego
D. 0,4 szerokości pasma wcześniejszego
Diagnozowanie i naprawa powło…

Sposoby badania właściwości materiałów powłokowych polegają na dokonaniu weryfikacji

A. lepkości z wykorzystaniem "kubka Forda" oraz czasu suszenia - przy pomocy czasomierza
B. przyczepności za pomocą siatki nacięć
C. właściwości dekoracyjnych przez obserwację połysku i koloru
D. twardości poprzez zastosowaną siłę nacisku
Diagnozowanie i naprawa powło…

Celem zastosowania spoiwa jako dodatku w materiałach do lakierowania jest

A. poprawa połysku powłoki lakierniczej
B. utwardzenie tworzywa
C. ochrona blachy przed rdzewieniem
D. uzyskanie lepszej przyczepności lakieru
Diagnozowanie i naprawa powło…

Z chemicznego punktu widzenia wyróżnia się różne rodzaje pigmentów:

A. węglowodory, alkohole, etery
B. ksylen, glikol, butanol
C. nieorganiczne (minia ołowiana, pył aluminiowy), organiczne (sadza)
D. żywice naturalne, żywice syntetyczne, produkty bitumiczne, oleje roślinne
Diagnozowanie i naprawa powło…

Które z poniższych stwierdzeń na temat natrysku elektrostatycznego pneumatycznego jest fałszywe?

A. Deficytem tej techniki są znaczne straty farby, większe niż w metodach pneumatycznych
B. Napięcie, które służy do ładowania kropli farby, wynosi 60÷120 kV
C. W trakcie pracy sprzętu do natrysku elektrostatycznego mogą występować błyski oraz trzaski
D. Ciśnienie podczas natrysku jest mniejsze niż w przypadku natrysku pneumatycznego (nawet 1,0 bar)